Pamiętacie gdy w sierpniu na serwery H1Z1: Just Survive wprowadzono funkcję odradzania postaci gracza jako zombie? No cóż, dzisiejsza aktualizacja, usuwa tą funkcję z gry.
Sewery H1Z1: Just Survive wyłączone zostały dzisiaj rano o godzinie 10:00 i zgodnie z planem włączone zostaną o godzinie 22:00. Oczywiście, o ile nic się nie wydarzy…
Oto lista zmian, jakie trafiły do gry:
- Ulepszono modele wielu przedmiotów regenerujących życie;
- Skakanie kosztuje teraz staminę;
- Dziwny zombie może ponownie pojawić się w grze…
- Przewrócone pojazdy można odwrócić poprzez interakcję;
- Nowy system uruchamiania pojazdów: klucze oraz „na zwarcie”
- Należy mieć klucz aby móc uruchomić pojazd, w przeciwnym razie gracz musi uruchomić go poprzez interakcję z wyposażeniem pojazdu (hotwire);
- Uruchamianie pojazdu „na zwarcie” zajmuje sporo czasu (ok. 30 sek) i sprawia, że wydawany hałas może ostrzec innych graczy znajdujących się w pobliżu.
- Klucz działa bez względu na to czy posiada go kierowca, czy tez pasażer.
- Można nałożyć skórkę na Baggy Blue Jeans;
- Można ponownie podnieść Jagged Skining Knife;
- Martwi gracze nie będą już odradzać się jako zombie;
- Ulepszono geometrię mapy, a co za tym idzie zlikwidowano związane z nimi exploity.
No i to co najważniejsze: do gry trafił nowy system konwersji naboi.
- Amunicję będzie można rozkładać bezpośrednio w ekwipunku;
- Z rozłożenia naboi uzyskiwać się będzie różne elementy: proch strzelniczy (gunpowder), stopy ołowiu (lead alloy), skrawki mosiądzu (brass shard) i, w przypadku amunicji do strzelby – plastikowe skrawki (plastic scrap);
- Wykorzystując te elementy będzie można odkryć przepisy na naboje;
- Do wytworzenia niektórych naboi potrzebne będą skrawki metali;
- Wszystkie przepisy związane z amunicja oraz broniami będzie się wytwarzać na nowym stole rzemieślniczym – Weapon Workbench.
Więcej informacji na temat nowego systemu konwersji amunicji
Koszt tworzenia amunicji został zbalansowany, więc trzeba będzie podjąć decyzje związane z tym czy rozłożyć nabój na elementy aby wytworzyć nowy. Dodatkowo wytworzenie mocniejszej amunicji (bazując na DPS), będzie mieć większy koszt. Koniec z konwersją 1 do 1.
W jednej z kolejnych aktualizacji zbalansowane zostaną wszystkie przepisy, wprowadzając wiele interesujących zmian, i do tego czasu proch strzelniczy uzyskiwany z rozkładania naboi nazwany zostanie refined (refined gunpowder) i będzie mógł być użyty tylko i wyłącznie do tworzenia naboi!
P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB oraz do poczytania o innych survivalach.
Niech lepiej zaczną coś robić z tą grą tak na poważnie, bo już w DayZ wchodzi więcej pożytecznego niż tutaj.
I Miscreated jest lepszą opcją.