W Fortnite Battle Royale pojawi się dzisiaj nowa broń – karabin szturmowy z celownikiem termicznym, a do tego twórcy gry ulepszyli pułapkę Odbijacz oraz dodają dwa nowe tryby okresowe.

Prócz nowości, naprawiono wiele błędów, a także dodano nowe funkcje w ustawieniach: możliwość ustawienia czułości myszy na osi X i Y. Ponadto, obrażenia zadawane przez graczy, będą w od dzisiaj zaokrąglane w dół.

PRZEDMIOTY

Karabin szturmowy z celownikiem termicznym

  • Dostępny w wariantach epickim i legendarnym;
  • Podstawowe obrażenia do 36-37;
  • Znaleźć go można jako łup na ziemi, w skrzyniach ze skarbami oraz zrzutach;
  • Widzi skrzynie, zrzuty, ciepło wydzielane przez przeciwnika i więcej.

Inne

  • Maksymalny zasięg dla większości broni dopasowano do odległości renderowania, co oznacza że wzrósł z 250m na 275m;
  • Plecak odrzutowy trafił do skarbca.

Poprawki

  • Pułapka Odbijacz nie unosi się już w powietrzu;
  • Kucanie podczas celowania będąc w Zalewie Zdobyczy, nie powoduje już wrażenia, że postać jest pod wodą;
  • Można rzucić C4 podczas sprintu.

ROZGRYWKA

  • Dodano nowy stadion piłkarski na północy mapy.
  • Dodano nowe opcje kolorystyczne dla Karbida i Omegi.

Pamiętacie propozycję fanów (poniżej)? Jest wielce prawdopodobne, że właśnie to rozwiązanie dodane zostało do gry.

TRYBY OKRESOWE

Starcie Snajperów v3

  • Dodano karabiny szturmowe z lunetą;
  • Usunięto kuszę;
  • Ilość amunicji w świecie wróciła do normy
    • W v2 pudełka z amunicją miały więcej pocisków;
  • Epickie i legendarne snajperki można znaleźć także w łupach na ziemi;
  • Łupy na ziemi zmniejszone o 50%;
  • Ilość zasobów do budowania zmniejszona o 25%;
  • Możliwość przejścia w stan powalenia została wyłączona. Powaleni gracze są automatycznie eliminowani;
  • Statystyki są zapisywane.

Ustawka 50 na 50 v3

Dwie drużyny po 50 graczy walczą do samego końca!

  • Co nowego?
    • Dodano olbrzymi krąg burzy na starcie meczu;
    • W nowym kręgu pojawią się dodatkowe zrzuty z zaopatrzeniem;
    • Obrażanie zadawana podczas powalenia postaci zmieniono na domyślne (2hp co jakiś czas);
    • Zrzuty zaopatrzenia pojawiają się w seriach po 4-8 (poprzednio 3-6), spadają co dwie minuty i lądują jedynie w dwóch ostatnich kręgach burzy.
    • Bonusowe zasoby uzyskiwane ze zbieractwa zmniejszono z 75% na 25%;
  • Zasady
    • Busy bojowe obu drużyn zbliżają się do wyspy z dwóch różnych jej stron. Bus sojuszników ma na mapie niebieski kontur, bus wrogów – czerwony.
    • Dodano na mapie przerywaną linię, wskazującą „linie walki” między obiema drużynami. Przekroczenie tej linii skutkuje zwiększonym prawdopodobieństwem natknięcia się na wrogów.
    • Ponieważ jest to „tryb z dużymi oddziałami”, statystyki profilu nie będą rejestrowane. Codzienne i cotygodniowe wyzwania nadal są aktywne, poza wyzwaniami bezpośrednio opartymi na grze w oddziałach („Bądź wśród 6 najlepszych oddziałów” itd.).
  •  Łupy
    • Zwiększono szanse na pojawienie się skrzyń z 50-70% na 75-90%;
    • Zwiększono szanse na pojawienie się skrzynek z amunicją z 65-80% na 75-90%.
    • Ilość zbieranych zasobów budowlanych wzrosła 25% w stosunku do wartości domyślnych;
    • Zwiększono prawdopodobieństwo pojawienia się łupu na ziemi o 15%;
    • Podwójna ilość amunicji do znalezienia na ziemi;
    • Skrzynki z amunicją dają potrójną ilość amunicji;
    • Skrzynie ze skarbami mają podwójną ilość amunicji oraz materiały eksploatacyjne
    • Zrzuty zaopatrzeniowe zawierają podwójną ilość amunicjo, dodatkowy materiał eksploatacyjny, zasoby i pułapki.

WYDAJNOŚĆ

  • Zoptymalizowano wózki sklepowe;
  • Zoptymalizowano renderowanie na wszystkich platformach.

AUDIO

  • Zmieniono odgłosy kroków
    • Zwiększono odgłos kroków przeciwnika o 25%;
    • Zmieniono wyciszanie kroków wraz z oddalaniem;
    • Zwiększono zasięg słyszalności kroków o jeden kwadrat (budowania).
  • Dodano więcej szczegółów do dźwięku busa bojowego;
  • Zmniejszono dźwięk aktywacji skokskał.

GRAFIKA I ANIMACJA

  • Ulepszono wygląd busa bojowego

I co o tym sądzicie?