Studio PUBG Corporation wprowadziło wczoraj łatkę do PlayerUnknown’s Battlegrounds, który naprawił kilka najpoważniejszych problemów.

Zgodnie z notkami, łatka ta zmieniła szansę na wybór mapy Miramar w momencie rozpoczynania meczu oraz rozwiązuje problem z brakiem oznaczenia niektórych obiektów i budynków na tej mapie.

Ponadto łatka ta zmieniła czas, po jakim gracze mogą skorzystać z obejrzenia powtórki z rozgrywki po swojej śmierci, na 3 minuty oraz zmniejszyła szansę na wywalanie się klienta gry i powrót do Lobby, podczas oglądania powtórki. Oprócz tego twórcy rozwiązali problem związany z nieoczekiwaną śmiercią od obrażeń wywołanych poprzez rzekomy upadek, a także z pociskami niemogącymi przeniknąć co niektóre ogrodzenia.

Dodatkowo usunięto kilka nieefektywności w infrastrukturze serwerów oraz je zoptymalizowano, tak aby zredukować lagi, jakie nękały ostatnio graczy. Zgodnie z informacją podaną przez studio PUBG Corp, rozwiązywanie problemów związanych z opóźnieniami i pozycją postaci mają najwyższy priorytet, a oprócz tego twórcy na bieżąco analizują i naprawiają kolejne problemy.

Pełną listę zmian w pierwszej łatce po premierze PlayerUnknown’s Battlegrounds znajdziecie poniżej.

Świat

  • Zmieniono współczynnik wyboru mapy aby były równe szanse na Erangel i Miramar.

Powtórki

  • Skorygowano system powtórek, tak aby gracze mogli obejrzeć powtórkę dopiero trzy minuty po swojej śmierci;
    • Zmiana ta ma na celu utrudnienie zdradzania pozycji przeciwników pozostałym członkom drużyny.

Poprawki

  • Naprawiono problemy z brakiem zaznaczenia niektórych obiektów i budynków na mapie Miramar;
  • Zredukowano wystąpienie problemu, gdzie podczas powtórki gracz wracał na ekran Lobby;
  • Naprawiono problem z początkiem Kill Cam i Powtórki;
  • Naprawiono błąd gdzie niektórzy gracze nie mogli zarabiać BP;
  • Naprawiono błąd z nieoczekiwaną śmiercią z powodu obrażeń od upadku;
  • Naprawiono błąd, gdzie pociski nie mogły przeniknąć niektórych ogrodzeń z obu stron.

I jak Wam się gra po premierze?