Pamiętacie jeszcze o tym, że po wprowadzeniu systemu konstrukcji devsi PlanetSide 2 wzięli się za poprawianie walk w powietrzu?
No cóż, po pierwszych opublikowanych zmianach i wyrażonych przez graczy opiniach na ich temat, czas na „wersję 1.5″, która trafiła już na serwer testowy. Jeśli nie wiecie dlaczego devsi wzięli się za zmiany w walce powietrznej to ich uzasadnienie znajdziecie tutaj.
WALKER
- prędkość pocisku dla wersji powietrznych z 1000 na 850
- cofnięto zmiany dla wersji naziemnych
VALKYRIE
Composite Armor
- teraz zwiększa odporność na bronie nosowe ESF o 3/6/9/12%
LIBERATOR
Hyena
- usunięto zmiany z wielkością obrażeń
- CoF z 1.5 na 1
- szybkość ponownego wystrzału (refire) z 344ms na 300 ms
- poszukiwany dystans z 15m na 20m (tak samo jak Coyote)
- Stealth nie ma na nie wpływu
Shredder
- zwiększono ilość amunicji z 500 na 600
ESF OGÓLNIE
Engagement Radar
- domyślny dla wszystkich ESF na maksymalnym poziomie, zwrócone certy
Composite Armor
- teraz zwiększa odporność na bronie nosowe ESF o 4/6/8/10%
- wcześniejsza wersja na PTS była zbugowana, teraz powinna działać poprawnie
Coyote
- przyspieszenie pocisku zwiększone z 10 na 35
- maksymalna prędkośc pocisku z 150 na 120
- linia certyfikacji na max poziomie przyspiesza przeładowanie o 0.5
- szybkość przeładowania z 4,5 sek na 4 sek
- stealth nie ma na nią wpływu
- poprzednie zmiany dawały Coyote zbyt długi zasięg
Tomcat A2AM Pod / Photon Missle Pods
- nie wymaga aby pilot utrzymywał namierzenie
przeładowanie musi być zakończone zanim będzie można namierzyć kolejny cel- bezpośrednie obrażenia z 850 na 750
- dodano nowy typ odporności
- pojemność amunicji z 6 na 11
—-
- Scythe, Mosquito, Reaver = 10% odporności
- Valkyrie = 15%
- Liberator = – 5%
- Galaxy = 0%
—-
- Strzały aby zniszczyć Scythe, Mosquito, Reaver z 3 (1083.75dmg) na 5 (675dmg)
- Strzały aby zniszczyć Valkyrie z 5 (714dmg) na 6 (552.5dmg)
- Strzały aby zniszczyć Liberator z 9 (573.75dmg) na 7 (787.5dmg)
- Strzały aby zniszczyć Galaxy z 19 (382.5dmg) na 10 (750dmg)
REAVER
Vortek Rotary
ponowny wystrzał z 80ms na 86ms- ilość amunicji z 250 na 324
- domyślna wielkość magazynka z 25 na 27
M20 Kestrel
- prędkość pocisku z 750 na 770
- teraz zadaje 250 obrażeń bez względu na odległość
- szybkość przeładowania z 2.4 sek na 2.6
M30 Mustang AH
- ponowny wystrzał (refire) z 333ms na 500ms
- promień pośrednich obrażeń z 0,5m na 0,33m
SCYTHE
Saron Laser Cannon
- zmniejszono prędkość pocisku z 800 na 750
Hailstorm Turbo Laser
- zmieniono nazwę na Maelstorm Turbo Laser
- prędkość pocisku zmniejszona z 700 na 650
- pojemność amunicji z 350 na 456
- maksymalne obrażenia z 230 na 255
- wielkość magazynka z 35 na 38
Antares LC
- teraz zadaje 220 obrażeń na każdej odległości
- zmniejszono szybkość pocisku z 800 na 770
- prędkość przeładowania z 2 sek na 2.35
Light PPA
- zwiększony magazynek (extended) teraz dodaje 6/12/18/24 dodatkowe pociski, co zostało zmniejszone z 13/25/38/50
- maksymalny poziom obrażeń z 1m na 0,75
- minimalny promień obrażeń z 4m na 3m
MOSQUITO
M18 Rotary
- ilość amunicji z 450 na 576
- wielkość magazynku z 45 na 48
- maksymalne obrażenia z 200 na 210
- (dps zbliżony do Vortek)
M18 Locust
- prędkość pocisku z 750 na 770
- teraz zadaje 200 obrażeń na każdej odległości
M14 Banshee
minimum CoF z 0,75 na 0,5- wielkość magazynku z 32 na 35
- ilość amunicji z 256 na 280
- promień maksymalnych obrażeń pośrednich z 0.3m na 0.33m
- promień minimalnych obrażeń pośrednich z 1 na 1.5m
Hyeny dalej będą useless. Ja nie wiem czy oni tak na serio czy już całkiem głupieją… Ta broń jest tak bezużyteczna że jej zakup to jak zakup g40. Jedno wielkie gówno i nic więcej, powinna to być alternatywa dla walkera w oby przypadkach a to takie gorsze coś co udaje działo plot…