Po wielu miesiącach milczenia, ekipa Project Genom opublikowała komunikat, w którym poinformowała graczy o planowanej zmianie technologicznej i integracji z platformą SpatialOS, pozwalającą na efektywne wspieranie i budowanie wielkich wirtualnych światów.

Jak może pamiętacie, gra ta zadebiutowała we wczesnym dostępie na Steam w październiku 2016 roku, po czym wdała się w konflikt z jednym z podwykonawców, przez co jej sprzedaż została czasowo zawieszona. Koniec końców doszło do ugody, a studio NeuronHaze rozpoczęło przepisywanie kodu gry od podstaw, wprowadzając jednocześnie wiele usprawnień i nowości.

Odnowiona wersja Project Genom zadebiutowała w maju 2018 roku, ale z powodu olbrzymich problemów technicznych, których studio nie potrafiło ominąć, nie przyciągnęła spodziewanego zainteresowania. W rezultacie, przez ostatnie kilka miesięcy nie wprowadzono żadnych aktualizacji, a od 1 sierpnia sprzedano jedynie 182 kopie gry, z czego 20% zostało zwróconych.

W ostatnich miesiącach studio NeuronHaze szukało wsparcia finansowego i wygląda na to, że się im udało.

W związku z tym podjęto decyzję o kolejnym przeprojektowaniu Project Genom, tym razem jednak związanym z zaimplementowaniem technologii SpatialOS.

W niedługim czasie sprzedaż gry na Steam zostanie wstrzymana, a w grudniu ograniczony zostanie dostęp do serwerów. Osoby, które zakupiły Project Genom mogą spodziewać się rekompensaty za tymczasowe zablokowanie dostępu do serwerów, chociaż na razie nie ujawniono co to mogłoby być.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here