Twórcy Armored Warfare postanowili przedstawić graczom szczegóły zmian, które pojawią się w grze wraz z wprowadzeniem aktualizacji Balansu 2.0.

Po dodaniu w ubiegłych miesiącach kilku nowych trybów do gry, które spotkały się z bardzo ciepłym przyjęciem przez społeczność, deweloperzy wsłuchali się w głosy użytkowników, dotyczące rozgrywki i rozpoczęli pracę nad wieloma poprawkami oraz usprawnieniami. Wynikiem tych starań jest Balans 2.0, który tworzy fundamenty przyszłego rozwoju Armored Warfare.

Szczegóły znajdziecie na poniższym filmie, w którym deweloperzy wyjaśniają filozofię, stojącą za nadchodzącymi zmianami, obejmującymi niemal wszystkie kluczowe mechanik gry.

Balans 2.0 to zbiór zmian i ulepszeń, nadchodzących w Armored Warfare wraz z aktualizacją 0.19. Naprawione zostają m.in. problemy w rozgrywce na wysokich poziomach, zmniejszona zostaje także rozbieżność mocy pomiędzy poszczególnymi tierami. Zmianie ulegną wszystkie kluczowe mechaniki rozgrywki, w tym: zadawanie szkód, umiejętności poszczególnych klas, retrofity, ulepszenia i umiejętności załogi. Twórcy Armored Warfare pragną dostarczyć graczom zbalansowaną i ciekawą rozgrywkę, w której wszystkie wymienione mechaniki spójnie ze sobą współgrają.

Więcej informacji na temat zmian w Balansie 2.0 znajdziecie na stronie głównej gry.

Tak naprawdę, to po tych zapowiedzianych zmianach Armored Warfare będzie zupełnie nową grą, więc może warto by było skasować postęp wszystkich graczy i zacząć zabawę od początku? jakby nie patrzeć, gra nadal jest w fazie beta, więc teoretycznie jest to możliwe.

I już oczyma wyobraźni widzę tę falę protestów: „Nie po to grałem tysiące godzin, aby tracić cały postęp!„.

Aby uspokoić Wasze potencjalne niezadowolenie moją propozycją, mam do rozdania dwa (2) kody na T62 Veteran + 2 dni premium.

Po prostu napiszcie w komentarzu poniżej na jakie zmiany w Balans 2.0 czekacie najbardziej i dlaczego.

Dwa najciekawsze komentarze zostaną nagrodzone kodami, które wyślę na maila zarejestrowanego w Disqus. Macie czas do północy we wtorek, 6 grudnia.

7 KOMENTARZE

  1. Najbardziej czekam na coś co się nazywa „nerfem działek automatycznych”. A dlaczego? Żeby przeciętny MBT mógł przeżyć spotkanie z AFVem. W tym momencie ma to bardzo małą szansę.

  2. No ta gra faktycznie zmieni sie od podstaw. Retrofity będą łatwiejsze do uzyskania juz na pojazdach niskiego poziomu.
    Ja najbardziej czekam na zmiany w umiejętności dowódców i załogi. W końcu nie będzie kilkunastu zupełnie nieprzydatnych i kilku powtarzjacych się u dowódcy i załodze umiejętności.

  3. najbardziej czekam na uregulowanie „power creep”, gdzie czołg 8T nie ma za bardzo szans z T9, nie mówiąc o T10…
    Świetny pomysł, że prawdziwe różnice będą w dodatkowych systemach (pancerze reaktywne, lepsze rakiety, system prowadzenia ognia itd.)

    Chciałbym kod, albowiem jestem weteranem AW. I mam cukrzycę, depresję i nadciśnienie. Jak kombatant. Mały PTSD też się znajdzie po World of Tanks…

Comments are closed.