Długo wyczekiwany i ledwo co zapowiedziany pre-sezon IV w H1Z1: King of the Kill startuje już dzisiaj, a wraz z nim ulepszona blokada regionów oraz wiele innych zmian.

Serwery H1Z1: King of the Kill wyłączone zostaną o godzinie 19:00 czasu polskiego na około 6 godzin! Oznacza to, że lepiej dzisiaj pograć w coś innego 🙂

Większość zmian w dzisiejszej aktualizacji bazuje na opiniach graczy, które to zebrane zostały przez twórców gry w ostatnim czasie. Zgodnie ze słowami Chris Wynna, wszystkie opinie i komentarze dotyczące gry, są brane pod uwagę, jednakże nie zawsze wprowadzane są sugerowane przez graczy zmiany. Ekipa H1Z1: King of the Kill podkreśla jednak, że przeglądając opinie graczy, stara się zwracać szczególną uwagę na to, co wywołuje frustrację społeczności.

Oto co nowego dodane zostanie dzisiaj do H1Z1: King of the Kill.

Pre-Sezon IV

  • Rankingi i listy Top 10 zostały zresetowane
  • Punktacja za zabicie graczy oraz progi punktowe na poszczególne rangi zostały zmienione
  • Nagrody za pre-sezon 3 (emotka zależna od zajętej rangi) będą automatycznie dodane do ekwipunku gracza

Szczegółowe informacje na temat zmian i nowych nagród za pre-sezon IV, znajdziecie TUTAJ. Poniżej emotka za pre-sezon III za rangę królewską.

Wybór regionu

  • Blokada regionów jest już włączone i egzekwowana na poziomie 150ms.
    • Jeśli Wasz ping przekracza 150ms, to zauważycie, że dany region jest zablokowany i nie będzie można grac na tych serwerach.
    • Zmianę tą wprowadzono aby zapewnić spójne i przewidywalne doświadczenie dla wszystkich graczy.
  • Wybór regionu nie powinien już domyślnie zmieniać się na inny niż ten gdzie macie najlepsze połączenie lub Wasz poprzedni wybór

Balans

  • Odgłosy uderzeń w cele zostały ulepszone, tak aby było to bardziej słyszalne, gdy trafi się przeciwnika w głowę/ hełm lub pancerz/ ciało.
    • Ekipa DBC nie chciała dodawać kolejnego wskaźnika wizualnego, zmiana dźwięków wydaje się być lepszym sposobem.
  • Efekt wizualny zepsucia pancerza została zmniejszony na bliższym dystansie.
  • Obniżono głośność i częstotliwość efektów dźwiękowych dla poszczególnych stanów uszkodzenia pojazdu.
  • Zmieniono pistolet i karabin myśliwski aby miały one te same statystyki co przed kwietniową aktualizacją.
  • Znaczniki trafień podczas jazdy samochodem, powinny mieć teraz poprawny czerwony kolor, kiedy pocisk przebije samochód i trafi w gracza.

Exploity:

  • Usunięto exploit pozwalający na ukrycie drzew i krzaków w grze.
  • Usunięto exploit pozwalający na pominięcie animacji kładzenia się poprzez użycie komendy Inspect.
  • Usunięto exploit pozwalający na psucie płotów pięściami, kiedy członek drużyny ma wyposażoną siekierę.

Poprawki błędów

  • Aby zapobiec splątaniu graczy, usunięto kolizję spadochronów.
  • Usunięto dodatkowy odgłos kroków po szybkim biegu i zatrzymaniu postaci.
  • Naprawiono zmianę czułości po użyciu przedmiotu do rzucania.
  • Flara dymna oznaczająca zrzut z samolotu powinna być widoczna na większym dystansie.
  • Interfejs drużyny powinien poprawnie wskazywać obrażenia i śmierć od toksycznego gazu.
  • Nazwy postaci pasażerów w pojazdach powinny być bardziej czytelne.
  • Klient gry powinien zamknąć się poprawnie po kliknięciu czerwonego X obok Menu.
  • Zwycięzcy meczu drużynowego nie powinni już widzieć ekranu końcowego Solo, jeśli martwi członkowie grupy wcześniej ją opuścili.
  • Poprawiono animację przeładowania AK-47 podczas leżenia.

Zgodnie ze słowami Community Managera, ekipie H1Z1: King of the Kill prawdopodobnie udało się także usunąć 7-mio dniową blokadę na wymianę skórek. Informacja ta jednakże zostanie dopiero potwierdzona po włączeniu serwerów i przetestowaniu zmiany na dużą skalę. Jeśli zadziała poprawnie, to zostanie to dodane do notek aktualizacyjnych.

Wszystko co trzeba wiedzieć o pre-sezon IV w H1Z1: King of the Kill

No to kto z Was cieszy się z rozpoczęcia pre-sezonu IV w H1Z1: King of the Kill?

 

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?