Od jakiegoś czasu gracze zarzucają ekipie H1Z1, że przestała być otwarta i unika odpowiedzi na co niektóre pytania.

Dlatego też w dniu dzisiejszym Greg „Legion” Hanniger odpowiedział na kilka pytań „tak szczerze jak mógł”.

  • Czy wiadomo kiedy wprowadzona zostanie nowa mapa poza „pierwszą połową 2016”?

Data na razie nie została określona. Prace nad nią prowadzone są każdego dnia. Gdy ekipa H1Z1 będzie mogła podzielić się nowymi informacjami na temat mapy, na pewno to zrobi.

  • Czy efekty pogodowe mogą zostać wprowadzone jeszcze na mapie 1, czy też pojawią się wraz z mapą 2?

Ekipa H1Z1 nie czeka na nową mapę aby wprowadzić do gry efekty pogodowe. System pogodowy jest obecnie zmieniany w celu zwiększenia wydajności oraz standardów wizualnych.

Toksyczny gaz obecny w Battle Royale, jest częścią systemu pogodowego i jego wygląd, a także wygląd mgły na serwerach survival, ulegnie zmianie.

 

  • Czy są jakieś plany pozwalające graczom na domyślne ustawienie wyglądu co niektórej odzieży, tak aby nie musieli nakładać skórek za każdym razem?

Tak. Jest to funkcja o którą prosi wielu graczy i coś, co ekipa H1Z1 chce dodać do gry. Dodatkowo twórcy gry chcieliby umożliwić graczom otwieranie skrzynek w menu gry, a nie w pośpiechu w samej grze. Trwają obecnie prace nad nowym interfejsem użytkownika, który weźmie pod uwagę te funkcje.

  • Czy gracze zostaną w jakiś sposób zniechęceni do budowania baz na szczycie dużych/ wysokich budynków znajdujących się na mapie 2?

Ekipa H1Z1 ciągle udoskonala system budowania baz i chce aby świat gry nie został zaśmiecony. Jest to ciągły proces. Chcą aby gracze byli w stanie budować fortyfikacje, ale postawienie szopy pod drzwiami budynku z pewnością nie jest dobrym pomysłem

  • Jakiś czas temu stwierdziliście, że w ekipie H1Z1 jest osoba, która została wyznaczona do prac nad desynchronizacją serwerów, który to problem staje się coraz poważniejszy. Jak duże postępy zostały poczynione?

Desynchronizacja serwerów nie jest związana z jednym problemem. W ekipa H1Z1 znajdują się osoby pracujące na rozwiązaniem tych problemów cały czas. Twórcy gry nie uważają, że problem ten pogorszył się. Czasami wina w desynchronizacji serwera leży po stronie graczy. Coraz większa ilością graczy logujących się do gry powoduje pewne problemy z opóźnieniem i obciążeniem serwerów.

  • Czy kiedykolwiek pojawi się jeszcze RoadMap, gdzie będzie można zobaczyć w przybliżeniu czas wprowadzenie niektórych rzeczy lub chociaż dokumentację potencjalnych zmian w trybie survival?

Ekipa H1Z1 skupia sie obecnie na krótkoterminowych planach, dlatego też gracze informowani są o rzeczach, które pojawia się w grze w ciągu najbliższych 30 dni. Przykładem może być tutaj zombie screamer. Twórcy gry nie wykluczają, że kiedyś w przyszłości może powrócić RoadMap, ale ma to sens dopiero po tym gdy gra oficjalnie wystartuje. W czasie Wczesnego Dostępu wszystko moze się dość szybko zmienić. W przeszłości ekipa H1Z1 mogła wspominać o jakiś ciekawych funkcjach, co powodowało hype graczy, ale wewnętrzne testy funkcji wykazywały, że nie jest odpowiednie dla gry. takie zmiany spowodowały utratę wiarygodności i dlatego też ekipa H1Z1 stara się ja odzyskać  poprzez pokazanie rzeczy, które na pewno wprowadzone zostana do gry.

Poprzedni artykułBunkier i niewidzialna mrówka
Następny artykułZmiany w zarobkach w PvE i PvP w Armored Warfare
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
PLHammerhand

> „(…) W przeszłości ekipa H1Z1 mogła wspominać o jakiś ciekawych funkcjach, co powodowało hype graczy, ale wewnętrzne testy funkcji wykazywały, że nie jest odpowiednie dla gry. takie zmiany spowodowały utratę wiarygodności i dlatego też ekipa H1Z1 stara się ja odzyskać poprzez pokazanie rzeczy, które na pewno wprowadzone zostana do gry.”

No tak, ale jak już to zrobili to niech pójdą za ciosem i zostawią, ale niech nie usuwają… Niech wpisują krótkoterminowe elementy tylko albo coś w stylu NDA…