To co gracze PlanetSide 2 lubią najbardziej: kolejna aktualizacja trafi dzisiaj na serwery tej gry!

Sewery PlanetSide 2 zostaną wyłączone o godzinie 15:00 czasu polskiego na około 3 godziny. Poniżej zamieszczam listę najważniejszych zmian.

NOWOŚCI

NSX Tengu

Najnowszy dodatek do rodziny broni eksportowej Nanite Systems. Ten podstępny SMG jest znany z jego automatycznego ognia, który uwalnia cztery naboje na strzał – idealny do eliminowania przeciwników znajdujących się w bliskim zasięgu.

 

Implanty

Nowe implanty dodano do pakietów Novice, Basic i Deluxe oraz do ISO-4 Recycler:

  • Carapace – zamienia pasek osłon na pasek życia
  • Infravision – pozwala widzieć wszystko w podczerwieni
  • Nightmare – zabójstwo nożem maskuje użytkownika na krótki czas
  • Ocular Shield – zmniejsza skuteczność granatów taktycznych użytych przeciwko użytkownikowi
  • Sensor Shield – umożliwia poruszanie bez wykrycia pomiędzy urządzeniami wychwytującymi przeciwników (recon)
  • Aerial Combatant – regeneruje paliwo jump-jet po zabiciu przeciwnika (tylko dla LA)
  • Combat Surgeon – odradzania i zabicia regenerują energię Nano-Regen Device (tylko dla medyka)
  • Nanomesh Specialist – redukuje czas na zużytych osłonach (tylko HA)
  • Robotics Technician – zwiększa pancerz rozstawionych w pobliżu przedmiotów należących do inżyniera (tylko dla inżyniera)
  • Deep Operative – zweksza zdolności refrakcyjne maskowania infiltratora (tylko dla infiltratora)

Zdjęcia z opisami tych implantów znajdziecie na dole tego wpisu.

Zmiany

  • Usunięto Target Focus oraz Safeguard (dwa domyślne, początkowe implanty) oraz implanty powszechne poziomu 2 z paczek z implantami;
  • Zwiększono szansę wypadanie mniej powszechnych implantów.

A także dodano nowe okienko 🙂

 

ŚWIAT

Terminale pojazdów

Rożne typy terminali zostały skonsolidowane na wszystkich kontynentach poza Koltyr:

  • Terminale pojazdów naziemnych przywołują teraz wszystkie pojazdy naziemne, o ile frakcja ma odpowiednie bonusy;
  • Terminale lotnicze przywołują teraz wszystkie rodzaje pojazdy lotnicze, o ile frakcja ma odpowiednie bonusy;
  • Wszystkie pojazdy można przywołać w Warp Gate bez względu na bonusy frakcji.

Bonusy z baz

Tech Plant

  • Wymagany do przywołania głównych czołgów bojowych oraz liberatorów
  • Z shackowanych terminali pojazdów w Tech Plant zawsze będzie mozna przywołać MBT i Liberator, bez względu na to, czy frakcja ta posiada Tech Plant.

Amp Station

  • Nie zwiększa juz efektywności cieplnej dział w bazach. Korzyśc ta jest przyznawana w tej chwili w momencie blokady kontynentu Indar.
  • Amp Station nadal daje bonus do naprawy tych dział, tak jak to jest na serwerach Live.

BioLab

  • BioLab nadal zapewnia dodatkową odnowę stanu piechoty znajdującej się na przyjaznym regionie.

Korzyści kontynentalne

Amerish

  • Nie redukuje już kosztów materiałów konsumpcyjnych dla piechoty;
  • Od teraz umożliwia generatorom w bazach regenerację ich życia w wysokości 5 pkt na sek, gdy zostaną zniszczone;
  • Jest to ekwiwalent 10-minutowej samo-naprawy na obiektach innych niż SCU i nieco ponad 13-minutowej na SCU.

Indar

  • Nie redukuje już kosztu pojazdów lotniczych;
  • Od teraz zwiększa efektywność cieplną dla dział znajdujących się w bazach.

Esamir

  • Nie redukuje kosztu pojazdów lądowych;
  • Połączone bazy jakie posiada frakcja regenerują 10 pkt tarczy piechoty na sekundę.

Hossin

  • Bez zmian.

Inne

Odświeżenie Amerish

  • Trawiasty kontynent Amerish został odświeżony ulepszonymi teksturami, a wiele baz otrzymało mniejsze lub większe korekty

Ikanam BioLab

  • Iknam BioLab zastąpiono zupełnie nową strukturą;
  • Dwa nowe punkty przejęcia przez pojazdy, znaleźć można na obrzeżach bazy;
  • Stąd piechota może przebijać się wgłąb superstruktury aby zdobyć trzeci i ostatni punkt przejęcia;
  • Gracze mogą budować bazy na górnej części BioLaba, co pozwoli im na szybki dostęp do wnętrza struktury
  • Delikatnie zmieniono przepływ walk wokół tego miejsca

 

Xelas i Onatha Biolab

  • Poprawki w przepływie walk

Subterranean Nanite Analysis

  • Usunięto SNA

Ikanam Triage Station

  • Dodano więcej osłon oraz ulepszono linię wzroku w kierunku obrońców;
  • Poprawiono teren oraz zwiększono pole bólu wokół miejsc odradzania i pokojów z teleporterami.

Sungrey West Gate

  • Zmieniono miejsce odradzania oraz dodano dodatkowe miejsce przywoływania pojazdów w kierunku zachodnim;
  • Dodano osłony.

Lithcorp Central

  • Przesunięto pokój z teleporterem;
  • Zmiany i poprawki w trasach ataków obrońców i atakujących;
  • Ułatwiono dostęp do terminala pojazdów.

AuraxiCom Network Hub do The NC Arsenal

  • Droga pomiędzy tymi bazami została przerobiona, aby stworzyć więcej przestrzeni

NC Arsenal

  • Nowa droga z północnej części NC Arsenal umożliwia dotarcie na pole walki na północ od Sungrey West Gate

Ascent

  • Odświeżono miejsca na Sunderery;
  • Zwiększono osłonę i przeprojektowano struktury nad punktami przechwytywania;
  • Usunięto część jump-padów;
  • Dodano wieżyczki przeciwpiechotne na wieży;
  • Windy na północnej stronie bazy poruszają się tylko w dół, a na dole obok nich, znajduje się terminal pojazdów do shackowania;
  • Atakujący ze strony Rockslide Outlook mają dwie nowe ścieżki do wykorzystania.

Hossin

Kontynent Hossin otrzymał nowe, jaśniejsze niebo

 

Konstrukcje

  • Elysium Spwan Tube
    • Można ja opuścić w każdym kierunku i otoczona jest jednostronną osłoną
    • Czas odradzania z 3 sek na 20 sek
    • HP z 12000 na 8000

WarpGate

  • Gracze po zalogowaniu pojawią się na Warpgate danego kontynentu

BioLab

  • Kopuły Biolabów stały się nieprzezroczyste. ta zmiana zwiększa wydajność podczas walk w tych miejscach;
  • Wszystkie BioLaby otrzymały nową, nieprzezroczystą kopułę i wewnętrzne oświetlenie;
  • Ulepszona wydajność na Amerish, Hossin i Esamir – Indar w kolejnej aktualizacji.

 

INNE

Pojazdy

  • Lightning, Vanguard, Prowler otrzymały ulepszoną przyczepność na stokach, większą moc hamowania, przyspieszenie i obroty

Piechota

  • Motion Spotter, Recon Device, Scout Radar, Proximity Radar – wykrywanie piechoty nie jest uzależnione już od prędkości gracza

Hardlight Barrier

  • Czas rozstawiania z 1000ms na 100ms
  • Ograniczenie na stokach z 20 na 30 stopni
  • Draw Fire Ribbon z 20 zabójstw do 15

Claymore

  • Kąt detonacji z 90 na 135 stopni

Granaty EMP

  • Koszt z 75 na 50
  • Nie wysysa energii umiejętności
  • Nie wyłącza Sunderer Deployment Shield
  • Nadal drenuje energię Minor Cloak implant i Sunderer cloak
  • Nie czyści wskaźników na HUD (ale nadal pokazuje statyczny HUD)
  • Naprawiono błąd gdy gracze znajdujący sie w odległości od 12 do 15 m mieli tylko resetowane osłony, zamiast wyłaczone.

AV MANA Turret

  • Wieżyczka ta renderuje się na dalszej odległości

Underbarrel Grenade Launcher

  • Zwiększono amunicję z 2 na 3

Underbarrel Smoke Launcher

  • Zwiększono amunicję z 2 na 3
  • Ma 2x headshot multiplier

Emergency Repair

  • Nowy efekt dla tej zdolności MAX
  • Naprawiono błąd z zepsutym maskowaniem infiltratora po użyciu Emergency Repair

Błędy

  • Naprawiono kilka błędów

Pełną listę zmian znajdziecie tutaj.

A oto jak wyglądać będą nowe implanty:

Poprzedni artykułZmiany w kamizelkach kuloodpornych i inne poprawki w H1Z1: King of the Kill
Następny artykułBuduj, eksploruj i walcz z hordami zombiaków w Fortnite
10 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
badziewiak

Zmiany ciekawe, a nawet niektóre są rewolucyjne. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Salusik

Rozumiem, że skoro usunęli te 2 startowe implanty to oddadzą za nie ISO? 😐

PLHammerhand

AHAHAHAHAHA, nie.

Mam nadzieję, że przynajmniej mi wypadnie parę z tych rzadszych implantów.
A Tengu jest z dupy wziętą bronią, która powinna być NC (SMG + shotgun) i nie ma odpowiednika w żadnej frakcji… Ale dają to wszystkim… 😐

Otori

System implantów totalnie mi się nie podoba przez to, że trzeba poświęcać na nie certy lub DBC. Wydałem 2k certów i dostałem totalne gówno plus 490 ISO z rozłożenia 16 dublikatów XDDD. Chyba dam sobie z tą grą spokój…

Kinya Turbgroszka

Wiesz, na czymś muszą zarobić 🙂

Salusik

Niby muszą ale poważnie dostawać tak małe ilości ISO za tyle duplikatów to jest jakieś nieporozumienie. Nie oddali certów za zniszczenie term, nie oddali ISO za usunięte implanty, padaka

Otori

Przez to już na mnie nie zarobią bo usunąłem w cholerę ten syf.

Salusik

Ktoś tu jest niecierpliwy 😀
Ja akurat radzę sobie jedynie z Certami, wszelkie DB Cash jakie miałem, przeznaczyłem wyłącznie na kosmetyke 😀

Qachodron

Nie wiem co zrobili ale optymalizacja jest lepsza i widać różnice, że teraz pociski lepiej wchodzą.

Implanty – brak komentarza, totalne dno.

Nukemski

Ale po ostatniej awarii przy logowaniu znowu popsuli 🙁