Czy wiecie, że w zamkniętych alpha testach Sea of Thieves na PC bierze udział ponad 4.000 graczy? No cóż, ja się niestety do nich nie zaliczam…
Techniczne alpha testy tej produkcji trwają już od jakiegoś czasu i w najnowszym dzienniku developerskim, ekipa Sea of Thieves ma sporo do powiedzenia na temat prac nad tą wersją gry.
Okazuje się, że priorytetem dla twórców było umożliwienie użytkownikom zalogowania się i płynnego grania, bez konieczności zmiany ustawień graficznych. Tak samo ważne było dopracowanie grafiki w rozdzielczości 4K. Wiele osób biorących udział w pierwszych alpha testach Sea of Thieves na PC, prosiło studio Rare o dodanie możliwości sterowania używając strzałek, czy też opcji Push-to-Talk w przypadku czatu głosowego. Dobra wiadomość jest taka, że mimo iz nie było to takie proste, obie te funkcje zostały już dodane.
Każde kolejne Alpha testy, pomagają nam ulepszyć tytuł tak, że gdy na początku 2018 roku udostępnimy ją wszystkim chętnym, to będzie to gra na PC w jakości jakiej oczekują od nas gracze.
Jeśli jesteście ciekawi tych wszystkich technicznych hokus-pokus studia Rare, to obejrzyjcie poniższy filmik.