W dniu dzisiejszym, serwery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15:00 czasu polskiego na około 2 godzinki. W tym czasie do gry wprowadzona zostania kolejna aktualizacja.

Tym razem ekipa PlanetSide 2 skoncentrowała się poprawieniu walki w powietrzu. Oprócz tego wprowadzone zostaną nowe elementy konstrukcyjne i całkiem sporo innych nowości.

BALANS Air-to-Air

WALKER

  • prędkość pocisku dla wersji powietrznych z 1000 na 850

VALKYRIE

Composite Armor

  • teraz zwiększa odporność na bronie nosowe ESF o 3/6/9/12%

LIBERATOR

Hyena

  • CoF z 1.5 na 1
  • szybkość ponownego wystrzału (refire) z 344ms na 300 ms
  • poszukiwany dystans z 15m na 20m (tak samo jak Coyote)
  • Stealth nie ma na nie wpływu

Shredder

  • zwiększono ilość amunicji z 500 na 600

ESF OGÓLNIE

Mouse Freelook

  • Zwiększono kąty widzenia dla wszystkich ESF

Engagement Radar

  • domyślny dla wszystkich ESF na maksymalnym poziomie, zwrócone certy

Zbiorniki na paliwo

  • dodano dwa nowe warianty: szybkie ładowanie oraz duża pojemność

Composite Armor

  • teraz zwiększa odporność na bronie nosowe ESF o 4/6/8/10%

Coyote

  • przyspieszenie pocisku zwiększone z 10 na 35
  • maksymalna prędkośc pocisku z 150 na 120
  • linia certyfikacji na max poziomie przyspiesza przeładowanie o 0.5
  • szybkość przeładowania z 4,5 sek na 4 sek
  • stealth nie ma na nią wpływu
  • poprzednie zmiany dawały Coyote zbyt długi zasięg

Tomcat A2AM Pod / Photon Missle Pods

  • nie wymaga aby pilot utrzymywał namierzenie
  • bezpośrednie obrażenia z 850 na 750
  • dodano nowy typ odporności
  • pojemność amunicji z 6 na 11
  • Scythe, Mosquito, Reaver = 10% odporności
  • Valkyrie = 15%
  • Liberator = – 5%
  • Galaxy = 0%
  • Strzały aby zniszczyć Scythe, Mosquito, Reaver z 3 (1083.75dmg) na 5 (675dmg)
  • Strzały aby zniszczyć Valkyrie z 5 (714dmg) na 6 (552.5dmg)
  • Strzały aby zniszczyć Liberator z 9 (573.75dmg) na 7 (787.5dmg)
  • Strzały aby zniszczyć Galaxy z 19 (382.5dmg) na 10 (750dmg)

REAVER

Vortek Rotary

  • ilość amunicji z 250 na 324
  • domyślna wielkość magazynka z 25 na 27
  • amunicja z certyfikacji Ammo Capacity z 25 na 27 na rangę

M20 Kestrel

  • prędkość pocisku z 750 na 770
  • teraz zadaje 250 obrażeń bez względu na odległość
  • szybkość przeładowania z 2.4 sek na 2.6

M30 Mustang AH

  • broń automatyczna
  • szybkość przeładowania z 3 na 2.6 sek
  • wielkość magazyku z 5 na 10
  • ilość amunicji z 60 na 120
  • amunicja z certyfikacji Ammo Capacity z 6 na 10 na rangę
  • bezpośrednie obrażenia  175/50 m, 125/100m do 65 na wszystkich zasięgach
  • minimalny promień pośrednich obrażeń z 1m na 2m
  • maksymalne pośrednie obrażenia z 200 na 100
  • minimalne pośrednie obrażenia z 1 na 50

SCYTHE

Saron Laser Cannon

  • zmniejszono prędkość pocisku z 800 na 750

Hailstorm Turbo Laser

  • zmieniono nazwę na Maelstorm Turbo Laser
  • prędkość pocisku zmniejszona z 700 na 650
  • pojemność amunicji z 350 na 456
  • maksymalne obrażenia z 230 na 255
  • wielkość magazynka z 35 na 38
  • amunicja z certyfikacji Ammo Capacity z 35 na 38 na rangę

Antares LC

  • teraz zadaje 220 obrażeń na każdej odległości
  • zmniejszono szybkość pocisku z 800 na 770
  • prędkość przeładowania z 2 sek na 2.35

Light PPA

  • od teraz używa odporności ESF na broń nosową
  • zwiększony magazynek (extended) teraz dodaje 6/12/18/24 dodatkowe pociski, co zostało zmniejszone z 13/25/38/50
  • maksymalny poziom obrażeń z 1m na 0,75
  • minimalny promień obrażeń z 4m na 3m
  • minimalne pośrednia obrażenia z 1.5 na 1
  • szybkośc pocisku z 300 na 350

MOSQUITO

M18 Rotary

  • ilość amunicji z 450 na 576
  • wielkość magazynku z 45 na 48
  • maksymalne obrażenia z 200 na 210
  • amunicja z certyfikacji Ammo Capacity z 45 na 48 na rangę

M18 Locust

  • prędkość pocisku z 750 na 770
  • teraz zadaje 200 obrażeń na każdej odległości

M14 Banshee

  • teraz używa odporności na bronie nosowe ESF
  • wielkość magazynku z 32 na 35
  • ilość amunicji z 256 na 280
  • promień maksymalnych obrażeń pośrednich z 0.3m na 0.33m
  • promień minimalnych obrażeń pośrednich z 1 na 1.5m
  • amunicja z certyfikacji Ammo Capacity z 32 na 135 na rangę
  • maksymalny CoF z 1 na 0,75

KONSTRUKCJE

Nowe schematy

  • Vehicle Ramp – rampa dla pojazdów
  • Infantry Tower – wieża dla piechoty
  • Spear Anti-Vehicle Phalanx Turret – nisko osadzona wieżyczka
  • Reinforcements Module – moduł umożliwiający rozmieszczonym w okolicy Sundererom stać się międzykontynentalnym punktem odradzania;
  • Faction Banner – baner wyświetlający logo frakcji.
  • Blast Wall – duża ściana, która po wybudowaniu może wytrzymać spore obrażenia.

 

INNE NOWOŚCI

  • Przez krótki czas można zakupić pistolet na flary;
  • Zwiększono wielkość magazynku dla pistoletu na flary oraz Deep Freeze z 1 na 2, a ilość amunicji z 21 na 22;
  • Aby rozwiązać obawy związane z exploitem dodano dwa wejścia dachow dla garaży na Sunderer – oba mają osłony wygenerowane przez Structure Shiled Mod;
  • Zwiększono widoczność niektórych smug od amunicji pojazdów przy dużym oświetleniu;
  • AI Mana, AV Mana oraz Spitfire będzie można rozstawiać bliżej w stosunku d innych rozstawionych rzeczy;
  • Zaktualizowano nazwy dla rozstawionych (deployed) elementów konstrukcyjnych aby zredukować ich długość, na przykład: „Deployed Spear Phalanx Turret” to od teraz „Spear-D Phalanx Turret”;
  • Zmieniono nazwę Rusty Bent Glaive na Johari Cove;
  • Wyrzutnie granatów dymnych uzywają teraz krótszego efektu dymnego;
  • NS-61 Emissary Black oraz Gold maja poprawne opisy. Dodatkowe zmiany:
    • maksymalne obrażenia  z 112 na 125;
    • minimalne obrażenia z 77 na 91
    • mnożnik strzału w głowę z 2,0x na 1,8x
    • odrzut pionowy z 0,18 na 0,2
    • mnożnik pierwszego strzału z 1,2 na 1,25
  • Powracają granaty Decoy dla Infiltratora. Nowa wersja będzie symulować odgłosy wystrzałów, pokazywać błędny odczyt na radarze oraz odciągać uwagę automatycznych wieżyczek przeciw-piechotnych;
  • Zmiany w podpowiedziach na ekranie ładowania;
  • Aby pomóc wyjaśnić i skierować bezpośredni ogień na odpowiednie cele, nie będzie można zadać obrażeń elementom konstrukcyjnym postawionym przez graczy, takim jak ściany i bunkry, tak długo jak są pod wpływem aktywnego modułu naprawczego.
    • Zmiana ta spowoduje usunięcie pasków HP oraz wskaźników zadawanych obrażeń z tych obiektów i miejmy nadzieję, że pomoże walkom skoncentrować się na innych celach, przed zniszczeniem ścian.
    • Tak więc aby zburzyć mur, trzeba wpierw zniszczyć moduł naprawy.
  • Dodano lunety do pistoletów frakcyjnych;
  • Nowe przedmioty z Player Studio;
  • Decale dla Harassera wyświetlą się na bokach i tyle, a dodatkowo poprawiono pokrycie kamuflażem;
  • Flash może używać Gate Shield Diffuser;
  • Pora nocna będzie nieco jaśniejsza (!!!);
  • Gracze nie mogą stawiać ramy na rdzeni (VP Chasis) jesli maja juz aktywny HIVE;
  • Dodano możliwośc ustawienia wrażliwości myszki dla strzelców w pojeździe
  • Dodano [H] jako wskaźnik na nakładkach dla ESF aby wskazywał, że silniki są w trybie unoszenia (hover);
  • Dodano nowe ekrany ładowania;
  • Zaktualizowano układ ekranu odradzania i wprowadzono czas odradzania;
  • Terminale powinny otwierać się i przetwarzać informacje szybciej o 100-150%;
  • Liczne estetyczne poprawki w loadoutach dla pojazdów i postaci – nowo odblokowane przedmioty będą automatycznie wyposażane.

A do tego naprawiono jak zwykle mnóstwo błędów, których pełna listę znajdziecie na oficjalnym forum gry.

Jak zwykle byłabym wdzięczna gdybyście zostawili komentarz i podzielili się tym wpisem ze swoimi znajomymi oraz udostępnili go na FB. Z góry dziękuję ?

Poprzedni artykułNew Dawn, czyli tubylcy kontra piraci
Następny artykułPomocnik, który sobie nie odmawia…
8 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
WujeQ

„Nowe przedmioty z Player Studio” – decal PL13?

Joe Rachitynowy

kto wie

Joe Rachitynowy

nie podoba mi się to co zrobili z coyotami. Za mocne są. Ludzie będą na nie narzekać zaraz

Viktor Hark

Czego dodali mury odporne na obrażenia bez działa? Przecież teraz jedyny sposób by rozwalić bazy w górach, wąwozach itd. to czekanie aż skończy im się Cortium…

Balrogos

Dodano lunety do pistoletów frakcyjnych; – po tylu latach…

Pora nocna będzie nieco jaśniejsza – nie fajnie noc i tak byla zbyt jasna.

menaximus

Ucieszyłem się jak dziecko, kiedy zobaczyłem, że update zaczął wchodzić i od razu wszedłem tutaj, żeby sprawdzić, co konkretnie będzie zmieniane.

W sumie mnóstwo istotnych zmian, szczególnie przy myśliwcach, ale nie jestem dość wprawiony, żeby wiedzieć co naprawdę dadzą.
Jak zwykle natomiast ze wszystkich tych rzeczy, zamiast konkretnych zmian w broniach i mechanice interesują mnie tylko nowinki z player studio. Poza nimi oczekuję wyłącznie zapowiedzianego hakowania pojazdów i wyrzutni rakietowych dla LA ( w końcu będę miał konkretny powód, żeby częściej grać tą klasą).
Nowe konstrukcje też są fajne, w szczególności Blast Wall mi się podoba.

PolicMajster

W niedzielę się w końcu zaloguję do Planetside’a. Ostatnio miałem takie spadki FPS, że miałem dosyć gry przez miesiąc. Ciekawią mnie też zmiany w ESF. Jak myślicie co będzie OP?

Emhyr var Emreis

Coyoty.