Już od kilku dni, studio Fenix Fire zdradza malutkie szczegóły, dotyczące kolejnej aktualizacji do ich survivalu Osiris: New Dawn.

Wiedzieliśmy już od elektrycznych płotach służących do ochrony przed przeciwnikami, osłonach, czy też możliwości budowania kilkupiętrowych habitatów, ale w końcu ujawniono nieco więcej informacji.

Zgodnie ze słowami twórców, głównym celem tej aktualizacji, jest stworzenie przyjemnej rozgrywki.

Wielu graczy, szczególnie tych początkujących, skarżyło się, że pierwsza godzina w Osiris: New Dawn jest bardzo wymagająca i w związku z tym studio Fenix Fire postanowiło wprowadzić kilka zmian. Po pierwsze to gracze rozpoczną z większa ilością ekwipunku, wliczając w to dłuto, pistolet oraz przedmiot klasowy. Dodatkowo zmieniono system pojawiania się przeciwników AI w strefie początkowej oraz znacznie ulepszono walkę bronią wręcz. Zbalansowane zostaną także głód i pragnienie, a do tego podczas kopania skał, kamienie trafiać będą od razu do plecaka.

Oprócz tego, znacznie ulepszony zostanie system budowania dodając możliwość tworzenia wielopoziomowych habitatów, płotów elektrycznych, osłon chroniących całą bazę, a także pojedynczych elementów, co pozwoli na większą różnorodność w wyglądzie. Dzięki nowemu trybowi, gracze nie będą musieli martwić aspektami przetrwania oraz obrony przed przeciwnikami, i będą mogli poświęcić się jedynie tworzeniu unikalnie wyglądających baz oraz zwiedzaniu.

Na ten moment nie wiemy, kiedy aktualizacja ta trafi na serwery Osiris: New Dawn, ale ma to się stać już niedługo.