Studio PUBG Corporation wprowadziło wczoraj łatkę do PlayerUnknown’s Battlegrounds, który naprawił kilka najpoważniejszych problemów.
Zgodnie z notkami, łatka ta zmieniła szansę na wybór mapy Miramar w momencie rozpoczynania meczu oraz rozwiązuje problem z brakiem oznaczenia niektórych obiektów i budynków na tej mapie.
Ponadto łatka ta zmieniła czas, po jakim gracze mogą skorzystać z obejrzenia powtórki z rozgrywki po swojej śmierci, na 3 minuty oraz zmniejszyła szansę na wywalanie się klienta gry i powrót do Lobby, podczas oglądania powtórki. Oprócz tego twórcy rozwiązali problem związany z nieoczekiwaną śmiercią od obrażeń wywołanych poprzez rzekomy upadek, a także z pociskami niemogącymi przeniknąć co niektóre ogrodzenia.
Dodatkowo usunięto kilka nieefektywności w infrastrukturze serwerów oraz je zoptymalizowano, tak aby zredukować lagi, jakie nękały ostatnio graczy. Zgodnie z informacją podaną przez studio PUBG Corp, rozwiązywanie problemów związanych z opóźnieniami i pozycją postaci mają najwyższy priorytet, a oprócz tego twórcy na bieżąco analizują i naprawiają kolejne problemy.
Pełną listę zmian w pierwszej łatce po premierze PlayerUnknown’s Battlegrounds znajdziecie poniżej.
Świat
- Zmieniono współczynnik wyboru mapy aby były równe szanse na Erangel i Miramar.
Powtórki
- Skorygowano system powtórek, tak aby gracze mogli obejrzeć powtórkę dopiero trzy minuty po swojej śmierci;
- Zmiana ta ma na celu utrudnienie zdradzania pozycji przeciwników pozostałym członkom drużyny.
Poprawki
- Naprawiono problemy z brakiem zaznaczenia niektórych obiektów i budynków na mapie Miramar;
- Zredukowano wystąpienie problemu, gdzie podczas powtórki gracz wracał na ekran Lobby;
- Naprawiono problem z początkiem Kill Cam i Powtórki;
- Naprawiono błąd gdzie niektórzy gracze nie mogli zarabiać BP;
- Naprawiono błąd z nieoczekiwaną śmiercią z powodu obrażeń od upadku;
- Naprawiono błąd, gdzie pociski nie mogły przeniknąć niektórych ogrodzeń z obu stron.
I jak Wam się gra po premierze?