Dzięki uprzejmości firmy My.com, wydawcy Revelation Online, mam do rozdania dziesięć kluczy (10) dających dostęp do II zamkniętych beta testów tej gry, które to rozpocząć się mają już 20 grudnia.

 

Na oficjalnej stronie gry możecie zapisać się do beta testów i mieć szansę na otrzymanie dostępu. Możecie też zakupić jeden z pakietów fundatorów, gwarantujący dostęp do beta testów Revelation Online.

Teraz istnieje jeszcze trzeci sposób zagrania w Revelation Online: wygranie klucza w konkursie na BabaGra.pl!

Jak zdobyć ten klucz?

I powiem od razu, że odpowiedzi w których pojawi się znany nam już Asasyn, nie będę brać pod uwagę ?

Macie czas do północy w niedzielę, 18 grudnia!

Dziesięć najciekawszych komentarzy nagrodzonych zostanie przeze mnie kluczami do beta testów Revelation Online. Powodzenia!

Wyniki podam w komentarzu do tego wpisu w poniedziałek, 19 grudnia (po południu). ?

Z osobami, które zwyciężą skontaktuję się mailem wysyłając im wiadomość na maila podanego przy rejestracji konta na Disqus. Macie 7 dni na odbiór nagród – po tym terminie przepadają!

21 KOMENTARZE

  1. A co tam napiszę (jeżeli nie mogę wygrać klucza dla kogoś to trudno :p)

    Buffer (nie mam pomysłu na nazwę ale taki byłoby jego przeznaczenie), rzuca chwilowe (do max 1min) buffy na pojedyncze cele w swoim teamie, i tak dla przykładu Tank ma się właśnie wbić w 10 osób buffer daje mu bonusy do def itp., Oczywiście posiadałbym też jakiś skille atakujące i CC (miałby głównie robić za wsparcie który buffuje swoich i debuffuje przeciwników).

  2. Ja bym widziała w grze coś na wzór szelmy (sentyment do Last Chaos) i grę kuszą. Postać musiałaby być bardzo szybka i zwinna. Jeśli chodzi o skille to umiarkowany dmg żeby maga nie dyskwalifikować ;), za to czas rzucania skilla bardzo krótki :). Nie grałam w Revelation, więc klasy znam tylko z opisu, myślę, że moja propozycja by się sprawdziła.

  3. Klasą tradycyjną, a zarazem według mnie niezbędną jest Łotrzyk(Rogue). Nie można ograniczać się do samej siły magii/miecza wsparcia, nie jednokrotnie w drużynie potrzeba trochę sprytu. Jedną z umiejętności w jaką bym tego typu postać wyposażył był w sztylety, i potrafił wykonać(umiejętność) szybki wypad, z przewrotem w tył(wycofanie się na bezpieczną odległość).

  4. W każdym MMORPG powinien się znajdować jakiś Archer (łucznik) więc i tu bym go przytargał. Wiem że jest gunner ale to nie to samo. Zawsze znadją się jacyś zwolennicy klasycznych „uków” i „kuszów”:) Co do umiejętności… piercing shot, stun shot, rain of arrow… klasyka:) do tego jakiś slow czy shot drainujący stamine, trapy (blind/root/slow/silence etc. do wyboru, do koloru) można by mu jakiegoś wilka, orła czy miśka na sidekicka dać. W odróżnieniu od gunnera miałby niższy dmg single target z racji posiadania AoE i byłby bardziej ukierunkowany na CC. Każda klasa ma swoje stance’y więc i tu by się przydało dlatego – secondary weapon daje nam możliwość CQC zapewnioną przez dual daggery/short swordy. Podcinający kopniak, odskok – coś w tym klimacie.

      • No fakt, tam po awakeningu ranger może się tak bawic ale rownie dobrze możesz powiedzieć ze z AA, L2, SF czy GW2 tyle ze tu nie ma opcji ze sztylecikami. Ranger to ranger wiele nie zmienisz. Nie mielismy wymyslic nowej klasy a powiedzieć jaka klase chcielibyśmy zobaczyć w RO i to wlasnie zrobiłem. Zawsze lubiłem archerami grac dlatego tez chciałbym aby pojawil się w RO.

  5. Hmmmm…. Moim zdaniem kolejna klasa powinna być związana z kulturą i wierzeniami wschodu i mniej z tradycyjnymi mmo typu klasy takie jak knight/swordsman/mage etc.

    Immortal/Spiritual Daoist – Czyli postać bazująca na religii Taoizm, dzięki zrozumieniu Ziemi i Niebios postać jest w stanie zaabsorbować ich energię co powoduje chwilowy buff do internal spelli oraz regeneracje qi dzięki medytacji lub przy użyciu umiejętności zdobytej na wyższym poziomie(która powodowałaby szybką absorbcję energii w czasie walki) dzięki czemu nie będzie musiała medytować na polu bitwy by odzyskać większość energii. Ponadto postać posiadałaby starożytne potężne techniki, które postać zdobywałaby wraz z poziomem i w danym dungeonie czy main story. Postać skupiałaby się na wzmacnianiu ciała oraz dps’u technik. Czyli typowy self-buffer z idealnymi umiejętnościami cc oraz coś dla single-target. Wraz z zdobyciem full-lvl dostępna byłaby umiejętność Avatar of the Immortal, która chwilowo ogromnie zwiększałaby atak oraz dawała immune do wszystkich ataków. Postać nosiłaby tradycyjne szaty co zwiększa podatność na ciosy lecz dzięki buff’om użytym w odpowiednim momencie nie tylko zwiększaly by odpornosc lecz jak już wspominałem dps lecz tylko przez dany czas. Ze względu na wiele różnych Dao dostępnych w grze postać jako Spiritual Daoist zdobywałaby różne pasywne umiejętności zależnie od dao. Postać nie używałaby narzędzi czy broni lecz tylko własnej siły woli oraz qi. Dając tak wielki wybór postać mogłaby być blendem wielu postaci czy też dobrym cc/dpsem a nawet i tankiem. Jako że postać jest Daoistem to miałaby ona możliwość brania innych graczy jako swoich uczniów prowadząc ich na dobrą ścieżkę co mogłoby zwiększać np. exp zdobywany przez ucznia itp.
    Spiritual Daoist mógłaby być także postacią dostępną po odblokowaniu danego storyline lub wbiciu odpowiedniego poziomu innej postaci początkowej co dawałoby wiele mozliwości dla rozpoczęcia gry Siritual Daoistem. Tak jak np. w wielu grach rpg gdzie zaczynamy zupełnie od zera i kreujemy nasza postać według własnych upodobań.
    Moze nie jest to idealny opis i większość co tutaj napisałem było pisane szybko i tylko co nasunęło mi się na myśl więc nie oczekuję zbyt wiele :3 ale personalnie chciałbym żeby w grze była postać podobna do tej którą tutaj stworzyłem.

  6. Ja chcę wygrać nie dla siebie, lecz dla dziewczyny, więc napiszę za siebie i spróbuję zgadnąć to, co ona by chciała.
    Ja bym chciał zobaczyć jakiegoś szermierza w stylu samuraja (coś jak ta najnowsza klasa w moonlight blade). Szybka, w miarę mobilna, z umiarkowanym dmg i świetnymi, lecz stonowanymi animacjami skilli (bo jak każdy wie, to liczy się najbardziej)! Ewentualnie klasę podobną (albo bardzo podobną) do chantera w Aionie. Przyjemna, pomocna, mobilna, a i przywalić potrafi.

    Dziewczyna prawdopodobnie by chciała coś nowego, nietypowego… Jakaś klasa bijąca mieczem, który znajduje się w parasolce (tak wiem, jest to w moonlight blade), może jakieś wachlarze? Najlepiej jakby to było coś oryginalnego, ale taki łucznik też by pasował. Oczywiście z kołczanem na plecach i widocznym używaniem strzał, stonowanymi animacjami skilli (nie jakieś strzały energii itd. tylko zwyczajne strzały z ewentualnym kolorowym w zależności od skilla grotem). Wspominam o tym kołczanie dlatego, że twórcy chyba zapomnieli jak powinien wyglądać prawdziwy łucznik.

  7. Myślę że klasą jaką bym chciał zobaczyć to jest Freezer/Ice maker. Była by to klasa opierająca się na inteligencji, byłby to typowy DPS, zajmujący się tworzeniem umiejętności z lodu, jej główną bronią byłyby rękawiczki, dzięki którym właśnie mógłby tworzyć/atakować przeciwników z lodu. Poza dużym DPS, postać posiadałaby także cc’ki które zamrażałyby przeciwników przez co, nie mógłby on atakować i ruszać się przez określony czas. Podstawowym atakiem była by zwykła kula lodu, poza podstawowym atakiem posiadała by też kilka skilli atakujących bezpośrednio cel(w tym między innymi te z cc’kami) i dodatkowo posiadałaby kilka skilli pozwalających tworzyć naszych sprzymierzeńców z lodu którzy by to atakowali cel, przy czym trochę przytankowali potwory gdyż sama postać byłaby strasznie krucha, i jej jedyną defensywą byłby skill wzmacniający nieznacznie naszą defensywę , nakładając lodowy armor na naszą główną zbroję(a raczej szatę). Lodowe wzmocnienie pozwoliłoby też być nakładane na gracza z naszej drużyny przez co to powodowało wzrost defensywy.
    Ultimate skillem tej postaci mógłby być przykładowo skill, nakładający tylko i wyłącznie naszą postać buffa, dzięki którym cooldown naszych umiejętności podstawowych nieco by się zmniejszył. Jej klasowym mountem byłby lodowy smok. Klasa byłaby bardziej pod aoe skille niż single target, dzięki czemu byłaby niezbędna w dungeonach czy też rajdach. Dziękuję za szansę wygrania kluczyka do CBT, i pozdrawiam.

  8. Hmm, ja to bym chciał zobaczyć klasę, która może rozwijać się w kierunku dps’a lub tankera.

    Wymyślona przeze mnie klasa używałaby miotacza ognia (tank) lub wyrzutni rakiet (dps), ponadto narzędzia do siania spustoszenia, które wymieniłem przed chwilą, byłyby zamontowane na potężnym mechu, w którym ta klasa by się poruszała. Do latania używała by silników rakietowych (jetpack). Mech miałby rożne pancerze (w zależności od tego czy wybierzemy dps’a czy tankera).

    skille (dps)
    -pocisk kontynentalny: Wystrzeliwujesz rakietę, zamontowaną na twoim prawym ramieniu, która spada na wrogów zadając obrażenia obszarowe.
    -szarża: Używasz swoich silników rakietowych, aby poruszać się naprzód z ogromną prędkością, tratując wrogów.
    -rakieta paraliżująca: Wystrzeliwujesz w kierunku wrogów rakietę paraliżującą, która unieruchamia wrogów na pewnym obszarze.
    -bomba termojądrowa: Za pomocą radia kontaktujesz się z centralą główną,tym samym wzywając odrzutowiec międzygalaktyczny, który po upływie określonego czasu, przylatuje zrzucając bombę termojądrową zadającą olbrzymie obrażenia na bardzo dużym obszarze (obrażenia maleją wraz z oddalaniem się od miejsca wybuchu)

    skille (tank)
    -pole anty-grawitacyjne: Za pomocą reaktora jądrowego pokonujesz siły grawitacyjne tym samym spowalniając przeciwników na danym obszarze.
    -granat chemiczny: Wystrzeliwujesz granat wypełniony bojowym środkiem trującym, który zadaje obrażenia czasowe i obniża pancerz przeciwnika.
    -tarcza: Aktywujesz tarczę, która apsorbuje obrażenia.
    -niszczyciel światów: Baza przysyła transportowiec międzygalaktyczny, który zrzuca w pobliskie miejsce pancerz super mecha, po ponownym aktywowaniu skilla upgrejdujesz swojego mecha (w sensie wchodzisz to tamtego pancerza ot całą filozofia).
    Super Mech zapewnia ci wiele dodatkowych korzyści, w tym zmianę skilli:

    skille [Super Mech (Tank)]
    -Super skok: Unosisz się w powietrze na silnikach rakietowych, po czym spadasz z ogromną prędkością na ziemię ogłuszając wrogów.
    -Fala ognia: Na plecach twojego mecha ukazuje się potężny miotacz ognia, który zadaje obrażenia w czasie i obniża pancerz wroga.
    -Kapsuła medyczna: Z każdej strony korpusu twojego Super Mecha zostają wyrzucone na ziemię, apteczki które twoi sojusznicy mogą podnieść, aby zregenerować bardzo małą ilość życia.
    -Ewakuacja: Zostajesz wyrzucony w powietrze, a twój Super Mech wybucha, ogłuszając wszystkich przeciwników w pobliskim obszarze.

    Tak więc to jest na tyle, mama nadzieję, że dostanę kluczyk, ponieważ włożyłem w wymyślenie umiejętności naprawdę kupę czasu 😉

  9. Moim zdaniem fajną postacią byłby Ghost. Chyba nazwa najbardziej mi pasuje do jego przeznaczenia.
    Czym byłby Ghost?
    Jak sama nazwa wskazuje byłby duchem, który w walce mógłby opętać przeciwnika, wejść w niego i w taki sposób walczyć z innymi graczami.
    Nie byłaby to łatwa postać bo sam w sobie nie miałby praktycznie żadnych skilli.
    Pocieszenie jest takie, że opętać mógłby także zwierzęta. Zależnie od umiejętności, które wraz z wprawianiem się w opętaniu pozwalały by wejść w coraz to potezniejsze potwory.
    Ghost wyglądałby jak człowiek tyle, ze byłby prawie, że przezroczysty. Mógłby przechodzić przez ściany za pomocą skilli i do latania nie potrzebował by skrzydeł.
    W zależności od naszych wyborów, ilości pvp jaka odbędziemy naszemu duchowi zmieniała by się aura, którą mógłby być otoczony. Przecież nie wszyscy z nas lubią pvp. Jeśli nikogo od początku swojej rozgrywki nie zabijesz to masz niebieską aurę a nim więcej osób pozbędziesz życia tym aura jest ciemniejsza aż będzie czarna.

  10. Reaper – klasa cudów. Osobiście zawsze uwielbiałem klasy łączące w sobie siłę, mrok oraz świetną historię.

    Reaper powstałby przez Okultystów. W jednym miejscu zebrali się najpotężniejsi Okultyści frakcji walczącej z Demonslayerami. Musieli wreszcie uzgodnić jak zdobyć przewagę nad coraz to potężniejszą frakcją przeciwną. Jeden z nich, najstarszy mędrzec wymyślił, aby powstała nowa rasa. Ich bronią byłyby łańcuchy. Nie byłyby to natomiast zwykłe łańcuchy. Ich moce mogły wysysać energię martwych już celów, aby zwiększyć siłę swoich spelli. Wszyscy magowie poparli ten pomysł. Podczas tworzenia nowej klasy, czarnoksiężnikom towarzyszyły duchy zmarłych, którzy powrócili do nowego życia. Życie to, przynajmniej tak mówiono, jest gorsze od śmierci.
    Ok, lore mamy z głowy. Jednocześnie chciałbym przeprosić za tandetną historyjkę. Ostatnio brak mi weny, a przy takiej okazji grzechem byłoby nie napisać jakiegoś lore 😀

    Może zaczniemy od tego co klasa miałaby robić i do czego służyć.
    Jest to high-dps mid-range z lekką nutką supportu. Tym supportem byłyby przydatne buffy dla teamu po zabójstwie oraz możliwość pochłaniania martwych ciał poległych przeciwników, zamieniając to w lekkieko heala dla całej drużyny.

    Więc – jako broń mam pomysł łańcuchy zakończone okręgami z zębami, które mechanicznie by się poruszały i sprawiały jeszcze większy ból przeciwnikowi.

    Class mount to zdecydowanie mroczna karoca, którą ciągnęłyby zombiaki.

    Ich zbroją byłby cloth o czarnej kolorystyce z elementami fioletu i granatu.

    Może przejdę teraz do skilli.
    LPM – Zwykłe uderzenie łańcuchem

    PPM – Kiedy oponent jest na ziemi i ma poniżej 30% HP zadajemy 100% więcej DMG wbijając nasze okręgi w ziemię i przyciągając je do siebie.

    1 – Reaper wykonuje cios dwoma łańcuchami na raz, oplątując go nimi.

    2 – Reaper uruchamia okręgi i rzuca nimi, jeśli dosięgną przeciwnika, ten będzie krwawić przez 7 sekund.

    3 – Reaper rzuca okręgami o ziemię wywołując DMG AoE zostawiając ślad, który wybuchnie. Jeśli stoi na nim przeciwnik, wywoła on DoT na 9 sekund.

    4 – Reaper przywołuje do siebie dusze zmarłych wykonując duży wybuch dookoła siebie.

    Q – „Pożarcie” zmarłych przeciwników, tym samym heal dla nas.

    E – Reaper uruchamia okręgi i rzuca nimi w przeciwnika wysysając jego energię i lecząc się tym samym przez 2 sekundy lub do przerwania skilla przez CC przeciwnika.

    R – Reaper daje buffa dla siebie i całej drużyny, którego siła zależna jest od zdobytych stacków z pasywki. 1 stack odpowiada 1 sekundzie.

    Pasywka – Reaper dostaje 1 stack za każdego pożartego martwego przeciwnika maksymalnie do 10 stacków. Podczas niej zwiększa on swoją siłę w walce, uruchamia się po 5 sekundach walki na 3 sekundy.

    Ultimate – Po przygotowaniu Reapera przez 1 sekundę, napawa on swoje łańcuchy niesamowitą energią i kręci się wokół własnej osi przez 8 sekund zadając niesamowite obrażenia. Może on przerwać efekt samemu, lecz jeśli efekt zniknie po upływie czasu, dostanie on małego boosta do ataku i szybkości ns 5 sekund.

    Przepraszam, jeśli skille i inne rzeczy nie są pod takimi klawiszami jak w grze, ale po prostu nie mam dostępu do gry, więc nie wiem jeszcze zbyt dużo :/

    To raczej tyle. Mam nadzieję, że moja praca zostanie doceniona. Nie powiem, żeby była to dla mnie jakaś natarczywa praca, sprawiło mi to przyjemność, ale i tak mam nadzieję, że 1 z tych kluczy dostanie się w moje ciekawskie, lepkie łapki 🙂

      • Czy ja wiem. Broń ma niby podobną lecz to nadal nie to samo. Skille kompletnie inne, może oprócz tego walnięcia w podłogę zostawiając znak i heal z łańcuchów. Cóż, Reaper to mój main w TERZE, więc coś się na tym wzorowałem, ale dodałem wiele moich rzeczy, Lore też całkiem inne. Zgodzę się, że w jakimś stopniu jest to podobne do Reapera w TERZE, ale nie aż tak bardzo, żeby był to plagiat czy plagiat ukryty 🙂

  11. Mój pomysł na postać jest myślę prosty i oryginalny.
    Jak wiemy jest wiele różnych miejsc w których przyjdzie nam walczyć w świecie gry Revelation więc bez zbędnego przeciągania:
    Klasa postaci mogłaby nosić nazwę Savage lub Vandal. Koncepcja jest prosta, jak na wstępie zaznaczyłem będzie wiele różnych miejsc które odwiedzimy w trakcie naszej przygody z grą więc nasza postać z racji tego, że jest dzikusem kimś kto dorastał bez stałego miejsca zamieszkania całkiem sam musiał radzić sobie z przeciwnościami losu. Otrzymywałby więc on buffa w zależności od rodzaju terenu na którym się znajduję i napotykanej tam fauny i flory takie jak resy na dany rodzaj ataków itd. Oczywiście wszystko ma swoje plusy i minusy i jako, że nasz „dzikus” spędził swoje życie wałęsając się po górach i lasach nie jest zbyt przyzwyczajony do dużej ilości ludzi więc przebywając w miastach podejrzewa wszystkich i wszystko o nagły atak jak to potrafią robić zwierzęta w dziczy. Jest zamkniętą w sobie osobą więc poruszając się w miastach ma debuff do prędkości ruchu, dla wielu może być to uciążliwe jeżeli chcą szybko przebiec pół miasta w poszukiwaniu przedmiotu w sklepie czy porozmawiać z kimś w sprawie zadania które aktualnie wykonujemy jednak dodaje to postaci pewnego smaczku i oryginalności, w końcu to czyni każdą z klas tak ekscytującą, oryginalność. Kończąc tę kwestię, gdy tylko wzbijemy się w powietrze na naszych potężnych skrzydłach otrzymamy buff do prędkości latania oczywiście nie może być on duży ponieważ dawałby ogromną przewagę lecz w raz z poziomem postaci były większy.
    Nasz „barbarzyńca” nosił by zbroje wykonane ze skóry a za broń służył by mu oryginalne, olbrzymie i o przedziwnych kształtach maczugi 🙂
    Cechowała by go olbrzymia siła i obrażenia lecz jego ataki byłyby dosyć wolne. Jeżeli chodzi o umiejętności to szał bitewny zwiększający obrażenia zadawane oraz otrzymywane to podstawa, miałby dwie umiejętności CC jedna byłaby single target która oszałamiałby przeciwnika a druga z kolei Aoe: dany obszar w kształcie koła pod wpływem silnego uderzenia kruszyłby się i zawalał zabierając grunt spod nóg przeciwników co znacznie spowalniałoby na krótki okres czasu. Pozostałe byłyby typowymi umiejętnościami kogoś dzikiego, coś na wzór karuzeli kiedy nasz Vandal kręciłby się wokół wymachując maczugą i miażdżąc łby przeciwnikom czy też szarża na przeciwnika na krótkim dystansie by jak najszybciej znalazł się w zasięgu naszej maczugi. Wierzę, że te umiejętności musiałyby być dopracowane ze względu na inne klasy postaci by ta nie miała zbytniej przewagi lub co gorsza nie była zbyt słaba jeżeli chodzi o np. PVP czy też rajdy itd.
    jednak to jest mój pomysł i myślę, że nasz barbarzyńca nieźle by sobie poradził 😉
    Klasowy mount mógłby być jakimś tygrysem/wilkiem co ukazywało by dzikość i samodzielność naszej klasy lub też zwykły, duży warchlak, którego z radością byśmy ujeżdżali.
    Myślę, że w większym stopniu przybliżyłem wam mój zamysł na klasę postaci i wam się on podoba.
    Pozdrawiam 🙂

  12. Witam chciałbym zaprezentować postać Blaster lub Saito.
    Dana postać będzie cechowała się bardzo dużą mocą magiczną, lecz niższą defensywą oraz witalnośćią, co może przekładać się na jej mniej agresywne zachowanie podczas PVE.
    Blaster będzie posiadał broń inną niż reszta postaci, a dokładnie chodzi o pierśćienie.
    Zostaną one podzielone na pochodzenie z danego wymiaru, chodzi tutaj o np. Ederion,Estaria,Derga gdzie każdy wymiar ma swojego boga, posiada on pierścien dzięki któremu stworzył ten wymiar.
    Żeby sie tam dostać nasza postac musi poświęcić coś co jest dla naszej postaci cenne.
    Może to być exp legendarne eq albo nawet 100k golda.
    Każdy z pierścieni będzie miał właściwosci które wpłyną na zachowanie naszej postaci, zmiane koloru, wartości ataku czy też wyglądu mocy.
    Będzie on odziany w szatę która jest stworzona z jego skóry, a zarazem będzie zmieniała barwy od lokacji w której aktualnie się znajdujemy(chodzi o aure jaka będzie go otaczała).
    Co do niej samej jest to postać zamknięta w sobie dlatego że ludzie to puste naczynia nie rozumiejące jej inteligencji przez co jest szykanowany i pozbawiony
    emocji oraz uczuć co przekłada się na jego brutalną nature/życie.

    Skille(DPS)
    -Czarna dziura – Pojawia się za wrogiem i wysysa jego Hp oraz spowalnia go.
    -Niszczyciel światów – Z naszego pierścienia wyłania się mała gwiazdka która z wielką prędkością uderza we wroga, a następnie eksploduję i rani przeciwników wokół.
    -Pamięć absolutna – Przez telepatję oszałamiamy wroga i każemy mu atakować inne cele.

    Skille(Tank)
    -Nad-Światło – Możemy teleportować się niedaleko od naszej aktualnej pozycji.
    -Dusze wymiaru X – Dłonie wyłaniające się z pod przeciwnika unieruchamiając go na krótki czas.
    -Super pierćień – Otacza nas aurą która leczy nas i naszego sojusznika w przeciągu 7s.

    Mount:
    Mountem jest CRP 535 pierwszy najlepszy wynalazek Hunzo Boga wymiaru Hanno ktory oddał go nam wzamian za jego ocalenie.Wyglądem przypomina wilka lecz jest to cyborg
    wykonany z lewego oka Hunzo charakteryzujacy sie niesamowita wytrzymaloscia.Jego głównym atutem jest to ze moze przybrac dowolny kształt czyli gdy nie jest nam potrzebny moze przemienić sie w jeden z pierscieni i dodac nam kilka % do życia.

  13. Tak się rozpisaliście, że wszyscy co podali klasę i jej opis otrzymają w nagrodę klucze. Jestem pełna podziwu 😀

    Klucze wyśle na maila zarejestrowanego w Disqus, więc sprawdzajcie folder ze spamem.

Comments are closed.