Dzięki uprzejmości studia Daybreak Games Company, twórców H1Z1: Just Survive, mam do rozdania kilka kluczy dostępu do tej gry.

W lutym 2016 H1Z1 podzielony został na dwa tytuły: strzelankę King of the Kill oraz tryb survivalowy Just Survive. Obie gry przyciągnęły sporą rzeszę fanów i obie możecie zakupić na Steam. Możecie też wziąć udział w naszym konkursie i wygrać kod dostępu do H1Z1: Just Survive.

Wasze zadanie jest proste.

Zbliżamy się do końca 2016 roku, więc czas zaplanować co nowego powinno trafić do H1Z1: Just Survive w przyszłym roku. Gdybyście to Wy mogli zdecydować o dodaniu do gry  jednej nowości, to co by to było i dlaczego.

Zasady:

  • W komentarzach do tego posta, podajcie co nowego i dlaczego chcielibyście zobaczyć w przyszłym roku w H1Z1: Just Survive.
  • Jedna odpowiedź na uczestnika.

Macie czas do końca 2016 roku, a konkretniej to do godz. 23:59 w sobotę, 31 grudnia. Spośród zamieszczonych komentarzy, wybiorę  jeden (1), który najbardziej mi się spodoba i autora nagrodzę kluczem dostępu do H1Z1: Just Survive.

Wyniki podam w niedzielę, 1 stycznia, po godzinie 20-tej czasu polskiego, w komentarzu do tego posta ?

Z osobami, które zwyciężą skontaktuję się poprzez maila podanego przy rejestracji w Disqus. Macie 7 dni na odbiór nagród – po tym terminie nagrody przepadają!

Otrzymany ode mnie kod należy zrealizować na Steam.

43 KOMENTARZE

  1. przyszedl mi na mysl update do js w ktorym gracz poprzez odsaczenie krwi z zoombie za pomoca strzykawki a nastepnie podaniu sobie tej krwi otrzymywalby rozmaite umiejetnosci przez okreslony czas.

    zoombie walker – Twoj bieg jak i kroki nie wydawalyby odglosow.

    zoombie runner – przez okreslony czas gracz porusza sie z predkoscia przypominajaca ta w stanie „well rested”

    heavy zoombie – (wiazaloby sie to z dodaniem nowego zoombie) gracz poprzez zaaplikowanie sobie jego krwi stawalby sie bardziej odpornym na obrazenia w zamian poruszalby sie wolniej i glosniej.

    zoombie jumper – (nowy zwinniejszy zoombie mogacy doskoczyc do Ciebie na dana odleglosc) gracz zyskalby mozliwosc wykonywania wiekszych skokow lecz z mniejsza czestotliwoscia jak zwyczajny skok. zuzywalyby one rowniez wieksza ilosc staminy (+5pkt per jump)

    nie ukrywam korzystalbym z tych umiejetnosci 😀 gracze rowniez zaczeliby zwracac wieksza uwage na zoombie gdyz nie ukrywajmy dzis jej praktycznie brak 😉

  2. -Dodał bym do gry coś takiego jak Własne zwierze które broniło by nas przed zombie i ten pies mógł by ewoluować.
    -Przez jakiś czas zmieniamy się w zombie żeby zakamuflować się w nich i wtedy by nas nie atakowali.
    -Mieć moc która pozwalała by nam na dowodzenia kilkoma zombie.Pomagali by nam w walkach itp.
    Powodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku 😀

  3. Bardziej zmodyfikowany system obrażeń łamanie kończyn mdlenie postaci możliwość zarażenia się od zombie w sumie to wszystko 😀

  4. Reverse mode.
    A wyglądałoby to tak, że po śmierci gracz odradza się jako przerażony, samotny zombie w świecie opanowanym przez bezduszne potwory – ludzi.
    Lokacje startowe – cmentarz, kostnica, dom pogrzebowy, wysypisko śmieci, sala wykładowa po prelekcji z fizyki kwantowej, trasa maratonu, w kolejce do przedsprzedaży.
    Cel – nieprzeżycie tak długo, jak tylko się da.
    Crafting – samego siebie, bo zombie pozyskuje materiały z „upolowanych” ludzi, czyli „części zamienne”, ponieważ dla zombie każdy jest niedobrowolnym dawcą organów.
    Walka – zombie nie walczy, bo nie jest w stanie, zombie są urodzonymi pacyfistami.
    Elementy skradankowe – wybitne, bo tak szczerze, to ktokolwiek kiedykolwiek zobaczył jakieś zombie?
    Elementy RPG – tylko na odwrót, gdyż zombie rozwija się przez rozkład.
    Handel/wymiana – brak, bo zombie są antymaterialistami.
    Achievementy – zmarły, martwy, martwiejszy, zmumifikowany, wymarły.
    Skille – rozkład, smród, „braaaaaaiiiiiinnnssssss”
    Taki update dałby grze nowe nieżycie.

  5. Podczas tworzenia postaci z góry jest nam przypisana grupa krwi również w grze mamy jej ustalona przez twórców ilość każda rana powodujaca krwawienie odbiera nam krew bandaże mogą jedynie tymczasowo zatrzymać krwawienie np. Na 5 minut a gdy byśmy chcieli zamknąć ranę to prowizorycznie nic dentystyczna i igła pomogła by nam w tym. Co najlepsze ilość krwi odpowiadała by wydajności postaci jeśli mamy jej mało to normalne że nie damy rady biegać sprintem. Krew można by było uzupełnić wykonać transfuzje do tego potrzebny był by odpowiedni sprzęt medyczny i inny gracz z tą samą grupa krwi co my. Transfuzja z graczem o innej grupie krwi lub zombie groziła by zakażeniem i śmiercią lecz dawało by nam to czas by pograć z 2 do 3 godzin lecz również bez pełnej wydolności postaci ;D

    Chciał bym aby było to w grze Ponieważ jest to motyw który nadawał by się do gry survivalowej urozmaicil by on rozgrywkę.

  6. Fizykę pocisków jak w Armie/DayZ. Bo nie ma nic wspanialszego niż headshot na biegnącym celu z kilkuset metrów po odpowiedniej poprawce na prędkość i odległość :>

  7. Ja najbardziej chciałbym zobaczyć nową mapę i nowy interfejs, ponieważ wydaje mi się, że byłby wygodniejszy i ładniejszy, a aktualna mapa już jest stara i nudna, a nowa… no jest świetna. Mogliby też dodać np. psa, który by nas mógł bronić (najpierw trzeba go oswoić i tego nauczyć), gdy ktoś nas atakuje. Wydaje mi się, że budowanie baz jak w Ruscie też byłoby ciekawe.

  8. Możliwość wymazania się krwią i wnętrzościami zabitego zoombie po to by inne ,,żywe trupy” uważały nas za swoich przez co moglibyśmy przedzierać się przez Hordy zommbie

  9. Ja dodałbym nowe samochody,motory typu: cross , ciezarowka ( prosta, z blachy mogła by przewiesć np. Kilka osob na pace lub motory ) , nowa mapa , moglibyśmy mieć zwierzaka , więcej rodzajów budowania baz , możliwosc posiadania piły łańcuchowej dzięki której moglibyśmy ścinać drzewa ( ograniczona ilość ) , drzewa można byłoby wykorzystywac ( całe bale ) jako np. Tratwa ( byłoby miejsce gdzie byłoby dużo wody , rzeka , duże strumyki w górach ) , możliwość zarażenia się przez zombie , urozmaicenie gospodarki , nowe snajperki i to chyba wszystko 😉

  10. Moim zdaniem w Just Survive powinna być wprwadzona mapa z2, a przynajmniej jakaś jej część. Wiadomo jednak, że owa mapa jest trochę za duża i nalezało by ją wprowadzić na nowe serwery, załóżmy były by to 3 serwery. Było by na nich kilka krotnie więcej miejsc do gry. Jednocześnie na takim serwerze powinny zostać wprowadzone ograniczenia co do ilości grupowania się graczy.

    Innyn pomysłem, który pomógłby zaciekawić graczy byłoby wprowadzenie przedmiotów jakie gracze mieli by znajdywać, aby stworzyć samochód na podobnej zasadzie jak crafting, myśle, że można by zainteresować sie sprawa wprowadzenia kaloserii innej nich te obecne aktualnie w grze.

    Bardzo ważne dla graczy jest zmienienie systemu rozbudowy baz jednak nad tym ponoć toczą się prace więc nie będę się na razie rozwijał w tym temacie. Jednak uważam, że powinno się zaczać iść w stronę tego, aby bazy mogłby być budowane o kilka pięter do góry wielokrotnie widzimy bazy na 20 decków bo gracze uznali to za dobra ochrone. Jak dla mnie jest to źle, niekorzystnie wpływa na wydajność co zniechęca graczy do rozgrywki – taki styl budowania baz już dawno sie przejadł myśle, że zmiana mapy, systemu budowania i interfejsu odrodziła by naszego Survive w dużym stopniu.
    Pozdrawiam, liczę nad rozpatrzenie takich opcji.

  11. Na start base bulding (bardziej rozbudowany ) bo to jest najbardziej pracochlonne i dajace najwiecej funu w tego typu grach imo.
    Nastepnie to chyba system lootu aby nie respilo sie ciagle to samo w tych samych mieejscach 😉
    Aby zombi i zwierzeta stanowily zagrozenie 😉
    Aby nocy byla noca i zakaz jakis gammy i innych gowien aby rozjasniac noc musi byc klimat 😀
    System pogodowy nie jest az tak bardzo potrzebny, wolalbym aby dodali np. jakies uraz czy choroby to by troche urozmaicilo to gre a nie komfort jak w simsach xD
    Moznaby tak mase tych rzeczy co mozna zaimpletowac to gry wymieniac bo moim zdaniem survival to jest studnia bez dna dlatego wszystkie sa EA.

  12. Moim Zdaniem powinni dodac wiele wiecej struktur do tej gry oraz mozliwosc np scinania drewna oraz znajdywania czesci do samochodow poczym mozna było by znalezc wraki i je naprawiac. Mogli by tez dodac wiecej rodzai tych samochodów poniewaz jak narazie są w grze dostepne 3 rodzaje. Ucieszył bym sie gdyby dodali takze nowe bronie bo narazie to aerka lub ak 😀 Dziekuje ze mogłem sie wypowiedziec i byłbym mile zaskoczony gdybym otóz tę gre dostał 😀

  13. W przyszłym roku powinna trafić do H1Z1 optymalizacja gry i co najważniejsze usunięcie bagów 🙂 Może kiedyś się to im uda.

  14. Ja mialem taki pomysl aby reputacja ludzi byla pokazywana, o tym tez napisalem na Reddicie. Chodzi o to ze jakby ktos kogos zabil i inna osoba by to zobaczyla, ta osoba ktora zabila by miala jakis znaczek obok imiona. To by nie dzialalo na swoim terytorium (wokol swej bazy) aby nie udupic sniperow 🙂 (Przepraszam za slaby Polski)

  15. W sumie to ograniczyłbym się do powiększenia mapy do 100 km2.
    O ile mapa, zostałaby bardziej urozmaicona….Trochę bardziej pełna..
    Nie pogniewałbym się też za zwiększenie ilości zombi, tak aby stanowiły większe zagrożenie niż 10 latek z giwerą na cukrowym haju.

    Osobiście pozbyłbym się też opcji budowania bazy, wystarczyłaby opcja fortyfikowania niektòrych istniejących już struktur ?

    Pozdrawiam mimo to wszystkich budowniczych ?

  16. Mogłoby być tak ze mozna złapać kogoś do niewoli skuć kajdankami i mozna było go gwałcić czy coś handlować typami do tego należało by zmodyfikować komende /respawn naprzykład jak żyjesz 1h czy coś koło tego to komenda nie działa.

    Można by dodać animacje spania .
    Ulepszyć skradanie się żeby wógole nie było słychać kroków .

    Dodać więcej typów aut naprzykład opancerzony pojazd wojskowy który respił by się w miejcach związanych z wojskiem

    Do gry powinna zostać dodana mapa Z2, a cena h1z1: just survive powinna być obniżona na stałe do 10 euro, dzięki temu więcej graczy kupiło by grę

    Zmienić system antycheat ponieważ system banuje graczy którzy są czysci i powinna być opcja coś takiego jak w csie że społeczność glosuje czy typek ma cheaty czy jest czysty mowa o overwatchu.

    Zmiana mapy powinna zwiększyć optymalizacje ponieważ mapa Z1 jest bardzo stara i ma swoje wady

    Zmiana systemu budowania baz , ponieważ zamiast być kreatywnym, gracze budują wielkie bazy które bardzo źle wpływają na wydajność gry.

    Dodać optymalizacje usunąć nie potrzebne rzeczy pod mapą

    Do gry powinna być dodana większa logika gry

    Zombie jest wystarczająco za dużo, ale nie stanowią zagrożenia dla graczy, pomogło by to gdyby zombie za każdym uderzeniem spowalnia czy cuś

    Nowa funkcja zdrowie psychiczne gdy postać ma jakaś styczność z zombi powstają halucynacje skutki tego są takie: wolniej biega szybciej chce mu sie pić, szybciej głodnieje. Zdrowie psychiczne można odnowić dzięki naprzykład przebywaniu z ludzmi czy relaksacyjnej przejazdce pojazdem .

    Naprawienie błędów gry i nie robienie przy tym jeszcze więcej

    Fajne pomysły mi przyszły

  17. A co tam też się dorzucę.
    Co myślicie o podziale na 2 frakcje (postapokaliptyczny podzial kraju ) np Północ vs Południe .pomoglo by to tworzyć sojusze a i walka pvp była by ciekawsza np o bitwy (ustawki GM) np o jakis extra drop ,surowiec energetyczny bez którego da się grać ale majac go mamy „lżejsze życie” ale dla równowagi obciążenia graczy uzywajac elektrycznosci sciagamy w swoj obręb wiecej ząbków lub inne wartościowe rzeczy ale takie które nie wynoszą jednej ze stron zrazu na wygraną w kolejnej walce frakcji

      • Music Macro Language – ten używany w ArcheAge. Tak by się dało „nagrać” -> „napisać” jakiś kawałek na np. skrawek papieru by następnie przysiąść po zmierzchu przy ognisku i na gitarze coś zagrać gdy wokół grasują zombie i/lub inni gracze. Np. Grechutę. :>

  18. Nie wiem co bym dodał bo nie mam tej gry ale chętnie sprawdzę to 1 stycznia wieczorem i podzele się opinią 😀

  19. prócz optymalizacji 😀 to pomyślał bym nad nieprzewidywalnością zombie aby przypominały nieco te z Dying Light oraz aby nie było tak, iż w mieście nagle nie ma żadnego zombiaka, idę kilometr od miasta i w jakimś masakrycznym zadupiu jest 200 zombie :)… i jeżeli by załatwili sprawę z zombie to również można ogarnąć jakieś lekkie dodatki do wozów… nie od razu jakieś tam miotacze boskim ogniem czy co… lecz leciutkie jakieś tam ostrza po bokach wozu i lepsze zderzaki aby po zabiciu 1 zombiaka nie trzeba było od razu z wozu wychodzić i naprawiać 😀 prócz tych 2 rzeczy bym jakoś ogarnął walkę z zombie bronią białą 🙂 aby w walce liczył się trochę skill a nie szczęście czy dojdzie do jakiegoś buga i zombie ci nie zada żadnych obrażeń podczas walki 😀

  20. Witam,
    Mam do zaproponowania kilka ciekawych pomysłów – być moze i wam się spodobają i was zaciekawią. Mianowicie :
    – Bardzo boli mnie, że mimo czasu jaki został spędzony nad rozwojem gry, bardzo został zaniedbany system budowy baz. Moim zdaniem na to należy zwrócić szczególna uwagę, metody postawienia bazy jakie obecnie znajdują się w grze są nudne i schematych, myśle, że system budowy powinien opierać się na tym, aby bazy jako jednostki powinny stanowić przeszkode dla atakujących. Dlaczego gracze muszą spędzać mnóstwo czasu na rozbudowę 50 decków, aby otrzymać lepsze schronienie ? Jest to bardzo złe, bazy powinny mieć system upgradingu swoich struktur – przykładowo: można by było ulepszać ściany, czy też bramy tak, aby dostanie się do wnętrza bazy było by trudniejsze, oczywiście każdy taki upgrading byłby trudniejszy do przeprowadzenia. Dodatkowo dawało by nam to dodatkowe bonusy np: bardziej stabilny celownik przy celowaniu snajperka, zmiejszone obrazenia podczas upadku z wysokości w bazie, procentowa odporność na granaty gazowe, czy szybsza regeneracja kondycji itp. Sprawiło by to, że rozgrywka i samo żmudne budowanie baz było by, teraz bardzo ciekawe i opłacalne. Baza stanowiła by jakakolwiek ochrone w przeciwieństwie do obecnej sytuacji gdzie wystarczy, zarzucić bazę granatami i mamy otwartą drogę ,jedynie co nam zostaję, to niemalże bezstresowo wysadzać.

    Bardzo chciałbym coś w stylu taki zmian, chcę ogołem zobaczyć nowy system budowy ten obecny widać, że się nie spisuje kompletnie. Życze szczęśliwego nowego roku, zobaczymy takie zmiany zobaczymy w nowym roku, życze miłej gry.

    • Fajny pomysł z tą obronnością bazy, ale teraz bazy nie wystarczy obrzucić granatami, bo jeśli masz maskę gazową, bądź jesteś w zamkniętym shelterze to nic Ci nie grozi. Co prawda obronność bazy wypadało by poprawić, tak aby atakowanie bazy dla atakujących było wyzwaniem a nie formalnością.

  21. 1.Chciałbym aby zostały dodane dodadkowe funkcje budowy np. jedno dodadkowe piętro i gdyby było dodane to jeszcze jedno piętro to fajnie można byłoby robić garaże na 2 piętrze
    2. Aby wrócił crafting kluczy do naprawiania aut

  22. Z 100% pewnością dodałbym grafikę, na którą zasługuje ta gra, wyeliminował jakiekolwiek bugi wprowadzając ulepszoną mechanikę gry i urozmaicenie gry, żeby się nie nudziła po paru godzinach gry.
    Szczęśliwego Nowego Roku i jak najkrótszego czasu na wyjście H1Z1 z alfy 🙂

  23. W nowym roku w H1Z1 JS chciałbym zobaczyć system budowania bardziej rozbudowanych baz: bazy na drzewach, bazy pod ziemią , a na pewno chciałbym żeby dało się kopać tunele pod ziemią. Chciałbym różne możliwości wydobywania materiałów (kopalnie). Z chęcią zobaczył bym też system rang , albo raczej poziomów. Im wyższy poziom tym lepsze rzeczy dana osoba może wytworzyć (lepsze bronie, lepsze budowle itd). Bardzo podobał mi się też pomysł gracza joeyslucky22 na budowanie baz, który był przedstawiony przez Babagra 3 marca 2015 roku. Według mnie budownictwo w H1Z1 JS powinno iść w kierunku budowania modułowego. I fajną opcją było by najpierw zbudowanie sobie planu bazy, a potem doniesienie materiałów na miejsce budowy – myślę że ułatwiło by to cały proces budowania. Co do broni, to chciałbym aby w H1Z1 JS była ich większa różnorodność. Nie wiem za bardzo co można było by zmienić w sprawie nieustannego zabijania się graczy zaraz po zobaczeniu siebie nawzajem, ale myślę, że dobrym pomysłem było by zrobienie swego rodzaju misji, za którą były by jakieś nagrody, albo punkty doświadczenia (jak wcześniej wspominałem o poziomach postaci): „razem z 5 napotkanymi osobami ochraniaj budynek policji przed atakami hord zombie”, albo „razem z kilkoma osobami pilotujcie śmigłowiec i oczyśćcie okolicę z zombie”. Myślę, że coś w tym stylu powinno zachęcić graczy do współpracy ze sobą. Fajną opcją w H1Z1 JS były by też nowe pojazdy, takie które albo były by często spotykane, albo dało by się je samemu wytworzyć, np rowery. Mogły by być postawione przy domkach. Dobrym rozwiązaniem co do pojazdów była by możliwość naprawienia wraków samochodów: znalezienie silnika, opon, świec, akumulatora, benzyny, może i skrzyni biegów, a potem możliwość tuningu samochodu (możliwość dołożenia mu takiego „opancerzenia” z metal sheet’ów). Myślę też, że system otrzymywanych obrażeń w grze powinien nieco ulec zmianie: chciałbym aby było to bardziej realistyczne (po strzale w nogę nie można było by biec, po strzale w rękę nie można by było korzystać z broni, no i na pewno umierało by się po jednym, góra dwóch otrzymanych strzałach. Chciałbym zobaczyć też możliwość złamania sobie ręki, nogi, np. po upadku.
    Sorki że pisałem to wszystko tak chaotycznie, ale co chwile przypominały mi się inne pomysły.
    Ogólnie chciałbym zobaczyć rozbudowaną i dobrze zrobioną grę, która dawała by graczowi wiele możliwości, miała by silnik graficzny pozwalający na destrukcję otoczenia, możliwość ingerencji gracza w to co dzieje się na mapie. Wiem, że wszystkiego o czym napisałem na pewno nie da się wprowadzić do JS, ale wiadomość o zmianie systemu budowania baz już mnie ucieszyła. Mam już w tej grze przegrane 2000 godzin i jeśli ekipa devs’ów JS będzie zmieniała tą grę w tym kierunku to ta gra będzie najlepszą grą survivalową dostępną na rynku.

    • Fajne pomysły, szkoda że nie mają racji pojawić się w grze, gra nigdy nie będzie odzwierciedleniem rzeczywistości, a robieniem misji i budowanie modułowe nigdy nie mają prawa być wprowadzone, wystarczy się na tym glębiej zastanowić kolego…

  24. Ech Panie i Panowie, a zadanie było niby łatwe: podaj JEDNĄ rzecz, jaką chcielibyście zobaczyć dodaną d H1Z1: Just Survive w 2017.
    Wszystkie Wasze propozycje były naprawdę świetne i wiele z nich chciałabym zobaczyć w grze. Koniec końców, zwycięzca może byc tylko jeden i klucz na H1Z1: Just Survive wędruje do… Karmelek JS!

    Gratukuję, klucz wyśle na maila zarejestrowanego w Disqus.

    Kolejny konkurs na klucz do H1Z1: Just Survive odbędzie się na Twarzoksiążce https://www.facebook.com/Babagrapl 🙂

  25. A ja mam takie zapytanie odnośnie h1z1 just survive, wiem, że pewnie nie tutaj powinienem zapytać, ale czy może ktoś spotkał się z podobnym problemem ? otóż zakupiłem wspomnianą grę i niby wszystko ładnie pięknie, ale podczas logowania, jak już mi odpala grę, przez kilka sekund wczytuje a potem wywala do pulpitu, bez żadnego błędu ani nic z tych rzeczy. Tudzież moje pytanie czy ktoś miał taki problem i sobie z nim poradził ? od razu wspomnę, że pisanie do supportu to jak grochem o ścianę, nie są w stanie mi pomóc, no i klops, gra kupiona, leży w bibliotece steam a nie da się grać 🙁

Comments are closed.