Trzeba powiedzieć jedno – ekipa Entrada Intearctive naprawdę w miarę regularnie wprowadza aktualizacje do Miscreated. Dzisiaj doczekaliśmy się kolejnej.

Niestety, w związku z gruntowną aktualizacja bazy danych, która to ma naprawić wiele problemów, w tym te związane z duplikowaniem przedmiotów, twórcy Miscreated musieli przeprowadzić częściowy wipe serwerów tej gry. Oznacza to, że usunięto wszystkie postacie oraz przedmioty, poza bazami, instrukcjami i pojazdami. Wszystkie rzeczy znajdujące się w skrzynkach, namiotach i pojazdach, włączając w to części służące do ich uruchomienia, zostały usunięte. Bardzo rzadko zdarza się, że studio Entrada Interactive decyduje się na wipe i dlatego też, zanim zaczniecie narzekać, warto pamiętać, że gra ta nadal jest we wczesnym dostępie i trzeba się na to przygotować.

Całe szczęście moja piękna baza, stworzona przez Przedsiębiorstwo KRÓLE, nie uległa zniszczeniu. Niestety, ponownie muszę poszukać pałki i odpowiedniego wdzianka 🙁

 

Przyjrzyjmy się teraz nowościom oraz najważniejszym zmianom, jakie aktualizacja #52 wprowadziła do Miscreated.

  • Dodano opancerzoną ciężarówkę;
  • Dodano buggy;
  • Dodano nowy budynek restauracji;
  • Dodano wiele kolorów kasków;
  • Dodano zielone i niebieskie wskaźniki laserowe;
  • Dotychczasowy model zepsutego autobusu zastąpiono nowym;
  • Dodano możliwość wykonywania bełtów do kuszy;
  • Ulepszono wygląd okna czatu;
  • Bluzy poprawnie pokazują decale;
  • Zmieniono magazynek KrissV na mały i ulepszono animacje przeładowywania;
  • Nowa animacja strzelania strzelbą taktyczną 870;
  • Dodano dźwięki i światła dla windy;
  • Nie można wyrzucić broni podczas jej przeładowywania;
  • Wyłączono możliwość sprintu podczas przeładowywania;
  • Wyłączono atak podczas free look;
  • Pułapki umieszczone w bazie utrzymują się poprzez restart serwera;
  • Kropki wskaźników są mniejsze co pozwala na dokładniejsze celowanie;
  • Zamieniono celownik karabinu myśliwskiego nowym;
  • Zredukowano ilość patyków w stosie z 15 na 10;
  • Ulepszono efekt wizualny min;
  • Zmieniono efekt wybuchów pojazdów;
  • Zredukowano przepustowość sieci zużywanej przez AI o około 95%.

Zdjęcia co niektórych nowości znajdziecie poniżej, a nową animację przeładowywania KrissV klikając na ten link.

Najważniejsze poprawki:

  • Naprawiono wywalanie się klienta gry związane z celownikiem laserowym;
  • Naprawiono nie działające przedmioty do rzucania w niektórych częściach mapy;
  • Rzucane przedmioty na ziemię ląduja teraz w nieco bardziej losowych miejscach;
  • Naprawiono windę w Hayward;
  • Naprawiono lewitujące lunety i niewidzialne bronie;
  • Wciśnięcie F podczas niesienia zwierzęcia teraz je prawidłowo porzuca;
  • Naprawiono brutale utykające w wąskich przejściach;
  • Naprawiono szyby w zepsutych autobusach.

I jak Wam się podobają te zmiany? Udało się Wam już znaleźć buggy lub nową ciężarówkę?