Ruszyła kolejna faza testów wersji 1.0 na serwerach testowych PlayerUnknown’s Battlegrounds i tym razem potrwa ona do 24 listopada, do godziny 8:00 rano.
Po nowościach, jakie trafiły na serwer testowy w zeszłym tygodniu, takich jak chociażby pokonywanie przeszkód oraz zmiany w balistyce, obecna wersja kładzie duży nacisk na optymalizację, ulepszenie rozgrywki, a także dodaje nowe bronie oraz ulepszony interfejs.
Wspinaczka i zmiany w balistyce już na serwerze testowym PUBG
Przyjrzyjmy się bliżej jakich zmian możecie się spodziewać.
OPTYMALIZACJA
- Optymalizacja animacji postaci oraz zmniejszenie zużycia pamięci;
- Dodatkowe poziomy szczegółowości broni na dalekim zasięgu;
- Optymalizacja różnych efektów w świecie;
- Optymalizacja elementów interfejsu;
- Optymalizacja morza poprzez redukcję efektów fal;
- Zmniejszenie czasu ładowania terenu.
ANIMACJE
- Dodatkowa animacja przeskoku ponad obiektami mającymi wysokość ok. 60 cm i niższymi (trzymając klawisz Shift);
ROZGRYWKA
- Zmniejszono wartość obrażeń dla dłoni oraz stóp, zwiększono obrażenia dla ud i ramion;
- Związane jest to z planowanymi zmianami w balistyce, o których możecie poczytać tutaj;
- Czas leczenia bandażami został skrócony z 8,5 sek na 4,5. Czas użycia oraz ilość odzyskiwanych punktów życia pozostała bez zmian;
- Lecąc spadochronem gracze mogą dotrzeć teraz do najdalszych zakątków wyspy;
- Dodano dodatkowe oznaczenia odległości dla lunety 15x;
- Nowe tekstury lunet 4x dla broni używającej amunicję 7.62mm oraz snajperek i pistoletów maszynowych;
- W zależności od prędkości pocisku, mogą one teraz przenikać przez wodę;
- Obniżono widok kamery podczas leżenia;
- Zwiększono szybkość biegania podczas trzymana snajperek.
BROŃ
Dodano dwie nowe bronie:
- DP-28 – znaleźć można na całej mapie Erangel. Posiada magazynek talerzowy o pojemności 47 nabojów 7.62mm. Można zamontować na nim celowniki mechaniczne oraz lunetę 4x. Cechuje się niską szybkostrzelnością, ale nadrabia to dużym zasięgiem i wysokimi obrażeniami.
- AUG A3 – można znaleźć go w zrzutach. Jest to wariant bez-kolbowego karabinu szturmowego, który standardowo korzysta z magazynka na 30 nabojów 5.56mm, oraz 40 nabojów w przypadku powiększenia. Posiada wysoką prędkość wystrzału, dużą szybkostrzelność oraz mały odrzut pionowy.
Inne:
- Kar98K nie będzie można znaleźć już w zrzutach, jego występowanie w świecie nie uległo zmianie;
- Zmniejszono szybkostrzelność dla SKS i Mini 14;
- Zmniejszono odrzut dla MK14;
- M16A4 nie może używać lunet 8x i 15x.
INTERFEJS
- Dodano nową czcionkę dla wersji angielskojęzycznej;
- Ulepszono wygląd HUD w grze, okna opcji, ekwipunek, menu i okna komunikatów systemowych;
- Ulepszono interfejs Solo/ Drużyn:
- Przeniesiono paski życia członków drużyny z górnego lewego rogu na dolny;
- Zmieniono kolory i oznaczenia na minimapie, mapie oraz interfejsie drużyny;
- Dodano wskaźniki dla członków grupy, aby móc sprawdzić ich status (pojazd, spadochron, żywy/ martwy, powalony, problem z połączeniem, itd.)
- Ulepszono interakcje (F):
- Jeśli nie ma miejsca w plecaku, czcionka komunikatu zmieni kolor na czerwony;
- Ulepszono minimapę oraz mapę:
- Zmniejszono nasycenie minimapy, aby podkreślić informacje o członkach drużyny;
- Aby zwiększyć widoczność znaczników i innych informacji dostosowano kolory mapy;
- Kierunek patrzenia członków drużyny jest widoczny na minimapie oraz mapie;
- Jeśli wszyscy członkowie grupy są w jednym pojeździe, pojawi się tylko jeden wskaźnik ich położenia;
- Przeniesiono informację o śmierci przeciwników;
- Zmodyfikowano wygląd pasków życia, aby wyraźnie wskazywał 75%. Pasek nie zmieni koloru poniżej tej wartości;
- Dodano funkcję KillCam, która można uruchomić w opcjach gry.
- W meczach drużynowych gracz może skorzystać z tej funkcji, dopiero po śmierci wszystkich członków zespołu.
DŹWIĘK
- Zmieniono muzykę w Lobby;
- Poprawiono dźwięki silników;
- Dodano dźwięk, który odtwarzany będzie wokół krawędzi niebieskiej strefy;
- Dodano trzy różne efekty dźwiękowe dla czerwonej strefy:
- Dźwięk lecących bomb;
- Dźwięk spadających bomb;
- Wybuchy;
- Dodano efekt dźwiękowy postaci skaczącej do wody, który zmienia się w zależności od prędkości.
Oprócz tego, w plikach serwera testowego gracze odkryli tekstury nowych broni, skrzynek oraz odzieży, których galerie możecie zobaczyć poniżej.
I jak Wam się podobają najnowsze zmiany, jakie trafiły na serwer testowy PlayerUnknown’s Battlegrounds?
P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB. Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?
Ta gra w jednym update wniesie więcej nowości 😀 Niż wszystkie aktualizacje KOTKA