W dniu dzisiejszym, serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15:00 czasu polskiego na około 2 godzinki. W tym czasie do gry wprowadzona zostania kolejna aktualizacja.
Tym razem ekipa PlanetSide 2 skoncentrowała się poprawieniu walki w powietrzu. Oprócz tego wprowadzone zostaną nowe elementy konstrukcyjne i całkiem sporo innych nowości.
BALANS Air-to-Air
WALKER
- prędkość pocisku dla wersji powietrznych z 1000 na 850
VALKYRIE
Composite Armor
- teraz zwiększa odporność na bronie nosowe ESF o 3/6/9/12%
LIBERATOR
Hyena
- CoF z 1.5 na 1
- szybkość ponownego wystrzału (refire) z 344ms na 300 ms
- poszukiwany dystans z 15m na 20m (tak samo jak Coyote)
- Stealth nie ma na nie wpływu
Shredder
- zwiększono ilość amunicji z 500 na 600
ESF OGÓLNIE
Mouse Freelook
- Zwiększono kąty widzenia dla wszystkich ESF
Engagement Radar
- domyślny dla wszystkich ESF na maksymalnym poziomie, zwrócone certy
Zbiorniki na paliwo
- dodano dwa nowe warianty: szybkie ładowanie oraz duża pojemność
Composite Armor
- teraz zwiększa odporność na bronie nosowe ESF o 4/6/8/10%
Coyote
- przyspieszenie pocisku zwiększone z 10 na 35
- maksymalna prędkośc pocisku z 150 na 120
- linia certyfikacji na max poziomie przyspiesza przeładowanie o 0.5
- szybkość przeładowania z 4,5 sek na 4 sek
- stealth nie ma na nią wpływu
- poprzednie zmiany dawały Coyote zbyt długi zasięg
Tomcat A2AM Pod / Photon Missle Pods
- nie wymaga aby pilot utrzymywał namierzenie
- bezpośrednie obrażenia z 850 na 750
- dodano nowy typ odporności
- pojemność amunicji z 6 na 11
- Scythe, Mosquito, Reaver = 10% odporności
- Valkyrie = 15%
- Liberator = – 5%
- Galaxy = 0%
- Strzały aby zniszczyć Scythe, Mosquito, Reaver z 3 (1083.75dmg) na 5 (675dmg)
- Strzały aby zniszczyć Valkyrie z 5 (714dmg) na 6 (552.5dmg)
- Strzały aby zniszczyć Liberator z 9 (573.75dmg) na 7 (787.5dmg)
- Strzały aby zniszczyć Galaxy z 19 (382.5dmg) na 10 (750dmg)
REAVER
Vortek Rotary
- ilość amunicji z 250 na 324
- domyślna wielkość magazynka z 25 na 27
- amunicja z certyfikacji Ammo Capacity z 25 na 27 na rangę
M20 Kestrel
- prędkość pocisku z 750 na 770
- teraz zadaje 250 obrażeń bez względu na odległość
- szybkość przeładowania z 2.4 sek na 2.6
M30 Mustang AH
- broń automatyczna
- szybkość przeładowania z 3 na 2.6 sek
- wielkość magazyku z 5 na 10
- ilość amunicji z 60 na 120
- amunicja z certyfikacji Ammo Capacity z 6 na 10 na rangę
- bezpośrednie obrażenia 175/50 m, 125/100m do 65 na wszystkich zasięgach
- minimalny promień pośrednich obrażeń z 1m na 2m
- maksymalne pośrednie obrażenia z 200 na 100
- minimalne pośrednie obrażenia z 1 na 50
SCYTHE
Saron Laser Cannon
- zmniejszono prędkość pocisku z 800 na 750
Hailstorm Turbo Laser
- zmieniono nazwę na Maelstorm Turbo Laser
- prędkość pocisku zmniejszona z 700 na 650
- pojemność amunicji z 350 na 456
- maksymalne obrażenia z 230 na 255
- wielkość magazynka z 35 na 38
- amunicja z certyfikacji Ammo Capacity z 35 na 38 na rangę
Antares LC
- teraz zadaje 220 obrażeń na każdej odległości
- zmniejszono szybkość pocisku z 800 na 770
- prędkość przeładowania z 2 sek na 2.35
Light PPA
- od teraz używa odporności ESF na broń nosową
- zwiększony magazynek (extended) teraz dodaje 6/12/18/24 dodatkowe pociski, co zostało zmniejszone z 13/25/38/50
- maksymalny poziom obrażeń z 1m na 0,75
- minimalny promień obrażeń z 4m na 3m
- minimalne pośrednia obrażenia z 1.5 na 1
- szybkośc pocisku z 300 na 350
MOSQUITO
M18 Rotary
- ilość amunicji z 450 na 576
- wielkość magazynku z 45 na 48
- maksymalne obrażenia z 200 na 210
- amunicja z certyfikacji Ammo Capacity z 45 na 48 na rangę
M18 Locust
- prędkość pocisku z 750 na 770
- teraz zadaje 200 obrażeń na każdej odległości
M14 Banshee
- teraz używa odporności na bronie nosowe ESF
- wielkość magazynku z 32 na 35
- ilość amunicji z 256 na 280
- promień maksymalnych obrażeń pośrednich z 0.3m na 0.33m
- promień minimalnych obrażeń pośrednich z 1 na 1.5m
- amunicja z certyfikacji Ammo Capacity z 32 na 135 na rangę
- maksymalny CoF z 1 na 0,75
KONSTRUKCJE
Nowe schematy
- Vehicle Ramp – rampa dla pojazdów
- Infantry Tower – wieża dla piechoty
- Spear Anti-Vehicle Phalanx Turret – nisko osadzona wieżyczka
- Reinforcements Module – moduł umożliwiający rozmieszczonym w okolicy Sundererom stać się międzykontynentalnym punktem odradzania;
- Faction Banner – baner wyświetlający logo frakcji.
- Blast Wall – duża ściana, która po wybudowaniu może wytrzymać spore obrażenia.
INNE NOWOŚCI
- Przez krótki czas można zakupić pistolet na flary;
- Zwiększono wielkość magazynku dla pistoletu na flary oraz Deep Freeze z 1 na 2, a ilość amunicji z 21 na 22;
- Aby rozwiązać obawy związane z exploitem dodano dwa wejścia dachow dla garaży na Sunderer – oba mają osłony wygenerowane przez Structure Shiled Mod;
- Zwiększono widoczność niektórych smug od amunicji pojazdów przy dużym oświetleniu;
- AI Mana, AV Mana oraz Spitfire będzie można rozstawiać bliżej w stosunku d innych rozstawionych rzeczy;
- Zaktualizowano nazwy dla rozstawionych (deployed) elementów konstrukcyjnych aby zredukować ich długość, na przykład: „Deployed Spear Phalanx Turret” to od teraz „Spear-D Phalanx Turret”;
- Zmieniono nazwę Rusty Bent Glaive na Johari Cove;
- Wyrzutnie granatów dymnych uzywają teraz krótszego efektu dymnego;
- NS-61 Emissary Black oraz Gold maja poprawne opisy. Dodatkowe zmiany:
- maksymalne obrażenia z 112 na 125;
- minimalne obrażenia z 77 na 91
- mnożnik strzału w głowę z 2,0x na 1,8x
- odrzut pionowy z 0,18 na 0,2
- mnożnik pierwszego strzału z 1,2 na 1,25
- Powracają granaty Decoy dla Infiltratora. Nowa wersja będzie symulować odgłosy wystrzałów, pokazywać błędny odczyt na radarze oraz odciągać uwagę automatycznych wieżyczek przeciw-piechotnych;
- Zmiany w podpowiedziach na ekranie ładowania;
- Aby pomóc wyjaśnić i skierować bezpośredni ogień na odpowiednie cele, nie będzie można zadać obrażeń elementom konstrukcyjnym postawionym przez graczy, takim jak ściany i bunkry, tak długo jak są pod wpływem aktywnego modułu naprawczego.
- Zmiana ta spowoduje usunięcie pasków HP oraz wskaźników zadawanych obrażeń z tych obiektów i miejmy nadzieję, że pomoże walkom skoncentrować się na innych celach, przed zniszczeniem ścian.
- Tak więc aby zburzyć mur, trzeba wpierw zniszczyć moduł naprawy.
- Dodano lunety do pistoletów frakcyjnych;
- Nowe przedmioty z Player Studio;
- Decale dla Harassera wyświetlą się na bokach i tyle, a dodatkowo poprawiono pokrycie kamuflażem;
- Flash może używać Gate Shield Diffuser;
- Pora nocna będzie nieco jaśniejsza (!!!);
- Gracze nie mogą stawiać ramy na rdzeni (VP Chasis) jesli maja juz aktywny HIVE;
- Dodano możliwośc ustawienia wrażliwości myszki dla strzelców w pojeździe
- Dodano [H] jako wskaźnik na nakładkach dla ESF aby wskazywał, że silniki są w trybie unoszenia (hover);
- Dodano nowe ekrany ładowania;
- Zaktualizowano układ ekranu odradzania i wprowadzono czas odradzania;
- Terminale powinny otwierać się i przetwarzać informacje szybciej o 100-150%;
- Liczne estetyczne poprawki w loadoutach dla pojazdów i postaci – nowo odblokowane przedmioty będą automatycznie wyposażane.
A do tego naprawiono jak zwykle mnóstwo błędów, których pełna listę znajdziecie na oficjalnym forum gry.
Jak zwykle byłabym wdzięczna gdybyście zostawili komentarz i podzielili się tym wpisem ze swoimi znajomymi oraz udostępnili go na FB. Z góry dziękuję ?
„Nowe przedmioty z Player Studio” – decal PL13?
kto wie
nie podoba mi się to co zrobili z coyotami. Za mocne są. Ludzie będą na nie narzekać zaraz
Czego dodali mury odporne na obrażenia bez działa? Przecież teraz jedyny sposób by rozwalić bazy w górach, wąwozach itd. to czekanie aż skończy im się Cortium…
Dodano lunety do pistoletów frakcyjnych; – po tylu latach…
Pora nocna będzie nieco jaśniejsza – nie fajnie noc i tak byla zbyt jasna.
Ucieszyłem się jak dziecko, kiedy zobaczyłem, że update zaczął wchodzić i od razu wszedłem tutaj, żeby sprawdzić, co konkretnie będzie zmieniane.
W sumie mnóstwo istotnych zmian, szczególnie przy myśliwcach, ale nie jestem dość wprawiony, żeby wiedzieć co naprawdę dadzą.
Jak zwykle natomiast ze wszystkich tych rzeczy, zamiast konkretnych zmian w broniach i mechanice interesują mnie tylko nowinki z player studio. Poza nimi oczekuję wyłącznie zapowiedzianego hakowania pojazdów i wyrzutni rakietowych dla LA ( w końcu będę miał konkretny powód, żeby częściej grać tą klasą).
Nowe konstrukcje też są fajne, w szczególności Blast Wall mi się podoba.
W niedzielę się w końcu zaloguję do Planetside’a. Ostatnio miałem takie spadki FPS, że miałem dosyć gry przez miesiąc. Ciekawią mnie też zmiany w ESF. Jak myślicie co będzie OP?
Coyoty.