Wczoraj na serwery darmowej strzelanki PlanetSide 2 trafiła kolejna aktualizacja, której głównym zadaniem było zbalansowanie rozgrywki.
Dzięki uprzejmości Uziriel z outfitu PL13 mamy listę zmian wraz z opisem ich
- Canis został znerfowany. Strzał w głowę zadaje teraz 1,2 razy więcej obrażeń niż standardowa broń, zamiast 2 razy więcej. Kolizja pocisków z wyekwipowanym Unstable Ammunicion została nieco poprawiona, a sam efekt wizualny również się zmienił, ponieważ poprzedni nie różnił się od zwykłego.
- Największa zmiana to STEALTH na pojazdach (wszystkich). Nie sprawia on już, że jest się całkowicie niewidocznym dla radarów, a tylko do pewnego momentu. Należy przy tym pamiętać, że działa to tylko wtedy, gdy pojazd wyekwipowany jest w radar. Inaczej pojazd ze Stealthem nadal jest niewidoczny do ostatniego momentu.
- Liberatory i Galaxy straciły karę do spowolnienia pojazdu, podczas gdy płoną. Chodzi o to, by łatwiej można było wylądować pojazdem podczas ostrzału.
- Banshee otrzymała nerfa do obrażeń od bezpośredniego trafienia z 150 na 100 obrażeń.
- Dalton otrzymał nerfa do obrażeń z 1500 na 1200. Dzięki temu pojazdy naziemne otrzymały dodatkowy czas na ukrycie się: MBT – z 4 na 5 strzałów, Lightningi z 3 na 4 strzały, a Harassery z 2 na 3 strzały, o ile mają założony armor.
- Sunderer i ANT otrzymały nerf odporności na Daltona, Zephyra i Hornety. W przypadku Sunerera Dalton nie zabija szybciej, ale zadaje większe obrażenia od strzału. Natomiast Zephyr i Hornety zabijają nie od 14 strzałów tylko od 10. W przypadku ANT’a Dalton nie zabija szybciej, ale zadaje większe obrażenia od strzału. Natomiast Zephyr i Hornety zabijają nie od 11 strzałów tylko już od 8.
- ESF’y otrzymały nerfa do odporności na Daltona (obrażenia z 2635 na 2700), Zephyra (3 strzały zamiast 4) i Hornety (3 strzały zamiast 4).
- Valkyria otrzymała buffa do odporności na Daltona (3 strzały zamiast 2), Zephyra (5 strzałów zamiast 4) i Hornety (6 strzałów zamiast 4)
- Viper na Lightning otrzymał mniejszy rozrzut oraz zwiększono obrażenia z 225 na 250 od strzału. Dzięki temu Sunderer i MBT giną na 20 strzałów (zamiast 23), Harasser na 9 (zamiast 10).
- Python AP (Lightning) – obrażenia z 600 na 650. Dzięki tej zmianie Sunderer i MBT giną na 8 strzałów (zamiast 9), Harasser na 4 (wcześniej też było 4, ale teraz 3 strzał sprawia, że płonącemu Harasserowi zostaje bardzo mało życia).
- Python HEAT (Lightning) – obrażenia z 450 na 525. Dzięki temu Sunderer i MBT giną na 10 strzałów (zamiast 11), Harasser na 4 (zamiast 5). Dzięki tej zmianie HEAT zabija Harassera najszybciej ze wszystkich jednostrzałowych broni Lightninga.
- Titan Ap (Vanguard) bezpośrednie obrażenia z 800 na 850. Dzięki temu Sunderer i MBT giną na 6 strzałów (zamiast 7).
- Supernova FPC (Magrider) bezpośrednie obrażenia z 700 na 750. Dzięki temu Sunderer i MBT giną na 7 strzałów (zamiast 8)
- Supernova VPC (Magrider) – obrażenia od wybuchu z 1050 na 800. Nerf jest spowodowany tym, że Magridery stanowią najcięższy cel dla piechoty ze wszystkich MBT. Dzięki tej zmianie Supernova nadal zabija na strzał w promieniu 1 metra, oraz zachowuje największy promień wybuchu ze wszystkich broni VS.
- Mjolnir – obrażenia z 100 na 90. Broń będzie słabsza, ale i tak mocniejsza niż inne bronie bliskodystansowe.
- Halabarda – obrażenia pośrednie z 150 na 500. Promień wybuchu z 3 metrów na 2. Usunięto bonus za Headshota. Znów zabija piechotę i Flash bez Composite Armora na 1 strzał.
Dodatkowo przy postawieniu beacon’a bądź punktu odradzania dla składu pojawi się informacja oraz dodano sygnał dźwiękowy, a do tego punkty wyznaczane na mapie przez plutonowego widoczne są tylko dla niego oraz dla skład, którego to dotyczy.
Pełną listę zmian znajdziecie na forum.