Zgodnie ze słowami ekipy H1Z1: Just Survive, jeszcze latem na serwery Live tej gry trafi nowa mapa z wieloma zmianami.

Zmiany te opisane zostały przeze mnie już jakiś czas temu, a dodatkowo przez ostatnie kilka tygodni były one dopracowywane przez developerów. Wprowadzono między innymi informacje o wolnych miejscach na strongholdy w menu wyboru serwera, pojemniki startowe do przechowywania rzeczy dla graczy, które niestety mogą zostać zniszczone przez innych użytkowników. Oprócz tego zwiększono koszt zakupu działek na 1000/ 2500/ 5000/ 10000 monet w zależności od ich wielkości.

Aktualizacji serwera testowego, zmian oraz poprawek było naprawdę sporo i to co w tej chwili znajduje się na nim, trafi w pierwszej fazie na serwery Live.

Porozmawiajmy zatem o tym, co nie trafi do H1Z1: Just Survive w tak długo zapowiadanej i oczekiwanej aktualizacji.

Zgodnie ze słowami twórców, do gry wprowadzony zostanie jedynie obecny fragment mapy. Owszem został on przez developerów dopracowany w ostatnich tygodniach, ale tak naprawdę, jest to naprawdę malutki teren…

W pierwszej fazie do odświeżonej wersji gry nie trafia także i questy, więc jeśli chcecie zdobyć te unikalne skórki, to musicie się pospieszyć. Tak naprawdę, to zgodnie ze słowami producenta H1Z1: Just Survive, w planach ekipy jest wprowadzenie zmian w rozgrywce PvE dzięki, którym odwiedzanie pewnych lokacji będzie tego warte, ale nie wiadomo, czy kiedykolwiek w przyszłości do gry ponownie zawitają skórki szpitalnej odzieży.

Jeśli chodzi o same Strongholdy, to na ten moment siedmiodniowa nieobecność (168 godzin) właściciela powoduje utratę działki. Nie planujecie więc dłuższych wakacji – przynajmniej na razie. System tan ma zostać ulepszony i ma uwzględniać ewentualne przerwy wakacyjne, ale nie jest to obecnie priorytetem developerów.

Niestety, jeśli zdarzy się, że serwer który wybraliście nie ma wolnych miejsc na postawienie strongholda, to… musicie zmienić serwer. Na ten moment, nawet zburzenie strongholda podczas ataku, nie spowoduje utraty tego miejsca przez właściciela. Tym bardziej, że po zakończeniu ataku, stronghold zacznie się odbudowywać. Kolejny system, który ma zostać dopracowany w przyszłości…

A jeśli chodzi o maksymalną ilość przedmiotów jaką możecie umieścić na działkach, to lista kształtuje się następująco:

  • pad x 1 – architektura  800, przedmioty obronne 100, przedmioty do rzemiosła (stoły, itd) 15 szt.;
  • pad x 2 – architektura  1200, przedmioty obronne 150, przedmioty do rzemiosła (stoły, itd) 18 szt.;
  • pad x 3 – architektura  1600, przedmioty obronne 200, przedmioty do rzemiosła (stoły, itd) 22 szt.;
  • pad x 4 – architektura  2000, przedmioty obronne 250, przedmioty do rzemiosła (stoły, itd) 25 szt.

Warto tez dodać, że pierwsza aktualizacja doda jedynie Strongholdy I poziomu, czyli drewniane.

Jeśli chcecie przygotować się na nadejście tej aktualizacji (daty nadal nie podano), to radzę Wam zajrzeć na serwer testowy H1Z1: Just Survive.

A tymczasem możecie obejrzeć kilka zdjęć z regionu – Pine Mill Reservoir, który jako pierwszy trafi na serwery Live.

Benson Ranch

Rodzina Benson mieszkała w tym rejonie od niepamiętnych czasów. Co jednak dziwne, byli odludkami i rzadko ktokolwiek ich widział w czasie dnia.

 

Zapora imienia Williama Henry Harrisona

Chociaż prezydent Harrison skrócił swój mandat prezydencki, to jednak jego integralność i wybitna kariera wojskowa zostały uwiecznione w konstrukcji tej zapory.

 

Fort Algernon (bezpieczna strefa)

Nazwany na cześć historycznego fortu, który wspierał wysiłki osadników w Jamestown, Fort Algernon został szybko skonstruowany, aby wesprzeć ponowne zaludnienie Badwater Canyon.

 

To jak – jesteście przygotowani na nadejście Badwater Canyon?

 

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis wielu innych gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ? Zapraszamy także do polskiej grupy na FB poświęconej H1Z1: Just Survive.

Poprzedni artykułGloria Victis utrudnia zadanie zdrajcom nacji
Następny artykułZałamany kowal Techton opuszcza Heidel
5 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Patryk Balcerek

Wszystko fajnie, ale czemu nie mogli tej gry zrobić takiej od razu?

Kinya Turbgroszka

Bo jak zaczynali nad nia pracować to wtedy była zupełnie inna ekipa

Grzegorz Wesołowski

Bezpieczna strefa w survivalu ??? Fu*k this sh*t I am out!

🙁

Grzegorz Wesołowski

Powinni zmienić opis gry na XXXX z elementami survivalu. No niestety, ale zakładam że bezpieczna strefa będzie miała ryneczek Lidla gdzie za wirtualne pieniążki (kupowane za realne) będzie można w 2-3 minuty zamienić swoją ofiarę apokalipsy w Rambo lub Schwarzenegger’a, wypchanego po brzegi w broń, zapasy, itp. Może twórcy doszli do wniosku że nie mają pomysłu na prawdziwy survival? A może po prostu zarobki ze skórek były niewystarczające?