Już dzisiaj wieczorem na serwery H1Z1: King of the Kill wprowadzone zostaną kolejne zmiany. Mogliście o nich poczytać kilka dni temu, kiedy trafiły na serwer testowy, a teraz nadszedł dzień, kiedy udostępnione zostaną na serwerach Live.
Serwery H1Z1: King of the Kill wyłączone zostaną o godzinie 20:00 czasu polskiego, na około 4 godziny. W tym czasie będziecie mogli pograć na serwerach testowych.
Oto jakich zmian możecie się spodziewać.
Balans broni
- Usunięto mechanikę CoF podczas celowania – więcej informacji na ten temat znajdziecie tutaj;
- Pionowy odrzut z poziomym odchyleniem dodany został do wszystkich broni;
- Zwiększono opad pocisków dla wszystkich broni (z wyjątkiem strzelby i łuków);
- Hellfire 4-6:
- Zwiększono obrażenia na pocisk o 16%
- Oznacza to, że z pancerzem potrzeba nie 7, ale 6 pocisków by zabić;
- Z kaskiem potrzeba 3 trafień w głowę, a bez kasku tylko 2;
- Delikatnie zmniejszono szybkostrzelność;
- Zmniejszono ilość amunicji w magazynku z 30 na 24;
- Zwiększono obrażenia na pocisk o 16%
- Zmniejszono masę granatu dymnego ze 100 na 50;
- Kusza nie kołysze się podczas celowania.
Zmiany w rozgrywce
- Dodano kolizję pomiędzy modelami graczy, zarówno w drużynie, jak i pomiędzy wrogami;
- Nowy system dystrybucji łupów:
- Dodano nowy system, który sprawia, że dystrybucja łupów jest znacznie bardziej spójna;
- Ogólna ilość łupów została zwiększona;
- Zmieniono kucanie;
- Kucanie powinno być szybsze niż dotychczas;
- Dodano system zmęczenia podczas kucania, który zwiększy czas potrzebny na wstanie z każdym kolejnym kucaniem i wstawaniem;
- Spamowanie kucania-wstawania spowoduje docelowo tymczasowe zablokowanie postaci w stanie kucania
- Pasażerowi pojazdów mogą teraz psuć i tworzyć przedmioty podczas jazdy;
- Pojazdy nie pojawiają się już z domyślnym paliwem w kanistrze możliwym do podniesienia, ale z pełnym zbiornikiem;
- Bio-paliwo możliwe do podniesienie pojawiać się będzie na stacjach paliwowych oraz w zrzutach (mapa);
- Podczas używania kamery widza, gracze będą widzieć teraz wskaźniki trafień;
- Jeśli macie aktywne leczenie z apteczki (First Aid Kit) i użyjecie kolejnej, czas leczenia zostanie maksymalnie wydłużony – zmiana ta powinna wyeliminować przypadki marnotrawienia apteczek;
- Drzwi powinny otwierać się zawsze w kierunku OD gracza, który je otworzył;
- Można przybliżyć mapę za pomocą kółka myszki;
- Gracze nie pojawiają się w świecie z woreczkiem przy paski, a zamiast tego maja od razu domyślnie 100 pojemności w ekwipunku. Pojemność torby przy pasie (waist pack) została zmniejszona z 300 na 200. Rezultatem tych zmian jest to, że posiadając Military Backpack oraz Waits Pack, gracze nadal mają taką samą pojemność ekwipunku, jak przed zmianami;
- Wybuchające pojazdy zadają obrażenia innym pojazdom znajdującym się w ich pobliżu;
Nowa skrzynka
Nowa Potyczka – Swagnum Opus
- Wszyscy gracze pojawiają się w świecie z bronią Swagnum, bardzo potężną bronią boczną, która jednym strzałem (nawet w pancerzu) zabija przeciwnika;
- Każdy gracz zaczyna tylko z jednym (1) pociskiem!
- Więcej pocisków można zdobyć ze zrzutów samolotowych, których ilość została znacznie zwiększona, a dodatkowo oznaczają je złote słupy światła;
- W każdym zrzucie można znaleźć maksymalnie 6 naboi i żadnych innych łupów;
- Pociski można także zdobyć z ciał zabitych graczy;
- Zabójstwa dokonane Swagnum wystrzelą specjalne złote fajerwerki;
- Jedyna inna broń, jaką będzie można znaleźć na mapie będzie Kusza, ale jej amunicją będą strzały z fajerwerkami;
- Strzały te uruchomia malutkie fajerwerki, kiedy uderzą w cel, albo też wybuchną w powietrzu jeśli w nic nie uderzą;
- Długi czas przeładowywania i niska wydajność powodują, że jest to raczej broń zapasowa podczas gdy gracz oszczędza amunicję Swagnum;
- Jedyne pojazdy pojawiające się na mapie to ATV;
- Pierścień gazowy ograniczający pole rozgrywki, zmniejsza się bardziej agresywnie niż zwykle;
- Każda śmierć w tym trybie spowoduje wystrzał fajerwerków z ciała upadłego;
- Czas meczu: zachód słońca.
Tablice rankingowe w Fort Destiny
Ponownie dodano tablice rankingowe, które wyświetlają 20 najlepszych wyników w konkretnych kategoriach, a także informują o miejscu zajmowanym przez gracza:
- Ilość dziennych zabójstw;
- Ilość dziennych wygranych;
- Ilość zabójstw w miesiącu;
- Ilość wygranych w miesiącu;
- Ilość tygodniowych zabójstw;
- Ilość tygodniowych wygranych;
- Długoterminowe zabójstwa;
- Długoterminowe wygrane.
Uwagi:
- Tablice te obecnie działają tylko w trybie Solo;
- Wyniki nie aktualizują się na bieżąco;
- Może być opóźnienie w pojawiających się statystykach.
Poprawki
- Dalsza optymalizacja poprawiająca FPS;
- Kamera nie będzie się trząść podczas jednoczesnego skoku i celowania kuszą;
- Stanie na pojeździe nie spowoduje już, że postać opuszczająca pojazd pojawi się w oddaleniu;
- Naprawiono wiele błędów na mapie;
- Martwe ciała nie maja już kolizji;
- Naprawiono efekty dźwiękowe SMG;
- Szybkość poruszania nie jest już nieprawidłowo zmniejszana po wyjściu z pojazdu z granatem w ręce;
- Drużyna jednocześnie opuszczająca pojazd pojawi się obok niego;
- Kropka celownicza nie powinna się już blokować w miejscu podczas celowania łukiem;
- Przedmioty w ekwipunku nie będą zmieniać pozycji podczas podnoszenia łupu;
- Przybliżenie mapy podczas gdy gra jest odpalona w oknie, nie powoduje już problemów podczas przełączenia na tryb pełnoekranowy.
Podekscytowani tymi zmianami? Zagracie w nowy Skirmish?
Zapowiedziano nowe bronie do H1Z1: King of the Kill
P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB. Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?