Najnowszy list producenta H1Z1 po raz kolejny porusza tematy związane z nową mapą treningową oraz zmianami w mechanice broni, ale i zdradza co nieco informacji o dziennych zadaniach oraz o aktualizacji Skull Store.

Mapa treningowa

Nowa mapa treningowa ma powierzchnię całkowitą 2km x 2km, a obszar grywalny to 1,5km x 1,5km i pomieścić może maksymalnie 55 graczy. Na mapie tej znajdują się wzgórza, dzielnice osiedlowe oraz biurowce, baza wojskowa oraz farma – a to wszystko po to, tak aby gracze mogli wypróbować różne środowiska.

Przy wejściu na teren treningowy gracz otrzymuje losowe bronie wybrane spośród pistoletu, karabinu, strzelby i SMG, a także podstawowe wyposażenie (plecak, hełm, medkit). Nie będzie skoku na spadochronie, a zamiast tego gracz pojawia się bezpośrednio na mapie w rejonie zdeterminowanym wielkością populacji. W momencie śmierci, gracz odrodzi się z możliwością wybrania miejsca pojawienia na mapie.

Balans broni

  • Resetowanie odrzutu dla AR – przyspieszono  szybkość resetowania odrzutu dla AR, tak aby dać użytkownikowi bardziej czuły dwuklik;
  • Szybkostrzelność AK47  – aby złagodzić spam na bliskim zasięgu, zmniejszono szybkostrzelność AK;
  • Rozrzut strzelby – strzelba ma teraz poprawiony, nie zmienialny wzór rozrzutu śrutu. Dodano także centralną granulkę. Zwiększono obrażenia, ale zwiększono także spadek obrażeń na dalszym zasięgu, więc jest to niezawodna broń w bliskim starciu;
  • Opad pocisków – delikatnie zmniejszono opad pocisków dla pistoletów i karabinów, tak aby przypominał ten sprzed #CombatUpdate;
    • Opad pocisków u AK-47 jest teraz podobny do opadu AR-15.

Tempo meczy

Usunięty zostanie system Toxicity, a zamiast tego dopasowane zostaną obrażenia zadawane przez gaz. We wcześniejszej fazie gaz będzie bardziej przejrzysty, ale wraz z upływem czasu meczu, stanie się on coraz gęstszy i trudniej będzie dostrzec przeciwników – ma to zapobiec campieniu.

Dzienne wyzwania

Na serwer testowy H1Z1 trafiła pierwsza wersja dziennych zadań dla graczy. Zasadniczo, każdego dnia gra zaoferuje trzy wyzwania: łatwe, średnie i trudne. Gracz będzie miał możliwość skasowania jednego z nich i otrzymania zastępczego wyzwania.

Przykłady:

  • Halfway There – uplasuj się się w pierwszej 75 w meczach Solo (łatwe);
  • Domed – Zniszcz 10 kasków innych graczy (średnie);
  • One Shot, One Kill – Zabij przeciwnika za pomocą karabinu .308 (trudne);
  • Magnum Rampage – Zabij 20 przeciwników za pomocą Magnum (trudne).

W momencie, gdy na serwery Live trafią dzienne wyzwania, usunięty zostanie system Bounty i zaktualizowany Skull Store. Spójrzcie na niektóre z nowych przedmiotów, jakie pojawią się w sklepie, wliczając w to pierwszy animowany hełm.

Poprawione kolory

Przerobiono oświetlenie oraz kolory w H1Z1, tak aby były bardziej atrakcyjne wizualnie.

Inne

  • Obrażenia z upadku – zmieniono system naliczający obrażenie z upadku, tak aby był bardziej spójny. Otrzymacie te same obrażenia na tych samych wysokościach, bez względu od prędkości postaci. Postacie nie będą także tracić 1-2HP podczas biegania i skakania przez małe przeszkody;
  • Wybuchowe strzały będą bardzo efektywne przeciwko pojazdom;
  • Gracze mogą podnosić łup i przeładowywać broń w tym samym czasie;
  • Piąty pasażer pojazdu może przeładowywać broń oraz strzelać.

Oprócz tego ekipa H1Z1 wprowadziła pewne ulepszenia do systemu plików, dzięki czemu znacznie zmniejszono rozmiar pobieranej gry. Zmiana ta wymagać będzie jednakże ponownego pobrania wszystkich plików, więc przegotujcie się na to, że kolejna aktualizacja będzie sporych rozmiarów. Plusem jest to, że w przyszłości pliki będą wykorzystywać nowy format i dzięki czemu będą wymagały mniejszej ilości miejsca.

Skrzynka Payload

Kolejna aktualizacja doda także do gry nową skrzynkę – Payload, w której gracze znajdą nowe skórki na bronie, unikalny kamuflaż , skórki na plecaki, pojazdy oraz spadochrony.

Warto też pamiętać o tym, że w momencie wprowadzania tych nowości na serwery Live, rozpocznie się Pre-Sezon 7 w H1Z1.

P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?

 

Poprzedni artykułNowe MMORPG Ascent: Infinite Realm zapowiada się obłędnie!
Następny artykułNowe zdjęcia pustynnej mapy do PlayerUnknown’s Battlegrounds
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
HAMSTER

Pre-Sezon 7 rozpocznie się za około tydzień ?

Kinya Turbgroszka

W dniu, kiedy ta aktualizacja trafi na serwery Live, więc jest bardzo prawdopodobne, że w przyszłym tygodniu – nie jestem jednak tego pewna, bo wcale sie nie zdziwię jeśli DBg stwierdzi, że wprowadza dzisiaj 😀

HAMSTER

ok