Nieubłaganie zbliża się czas rozpoczęcia Alpha testów nowego polskiego MMO, którego akcja osadzona została klimacie post-apokaliptycznym – Edengrad.
Ekipa Hucklebbery Games nie próżnuje i ciężko pracuje nad wprowadzaniem kolejnych zmian oraz nowości w tej grze, a wszystko po to by zadowolić fanów.
W najnowszym dzienniku developerskim ujawniono, że twórcy gry przepisali kod przeciwników NPC, co ma znaczny wpływ na zwiększenie wydajności serwerów. Do gry dodano także nowe funkcje, które sprawiają, że poszczególne grupy przeciwników walczą ze sobą. Oprócz tego dodano kilka rodzajów ataków przeciwnikom, a do tego mogą oni zdecydować się na objęcie funkcji strażnika postaci gracza, co oznacza, że będą walczyć z jego wrogami.
Oczywiście Edengrad ma być przede wszystkimi grą survivalową, więc gracz będzie mieć poważne dylematy związane z jego przetrwaniem. Jeden z dylematów związany będzie z nowo dodaną amunicją oraz bronią palną – użyć, czy też zaoszczędzić na później. No cóż, zawsze też można będzie użyć tarczy do obrony, które to także pojawią się w grze.
Poza tym devsi z Huckleberry Games ulepszyli animacje postaci, dodając między innymi ragdoll, czyli symulację opadania ciał, oraz kończą pracę nad wdrażaniem dźwięków wydawanych przez przeciwników NPC.
Jak widać prace posuwają się do przodu, więc miejmy nadzieję, że nie będzie żadnych opóźnień.
Podziwiam programistów tworzących gry. Sam trochę piszę (acz zupełnie inna działka – SQL, vb, VBA) i napisanie naprawdę złożonej aplikacji to niemal tytaniczny nakład pracy. A weź potem to jeszcze zoptymalizuj pod kątem generowanych błędów, wyjątków i luk..
Dlatego się korzysta z gotowych silników. To praktycznie framework, do którego dodajesz obiekty z określonymi parametrami, akcjami, wizualizacją 3D. Gracz też jest takim obiektem. Do tego masz osobny zespół odpowiedzialny za interface i jeszcze jeden odpowiedzialny za przygotowanie wszystkich graficznych obiektów 3D.
Bagagra kiedy towrzymy własną gierkę 😛 ?
Jak wygram w totolotka 😛