Automaton to względnie nowe, małe brytyjskie studio, które od 2015 pracuje nad nad nowym MMO łączącym w sobie elementy taktycznej strzelanki i survivalu.

Studio Automaton nie zdradziło zbyt wiele szczegółów związanych z ich najnowszym projektem, ale nawet z tej niewielkiej ilości informacji jaka się pojawiła, mogę zgadywać, że być może zobaczymy i zagramy, w coś naprawdę interesującego.

Wiemy, że gra posiadać będzie pełną symulację świata i efektów, w tym podatne na zniszczenie środowisko, zwierzęta, dynamiczną pogodę, realistycznie wyglądająca roślinność, tropy i ślady krwi, a także ogień i wodę. W produkcji tej znajdą się także i społecznościowe lokacje, gdzie będzie można spotkać się ze znajomymi, a do tego użytkownicy spodziewać się mogą rozbudowanego systemu postępu postaci. A wszystko to na mapie, o wielkości 12km x 12m, na której to dzięki zastosowaniu technologii SpatialOS firmy Improbable, przebywać będzie mogło nawet do 1000 graczy! Dodajcie do tego silnik CryEngine i już wiadomo, że produkcja ta wyglądać będzie wyglądać tak ślicznie jak Miscreated, a może nawet i lepiej.

W związku z olbrzymia popularnością trybu Battle Royale w ostatnim czasie, a w szczególności takich gier jak H1Z1: King of the Kill, czy też PlayerUnknown’s Battlegrounds, nie ma co się dziwić, że także i taki tryb będzie obecny w tej produkcji. To co ma go jednak wyróżnić to skala  walk: na mapie o powierzchni 144km2 walczyć będzie mogło nawet 400 graczy.

Pierwsze testy tej tajemniczej produkcji, zapowiedziane zostały na początek przyszłego roku, natomiast premiery spodziewać się można kilka miesięcy później.

Zainteresowani?