Fani H1Z1: Just Survive z pewnością nie zapomnieli o tym survivalu, mimo iż od czasu podziału H1Z1 na dwa tytuły, to temu drugiemu poświęcano o wiele więcej uwagi.

Osoby chcące, aby studio DayBreak Games Company skupiło się na survivalowej wersji H1Z1, z pewnością czuli się porzuceni. Do dzisiaj, bo dzisiaj wszystko się zmienia.

Od dzisiaj to już nie H1Z1: Just Survive, ale po prostu Just Survive. I zmieniono nie tylko nazwę, ale i całą rzeszę innych rzeczy. Poniżej znajdziecie listę tych najważniejszych zmian oraz nowy zwiastun 🙂

 

  • Dodano pierwszy region nowej mapy Badwater Canyon – Pine Mill Reservoir;
  • Gracze pojawiają się teraz w bezpiecznej bazie wojskowej, chronionej przez snajperów;
  • Gracze mogą sprzedawać przedmioty w bazie wojskowej u Corporal Moran i otrzymają za to walutę – Golden Eagle Coins;
  • Gracze mogą zakupić podstawowe przedmioty i narzędzia w bazie wojskowej w pobliży Corporal Moran;
  • Dodano Strongholdy – bazy tworzone przez graczy;
  • Działki na Strongholdy mogą być zakupione za Golden Eagle Coins;
  • Elementy modularne do tworzenia Strongholdów są wytwarzane przez gracza i należy umieszczać je na zakupionej działce;
  • Strongholdy mogą być najeżdżane przez innych graczy, uruchamiając w ten sposób fazę rajdowania. Na koniec rajdu, baza zostaje odbudowana i przez 60 minut jest ochraniana przed kolejnym rajdem i atakiem NPC;
  • Przedmioty w grze zostały całkowicie zmienione, dodano wiele nowych, a także nowy system poziomów, powiązany z kolorami symbolizującymi rzadkość przedmiotów;
  • Zmieniono rzemiosło i dodano wiele nowych przepisów oraz surowców;
  • Usunięto zakładkę odkrywania przepisów – wszystkie przepisy są teraz widoczne;
  • Zbalansowano walkę, dodano poziomy poszczególnych broni, a każdy ma inne statystyki;
  • Zbalansowano rzeczy służące do leczenia oraz inne artykuły konsumpcyjne;
  • Ulepszono symulację ciała;
  • Barykady można umieszczać w drzwiach domków i w oknach, dzięki czemu można ufortyfikować lokacje;
  • Dodano nowe elementy fortyfikacyjne oraz pułapki, które można umieszczać w Strongholdach oraz w okolicy ufortyfikowanych lokacji;
  • Ulepszono zbieranie surowców z drzew i samochodów, a także dodano kilof służący do zbierania kamieni ze skał;
  • Zmieniono skrzynkę (stash) należącą do gracza – jest ona niewidzialna dla innych graczy, chyba że znajdą się w kilkumetrowej odległości od niej. Po umieszczeniu jej na ziemi, jej miejsce oznaczone zostanie ikona na mapie;
  • Dodano wiele nowych artykułów dekoracyjnych, jakie można umieścić w Strongholdach;
  • Stoły i narzędzia w Strongholdzie (skrzynki, BBQ, stoły rzemieślnicze) oraz pułapki, można podnieść wciskając i trzymając przycisk E;
    • Dodatkowo w przypadku serwerów PvE można zniszczyć te elementy, jeśli ktoś postawił je poza Strongholdem;
  • Pułapki ignorują przyjazne cele – nie uruchamiają się dla postaci mających nadane uprawnienia w Stronghold;
  • Klucze do naprawy samochodów nie pojawiają się na serwerach PvE;
  • Ze zniszczonych ognisk wypada teraz ich zawartość;
  • Zombie nie podnoszą już zawartości z toreb pozostawionych przez zabitych graczy;
  • Zmniejszono obrażenia zadawane pojazdom przez zombie;
  • Ulepszono reguły związane ze zrzutem samolotowym;
  • Dodano opcję sprzedaży i rozłożenia stosu przedmiotów;
  • Można sortować zawartość torby;
  • Usunięto zbliżeniowe (proximity) przeszukiwanie skrzynek oraz wytwarzanie rzeczy;
  • Broń i narzędzia zmieniają kolor w ekwipunku na czerwony jeśli mają 20% wytrzymałości;
  • Dodano zakładkę wyszukiwania przepisów;
  • Ulepszono interfejs;
  • Ulepszono wygląd efektów pogodowych;
  • Usunięto zakładkę radia – powrócą one w przyszłości;
  • Znacznie poprawiono optymalizację serwerów i klienta gry;
  • Znacznie poprawiono system wykrywania oszustów;
    • Dodano mail, gdzie można zgłaszać oszustów: JustSurviveCheater@Daybreakgames.com
  • Gracze mogą mieć maksymalnie 4 postacie na koncie;
  • Zwiększono ilość osób w obsłudze klienta, co wpłynie na szybszy czas odpowiedzi;
  • Naprawiono tonę błędów i exploitów.

W oficjalnych notkach nie znalazła się jedna, bardzo ważna rzecz: dodano nową skrzynkę Hideout, a w niej znajdują się między innymi przepisy na elementy dekoracyjne do Strongholdów.

 

To co myślicie o tych zmianach?

 

P.S. Zapraszam także do polubienia strony BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis wielu innych gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ? Zapraszamy także do polskiej grupy na FB poświęconej H1Z1: Just Survive.

9 KOMENTARZE

  1. Duzo Ciekawych zmian. Ogromny patch. Oby tylko udostepnili reszte mapy a nie spoczeli na laurach 🙂

  2. Ci co do ostatniej chwili wierzyli że H1Z1 JS będzie jeszcze odrodzonym, prawdziwym survivalem z krwi i kości, niestety byli świadkiem jak producent obwieścił co obwieścił, a następnie przyłożył surwiwalowi do skroni Glocka i pociągnął za spust.
    Być może gra przypadnie w tej formie do gustu większej rzeszy ludzi….Mnie się spodobało w zmiana fortyfikowania zwykłych budowli, ale czemu nie dają tego do zwykłych surwiwali?

    Pozdrawiam rozczarowanych fanów surwiwali, którzy zakupili tą grę w momencie gdy rozwijała się w zgodzie z pierwotnymi założeniami. ( Bezpieczna strefa kojarzy mi się z gniotem Infestation aka. WarZ)

  3. Dobrze, ze urozmaicaja survival, (jakiś Action Survival czy coś) klepanie w kółko tego samego tematu może sie znudzić. Dobrze zeby H1Z1 trzymalo sie tego. Pograc w typowy survival to Miscreated, a h1 powinno robic swoje. Podoba mi sie wprowadzenie sklepu i ”Gracze pojawiają się teraz w bezpiecznej bazie wojskowej, chronionej przez snajperów;” Fajnie jakby dodali wiecej misji z NPC dużo więcej byłoby ciekawiej.
    Pozdrawiam.

  4. Muszę rozczarować wszystkich którzy wiązali z tym updatem jakieś nadzieje. Może w punktach wymienię wszystkie plusy i minusy a że od początku byłem na serwerze testowym to trochę się tego nazbierało:
    Plusy:
    – Nowy system budowania bazy. Chodzi mi wyłącznie o modułowe budowanie bo sam system Stronghold jest tak niedopracowany że głowa boli.
    Minusy:
    – Pojawiamy się w bazie wojskowej w której startują wszyscy i żeby wykupić teren pod bazę musimy sprzedawać znalezione przedmioty. Dla graczy PVP sporym minusem jest że jest tam teren kwarantanny i tzw safe zone. Niestety z poza tej strefy można ludzi w niej się znajdujących odstrzeliwać!
    – Stronghold zakłada straszne ograniczenia. Na mapie miejsc pod budowę jest mało w dodatku sporo w takich miejscach że mało kto będzie chciał tam coś wybudować.
    – Zombie pojawiają się w przesadzonych ilościach, czasem kilka metrów przed i zachowują się jak ludzie na promocji w black friday. Niestety zadają też obrażenia znajdując się kilka metrów dalej. Irytujące jest również że jest sporo szybkich zombie którym nie uciekniemy bez trampek i pełnej staminy, bo zapierdzielają za nami non stop. W dodatku przechodzą one przez drzewa i kamienie a przed fixem nawet nawet przez samochody łaziły i weź tu uciekaj
    – Wilki chodzą jak nieśmiałe i czają się po cichu. Po ugryzieniu przeważnie trzeba użyć bandaża bo krwawienie wystąpi na 99%
    – Niedźwiedzie to parodia i można je raz z bliska walnąć 1raz. Po oberwaniu łapą, HP nam spadnie do 48% ale praktycznie nie zdarzyło się żeby mnie któryś potem gonił.
    – Jeżeli ktoś sobie w bazie postawił skrzynkę zanim postawił support (drewniany wspornik) to już go w tym miejscu nie postawi, chyba że będzie latał z gratami w inne miejsca
    – Do produkcji gwoździ potrzeba cynku. Ogólnie podczas biegania dostajemy przy okazji niepotrzebne w większości przedmioty w ilościach takich że zapychają tylko plecak.
    – No i ten bajzel w plecaku! mnóstwo rzeczy których nie wykorzystamy do niczego.
    Ludzie liczyli że obietnice nowej ekipy mają jakieś pokrycie w rzeczywistości. Niestety to co było dobre w h1z1 usunęli lub zmienili w irytujący sposób.. No i gdzie te brakujące 3/4 mapy? Jeżeli wyjedziecie za krawędź to gra was będzie zabijać odejmując co chwila 50pkt HP
    Dla mnie jako gracza PVE to raczej ciężkie dni bo z survivalu praktycznie nic nie zostało a zamienili to w symulator biegania

Comments are closed.