Tylko dlatego, że dziś są Walentynki i w końcu po dwóch miesiącach H1Z1: Just Survive doczekał się aktualizacji, to wcale nie oznacza, że od dzisiaj zombie staną się łagodniejsze – wręcz przeciwnie. Ma być ciężej.

Serwery H1Z1: Just Survive wyłączone zostały wcześnie rano i trafiło na nie wiele poprawek oraz zmian, jakie w ostatnich tygodniach testowane były na serwerze testowym. Poniżej znajdziecie listę.

Nowe funkcje oraz zmiany

  • Nowe oświetlenie – ciemniejsze i lepiej wyglądające wnętrza, co oznacza, że latarka w końcu się przyda.
  • Nowy system nawigacji zombie – podobno są bystrzejsze i bardziej agresywne.
  • Nowe serwery z małą ilością łupów, stworzone dla graczy lubiących survivalowe doświadczenia:
    • Deadwood [US]
    • Sparta [EU]
  • Uprawnienia odwiedzającego są automatycznie nadawane wszystkim postaciom, które wprowadzą poprawny kod na bramie.
  • Stop ołowiu można teraz uzyskać z ołowianych rur.
  • Przyrządy do gotowania maja limit masy.
  • Amunicja powinna pojawiać się bardziej równomiernie (nie zmieniono ilości, a jedynie miejsca).
  • Gracze będą mogli zniszczyć płoty z siatki za pomocą broni do walki wręcz (siekiery, maczety, itd).

Optymalizacja

  • Zmieniono sposób w jaki renderują się pewne obiekty, co poprawi wydajność gry.
  • Optymalizacja związana z elementami baz.
  • Ulepszono przedmioty czasowe aby poprawić wydajność klienta gry (przedmioty służące do gotowania, IED, nasiona, itd).
  • Zmieniono sposób renderowania wzrostu nasion.
  • Ulepszono nawigacje zombie, przez co są one bardziej efektywne.

Modularny system budowania w H1Z1: Just Survive

Exploity

  • Ulepszono program wyłapujący oszustów.
  • Naprawiono exploit z oddawaniem szpitalnych zrzutów bez konieczności oddawania przedmiotów związanych z misją.
  • Klucze tracą teraz wytrzymałość kiedy używa się ich na oponach pojazdów.
  • Naprawiono exploit pozwalający graczom na dostęp do wyżej położonych części bazy.
  • Piece umieszczone na rampach i blisko bram będą otrzymywać obrażenia.
  • Gracze nie mogą już umieszczać pochodni na fundamentach, które nie są ich własnością.
  • Pułapki Punji nie zadają już graczom obrażenia przez drzwi.
  • Nie można już przejść tyłem przez zamknięte drzwi.
  • Obiekty takie jak kontenery, nie można już stawiać jeden na drugim aby wypełnić luki w konstrukcji bazy.

Poprawki błędów:

  • Emotki powinny już działać poprawnie!
  • Naprawiono kilka błędów powodujących zamykanie się klienta gry.
  • Naprawiono rzeczy związane z czasem, które zajmowały dłużej niż powinny (np.: gotowanie, wybuch, czy też wzrost nasion).
  • Naprawiono problem z bronią, która po przeładowaniu, nie miała gotowych naboi do wystrzelenia.
  • Można ponownie tworzyć bimber (moonshine) z miazgi z kukurydzy (corn mash).
  • Naprawiono błąd z nawozem do nasion.
  • Naprawiono błąd z wyrzuceniem notatki, która tajemniczo zamieniała się w pojemnik na śmieci.
  • Wywalanie z bazy nie powinno działać już na adminów prywatnych serwerów nawet jeśli nie mają uprawnień odwiedzającego.
  • Naprawiono błąd z pojazdami przemieszczającymi się w wodzie.
  • Naprawiono błąd z pojawianiem się listy uprawnień.
  • Efekt dźwiękowy pułapki będzie odtwarzany za każdym razem, a nie tylko po raz pierwszy gdy gracz uruchomi pułapkę.
  • Pułapka Punji powinna zdawać jedno-mierne obrażenia.
  • Poprawiono opisy co niektórych przedmiotów.
  • Naprawiono błąd ze znikającą głową gracza.
  • Latarka nie powinna się już automatycznie wyłączać w narożniku.
  • Chmury nie powinny się już gwałtownie powiększać i przemieszczać.
  • Poprawki z renderowaniem efektów z BBQ i pieców.
  • Maczeta powinna się poprawnie roztapiać w piecu.
  • Tymczasowo usunięto noktowizory (do czasu, aż zostaną przerobione).

I jak Wam się podoba ta długa lista poprawek oraz serwery z nowymi regułami w H1Z1: Just Survive?

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?

Poprzedni artykułŻeńskie postacie i nowe gnomy zawitały do Miscreated
Następny artykułCold Hearts rozgrzeje Wasze serca
2 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Nightcall

Nie wiem co robili developerzy z grą przez ostatni tydzień, ale pomimo wcześniejszych problemów z grą i częstych Crashów do pulpitu, miałem tydzień spokoju i ani raz mnie nie wywaliło. Godzinę po resecie na Live wywaliło mnie 2 razy a raz zacięło mnie na schodach w bloku mieszkalnym tak, że musiałem się przelogować. Mnie interesuje na H1Z1 budowanie i survival a nie randki z Zombiakami, szczególnie że one dalej potrafią zadawać obrażenia na odległość, a walczyć z nimi bronią białą nie ma sensu. Aleee powiedzmy to szczerze! Noce są zbyt ciemne i to taki upierdliwy element gry. Ja w tym nie znajduję żadnej frajdy! Ciemno jak w D****. Ludzie będą się zachwycać tym, że ich niedźwiedź goni do czasu aż zginą od niewidzialnych graczy(już się dzieje) lub pojazdy im w decki powpadają…

Kamil Bednarski

Jak dla mnie ciemniejsza noc to rewelacyjny pomysł. Teraz jest bardziej realistycznie.