W dniu dzisiejszym serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15:00 czasu polskiego na około 90 minut celem wprowadzenie do gry kilku nowości.
NS-61 Emissary
Nowo pistolet dołączy do rodziny Nanite Systems. Jest on w pełni automatyczny, o dużej pojemności, z dużą dokładnością na średnim zasięgu. Pierwotnie zaprojektowany jako uniwersalne uzupełnienie broni służącej do odstrzału jednostek MAX: NS-AM7 Archer, Emissary pozwala użytkownikom na bezpieczne przemieszczanie się na polu bitwy.
Rysowanie na mapie
Liderzy plutonów i drużyn mogą teraz korzystać z różnych narzędzi do rysowania na mapie. Widoczność tej funkcji może być włączona i wyłączona przez gracza.
- SL (Squad Lider) posiada uprawnienia do rysowania dla swojego oddziału, PL (Lider Plutonu) posiada uprawnienie do rysowania dla plutonu, nowy SL/PL dziedziczą istniejące rysunki.
- Jest limit 200 komand na rysunek
- Aktualizacja na rysunku wywołują powiadomienia oraz wiadomości widoczne na kanałach oddziału / plutonu
- Rysunki nie są widoczne kiedy mapa jest całkowicie powiększona lub pomniejszona
- Narzędzia
- Freehand (wolne punkty), Line (linia), Dashed-Line (przerywana linia), Arrow (strzałka), Region oraz Text
- Dla linii, przerywanej linii i strzałek używanie prawego przycisku myszy kontynuuje rysowanie
- Dla narzędzia Region, kliknijcie na początkowy wierzchołek aby zakończyć i zaznaczyć region. Regiony mają limit 12 wierzchołków.
- 10 wolnych punktów liczy się jako 1 komenda
- Narzędzie tekstowe minimalizuje się na przybliżeniu mapy. Zamiast tego pojawi się przyciemniona ikona z podpowiedzią.
- Tryb edycji
- Wybór rysunku do edycji
- Wybór narzędzi
- Blokada interakcji na mapie
- Wybór koloru
- Komendy:
- [New]: usuwa bieżące komendy edytowania
- [Undo Last]: cofa ostatnie polecenie
- [Reset] czyście wszystkie polecenie edycji do ostatniej otrzymanej komendy
- [Delete]: usuwa rysunek
- [Submit]: przesyła polecenie na serwer
- Tryb podglądu
- Podejrzenie otrzymanych rysunków oraz informacjo o graczy, zonie, typie i ostatnim czasie aktualizacji
- Dostosowywanie ustawień na rysunku: widoczność, krycie
- [Play]: odtwarzanie komend docelowych w kolejności w jakiej zostały tworzone przez 6 sek
- [Reset]: zatrzymanie odtwarzania poleceń i zresetowanie do oryginału
Balans broni
- T4 AMP
- Usunięto tryb pojedynczego strzału
- Pionowy odrzut zmniejszono z 0,65 na 0.45
- CoF strzału z biodra zmniejszono z 0,2 na 0.15
- Zwiększono wielkość magazynku z 21 na 25
- Zwiększono ilość nabojów ze 126 na 150
- NC08 Mag-Scatter
- Wielkość magazynku z 4 na 5
- Ilość amunicji z 28 na 30
- Można założyć Extended Magazine
- Szybkość wystrzału zwiększono z 120rpm na 133rpm
- TS2 Inquisitor
- Ma teraz dostęp do dwu-strzałowej serii
- Zmniejszono odrzut pionowy z 0,8 na 0,4
- Hunter QCX (i jego wariacje)
- Ponowne załadowanie naboju skrócono z 1 sek na 0,85 sek
- Załącznik z wybuchającymi strzałami nie zmniejsza rozmiar magazynku
- Załącznik z wybuchającymi strzałami nie zmniejsza ilość amunicji
- Załącznik z wybuchającymi strzałami nie zwiększa czasu ponownego załadowania
(Po zmianach Spiker nie działa poprawnie na testowym, więc pewnie dlatego nie zdecydowano się na wprowadzenie tych zmian na serwery Live – Kinya)
Inne:
- Sprawdzanie banu we wszystkich grupach podczas przeglądania listy oddziałów.
- Możliwość zobaczenia na liście oddziałów/ plutonów rekrutujących oddziałów, nawet jeśli nie są na tum samym kontynencie co gracz.
- Poprawiono logikę stronicowania w przeglądarce oddziałów/ plutonów.
- Poprawiono błąd w komendzie „Send Message”, która nie działała dla graczy w pojazdach.
- Naprawienie błędu beacona nie pokazującego się na mapie/ minmapie.
- Zmiany, które powinny pomóc złagodzić niektóre z problemów (w tym wydajność) wynikające z bałaganu wskaźników na HUD.
- Optymalizacja – eliminowanie zbędnych danych aktualizujących się na zakładce z wynikami [tab].
- Naprawiono błąd z zoomem.
- Uporządkowanie scentralizowanych elementów HUD.
- Dodano kilka opcji dla HUD. Gracze będą musieli zresetować te ustawienia, jeśli nie mają zaznaczonego trybu scentralizowanego:
- Centralized Vitals 01 (domyślny nowy styl)
- Centralized vitals 02
- Corner vitals (funkcje w narożnikach)
co by tu narysować jako pierwsze 😀
Mysle ze jakis konkurs powinnismy zrobic – tylko co by tu dac za nagrode…
Ja wiem, ja wiem! Ale nie powiem! 😀
Ch*ja wiesz 😛
mam nadzieję, że będzie dało się w miarę operować rysowaniem bez prawego przycisku myszy
„Important Message!
PlanetSide 2 is currently under maintenance. Please follow @planetside2 on twitter for updates.”
Ja myslem ze to cale rysowanie doi dla wszytskich pluton liderow na danych kontynencie to troche lipa.
Spadek FPS o połowę. W tym. FPS na Very Low i na Ultra takie same. Masz możliwość zrespienia się w Harraserze jak w sundku jak zbugujesz Phoenixa. Ciekawie ciekawie.
+moja perełka na dziś
Dodano nowe „hełmy” dla maxów, a tak naprawdę głowy robotów. No i zauważyłem, że wprowadzono dodatki zmieniające całkiem wygląd myśliwców. Każdy zestawik podzielono na 2 dodatki – „szybę” i normalny dodatek. Szczególnie NC fajnie wygląda.
Boze, ta gra jeszcze zyje? 🙂