Jak można się było tego spodziewać, dzisiaj w nocy producent H1Z1: King of the Kill zamieścił na oficjalnej stronie gry kolejny list w którym wyjaśniał kilka zmian związanych z tym tytułem.

h1z1-kotk-producent

Ignition

Ze względu na kilka dokuczliwych błędów opóźniliśmy planowane testy trybu Ignition, jako że nie chcieliśmy przeprowadzać testów z błędami, które uniemożliwiły by nam zebranie opinii graczy. Mieliśmy kilka wewnętrznych testów tego trybu i rozgrywka w Ignition jest znacznie płynniejsza niż w poprzednim tygodniu. Zaplanujemy kolejne testy tak szybko jak będziemy w stanie.

Usunięcie pojazdów z Box of Destiny

Oto dlaczego podjęliśmy taką decyzję. Mieliśmy pewien wkurzający błąd z pojazdami i nagrobkami, który wprowadzał potężny chaos w to miejsce. Naprawiliśmy błąd z wybuchaniem, ale po rozmowie na temat obecnych doświadczeń w Box of Destiny czuliśmy, że pojazdy wpływają na nie negatywnie. Otrzymaliśmy mnóstwo opinii, które świadczyły o tym, że latające samochody oraz wszystko inne co się z nimi działo były nieprzyjemnym doświadczeniem. Czujemy, że usunięcie pojazdów z tego miejsca wpłynęło pozytywnie na doświadczenia w Box of Destiny. W przyszłości planujemy modernizacje tego miejsca i będziemy mieć lepszy plan dla pojazdów, które się tam znajdą.

Usunięcie mgły

Wielu graczy skarżyło się na efekt mgły i w jaki sposób wprowadzona ona została do gry. Zamiast pozostawić ją tak jak jest i pracować nad jej poprawieniem, postanowiliśmy ją usunąć. Kiedy będziemy mieć wersję, z której będziemy zadowoleni, mgła zostanie ponownie dodana do gry.

Broń palna

Widzimy raporty o ty, że broń nie zachowuje się zgodnie z oczekiwaniami. Jest to w tej chwili priorytet naszej ekipy. Sprawdzamy każdą broń w trakcie specjalnego testu, który dostarcza nam danych na temat tego jak się zachowują i odkrywa wszelkie anomalie. Będziemy Was o tym informować w miarę postępu testów. Na ten moment zbieramy dane, patrzymy na to jak zachowują się pociski oraz rejestracja obrażeń. Następnie przejdziemy do przeszkód na ścieżce pocisku, exploitów oraz innych sfer walk bronią palną.

Obecne poprawki błędów

Zespół nadal koncentruje się nad usuwaniem błędów i poprawą jakości rozgrywki. Ulepszyliśmy bombardowanie wokół zrzutów z samolotów, które pojawiały się zbyt często. Wprowadzamy poprawki do kamery spektatora oraz naprawiamy wiele innych małych błędów.

Poprzedni artykułAnimacje w przestrzeni kosmicznej w Star Citizen
Następny artykułOto jak wyglądać będą Obsidiany z poziomu VII