Ruszyła kolejna faza testów wersji 1.0 na serwerach testowych PlayerUnknown’s Battlegrounds i tym razem potrwa ona do 24 listopada, do godziny 8:00 rano.

Po nowościach, jakie trafiły na serwer testowy w zeszłym tygodniu, takich jak chociażby pokonywanie przeszkód oraz zmiany w balistyce, obecna wersja kładzie duży nacisk na optymalizację, ulepszenie rozgrywki, a także dodaje nowe bronie oraz ulepszony interfejs.

Wspinaczka i zmiany w balistyce już na serwerze testowym PUBG

Przyjrzyjmy się bliżej jakich zmian możecie się spodziewać.

OPTYMALIZACJA

  • Optymalizacja animacji postaci oraz zmniejszenie zużycia pamięci;
  • Dodatkowe poziomy szczegółowości broni na dalekim zasięgu;
  • Optymalizacja różnych efektów w świecie;
  • Optymalizacja elementów interfejsu;
  • Optymalizacja morza poprzez redukcję efektów fal;
  • Zmniejszenie czasu ładowania terenu.

ANIMACJE

  • Dodatkowa animacja przeskoku ponad obiektami mającymi wysokość ok. 60 cm i niższymi (trzymając klawisz Shift);

ROZGRYWKA

  • Zmniejszono wartość obrażeń dla dłoni oraz stóp, zwiększono obrażenia dla ud i ramion;

 

  • Czas leczenia bandażami został skrócony z 8,5 sek na 4,5. Czas użycia oraz ilość odzyskiwanych punktów życia pozostała bez zmian;
  • Lecąc spadochronem gracze mogą dotrzeć teraz do najdalszych zakątków wyspy;
  • Dodano dodatkowe oznaczenia odległości dla lunety 15x;
  • Nowe tekstury lunet 4x dla broni używającej amunicję 7.62mm oraz snajperek i pistoletów maszynowych;
  • W zależności od prędkości pocisku, mogą one teraz przenikać przez wodę;
  • Obniżono widok kamery podczas leżenia;
  • Zwiększono szybkość biegania podczas trzymana snajperek.

BROŃ

Dodano dwie nowe bronie:

  • DP-28 – znaleźć można na całej mapie Erangel. Posiada magazynek talerzowy o pojemności 47 nabojów 7.62mm. Można zamontować na nim celowniki mechaniczne oraz lunetę 4x. Cechuje się niską szybkostrzelnością, ale nadrabia to dużym zasięgiem i wysokimi obrażeniami.

 

  • AUG A3 – można znaleźć go w zrzutach. Jest to wariant bez-kolbowego karabinu szturmowego, który standardowo korzysta z magazynka na 30 nabojów 5.56mm, oraz 40 nabojów w przypadku powiększenia. Posiada wysoką prędkość wystrzału, dużą szybkostrzelność oraz mały odrzut pionowy.

 

Inne:

  • Kar98K nie będzie można znaleźć już w zrzutach, jego występowanie w świecie nie uległo zmianie;
  • Zmniejszono szybkostrzelność dla SKS i Mini 14;
  • Zmniejszono odrzut dla MK14;
  • M16A4 nie może używać lunet 8x i 15x.

INTERFEJS

  • Dodano nową czcionkę dla wersji angielskojęzycznej;
  • Ulepszono wygląd HUD w grze, okna opcji, ekwipunek, menu i okna komunikatów systemowych;
  • Ulepszono interfejs Solo/ Drużyn:
    • Przeniesiono paski życia członków drużyny z górnego lewego rogu na dolny;
    • Zmieniono kolory i oznaczenia na minimapie, mapie oraz interfejsie drużyny;
    • Dodano wskaźniki dla członków grupy, aby móc sprawdzić ich status (pojazd, spadochron, żywy/ martwy, powalony, problem z połączeniem, itd.)
  • Ulepszono interakcje (F):
    • Jeśli nie ma miejsca w plecaku, czcionka komunikatu zmieni kolor na czerwony;
  • Ulepszono minimapę oraz mapę:
    • Zmniejszono nasycenie minimapy, aby podkreślić informacje o członkach drużyny;
    • Aby zwiększyć widoczność znaczników i innych informacji dostosowano kolory mapy;
    • Kierunek patrzenia członków drużyny jest widoczny na minimapie oraz mapie;
    • Jeśli wszyscy członkowie grupy są w jednym pojeździe, pojawi się tylko jeden wskaźnik ich położenia;
  • Przeniesiono informację o śmierci przeciwników;
  • Zmodyfikowano wygląd pasków życia, aby wyraźnie wskazywał 75%. Pasek nie zmieni koloru poniżej tej wartości;
  • Dodano funkcję KillCam, która można uruchomić w opcjach gry.
    • W meczach drużynowych gracz może skorzystać z tej funkcji, dopiero po śmierci wszystkich członków zespołu.

 

 

DŹWIĘK

  • Zmieniono muzykę w Lobby;
  • Poprawiono dźwięki silników;
  • Dodano dźwięk, który odtwarzany będzie wokół krawędzi niebieskiej strefy;
  • Dodano trzy różne efekty dźwiękowe dla czerwonej strefy:
    • Dźwięk lecących bomb;
    • Dźwięk spadających bomb;
    • Wybuchy;
  • Dodano efekt dźwiękowy postaci skaczącej do wody, który zmienia się w zależności od prędkości.

 

Oprócz tego, w plikach serwera testowego gracze odkryli tekstury nowych broni, skrzynek oraz odzieży, których galerie możecie zobaczyć poniżej.

New Weapons, Crates, and Clothing


I jak Wam się podobają najnowsze zmiany, jakie trafiły na serwer testowy PlayerUnknown’s Battlegrounds?

 

P.S. Nie zapomnijcie polubić BabaGra.pl na FB.  Na stronie znajdziecie także opis innych gier z trybem Battle Royale, jak i wielu gier z gatunku survivali. Może coś Was zainteresuje ?