Minęło już sporo czasu od momentu ostatniej aktualizacji sci-fi MMORPG Project Genom [Steam] i pewnie ma to coś wspólnego z zeszłoroczna dramą, kwestiami prawnymi oraz późniejszą informacją o trwających pracach nad przepisaniem kodu.
Co tygodniowe newslettery studia NeuronHaze, pokazujące postęp prac, mają uspokoić fanów tej produkcji i chyba tak się dzieje. W najnowszym biuletynie ujawniono, że zespół w końcu był w stanie przeprowadzić pierwszy wewnętrzny test nowego otwartego świata, nad którym ostatnio pracował.
Ważnym etapem tego tygodnia były wewnętrzne testy otwartego świata. To jedno patrzeć na postęp prac, a co innego kiedy można w końcu przetestować nową wersję na serwerze. Testy te potwierdziły, że część sieciowa gry działa poprawnie, a jednocześnie pokazały nam kierunek dalszych prac nad optymalizacją gry.
W ostatnim czasie ukończono ulepszanie kolejnych obszarów, jakie będą mogli zwiedzać gracze, chociaż ostateczne wypełnianie świata obcą florą zaplanowane zostało na czas późniejszy. Oprócz tego praktycznie skończono przerabianie instancji Raider Research Camp, wliczając w to wszystkie strefy związane z obecnymi tam misjami. Dodatkowo ekipa NueronHaze pracuje nad animacjami postaci żeńskich, dodaniem kolejnych animacji dla NPC, których ilość dochodzi już do setki, oraz optymalizacją obiektów, które dodane zostaną w niedługim czasie do gry.
Oto zdjęcia ulepszonego świata i instancji grupowej w Project Genom, które zaprezentowano fanom w najnowszym biuletynie informacyjnym. Co o tym myślicie?
Wygląda bardzo dobrze, ale tak też wyglądał trailer gry który skusił mnie do kupna. Teraz jak na razie żałuje straconych pieniędzy bo gra wygląda zupełnie inaczej niż na zwiastunie, ale może jeszcze jest nadzieja dla tej gry. 🙂