W dniu wczorajszym na serwery testowe H1Z1 trafiły pewne interesujące zmiany, z których część jest wspólna dla obu gier H1Z1.
Zacznijmy od serwera testowego H1Z1: Just Survive. Niestety nie miałam zbyt wiele możliwości, gdyż po zalogowaniu przywitała mnie blokada broni. Serwery testowe znajdują się niestety w Stanach, a przy problemach z połączeniem, gra blokuje teraz broń. Ma to niby zapobiec niektórym exploitom… Maksymalna wysokość dopuszczalnego pingu ma być dopiero ustalana.
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to zmiana w menu przedmiotów. Od tej pory na przedmiotach w ekwipunku lub też tych co znaleźliście, można zuwazyć następujące funkcje:
- I
- Loot
- Drop
- II
- Eat
- Loot
- Drink
- III
- Equip
- Loot
- Shred
- Drop
Kolejną rzeczą, które po pewnym czasie zaczęła mnie irytować i mam nadzieję, że zostanie to zmienione, to pulsacyjne podświetlanie rzeczy, w których możemy coś znaleźć. Chodzi tutaj o wszelkie szafki, lodówki, pojazdy, skrzynki i inne rzeczy, do których zaglądamy jeśli chcemy coś znaleźć. Bez względu na to czy coś się znajduje w tych przedmiotach, czy też są puste, to tak długo jak znajdujecie się w ich zasięgu pulsują błękitnym kolorem.
Po kilku minutach na moim ekranie pojawił się napis informujący o pojawieniu się dziwnego zombie (strange zombie). I z tego co się zorientowałam – rozpętuje się piekło. Tak długo, jak ten dziwny zombie żyje, pozostałe zombie atakują bazy graczy! I naprawdę są one w stanie zniszczyć poszczególne elementy.
Jeśli chodzi o wygląd tego zombie, to jest to połączenie zająca z wilkołakiem. Gdy zaczyna gonić gracza, to wtedy porusza się w sposób prawie czworonożny. Można go tez odróżnić po tym, że jako jedyny zombie ma pasek życia. Jest naprawdę niebezpieczny, gdyż nie wiem czy to błąd w animacji, ale po zadaniu obrażenia pada na ziemię i wygląda jakby był martwy. Nic bardziej mylnego. Podchodząc bliżej otrzymuje się olbrzymie obrażenia – ewidentnie zadaje jakieś obrażenia obszarowe.
Kolejną rzeczą, która przetestowałam to śmierć postaci. W ostatnim liście producenckim była mowa o tym, że nasza postać zamieniać się będzie w zombie i jeśli chcemy odzyskać nasze rzeczy, to trzeba będzie zapolować na tego stwora. I tak właśnie się dzieje 🙂
Wprowadzano omawiane wcześniej ograniczenia w odradzaniu:
Z innych rzeczy, które trafiły na serwery testowe:
- Zmieniono dźwięki pojazdów, wliczając w to efekty wsiadania i wysiadania;
- Szybko jadący pojazd, który skręca wydaje teraz pisk opon;
- Dodano animacje picia, jedzenia, bandażowania, obdzierania ze skóry;
- Wyciąganie świec z pojazdu zajmuje około 30 sekund;
- Po wybuchu pojazdu można znaleźć części;
- Klakson (J);
- Znacznie poprawiono FPS na całej mapie, jak i w Pleasant Valley;
- Nie można użyć broni zbyt blisko przeszkód – pojawia się czerwona ikona, a sama broń zostaje skierowana w innym kierunku (podejrzewam, że zmiana ta trafi także na KotK);
Zmiany na serwerze testowym H1Z1: King of the Kill:
- Czas wylogowania postaci to 10 sekund i nie można tego przerwać;
- Zmieniono animację opadania na spadochronie;
- Samochody do jazdy nie pojawiają się podczas opadania na spadochronie, więc nie można będzie na podstawie tego bazować gdzie wylądować;
- Wszędzie leżą AK-47;
- Zredukowano odrzut AK;
- Magnum ma nową ikonę;
- Nowa wiadomość, gdy ktoś zostaje rozłączony: „X disconnected from the server. Y players left.”
- Nowa wiadomość, kiedy gracz zginie w czasie bombardowania;
- Toksyczność jest cholernie niebezpieczna i nawet spamowanie bandaży nie pomaga;
- Tak jak zapowiadano, wprowadzono nowy system uruchamiania pojazdów – potrzeba kluczyków lub też zwarcie na kabelki,
- uruchamianie za pomocą kabelków zajmuje około 30 sekund i wydaje bardzo głośnie dźwięki;
Na tą moment nie znalazłam więcej zmian. Niestety ekipa DBG nie napisała, co konkretnie zmieniono na serwerach testowych, więc trzeba samodzielnie testować 🙂
P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB. Im więcej komentarzy zostawiacie tutaj na stronie, tym większa szansa na rozdawnictwa na blogu (w tym tygodniu rozdaję klucze do Gloria Victis). Poza tym zapraszam do zapoznania się informacjami o innych grach, o których piszę 😀