Studio Gamepires opublikowało kolejną partię zdjęć z cudnie wyglądającego survivalu SCUM, który tworzony jest na silniku Unreal 4.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, SCUM ma być survivalem, którego akcja osadzona będzie w wielkim i przepięknie wyglądającym świecie. Gracze spotkają się tutaj z niespotykaną dotychczas w innych produkcjach szczegółowością personalizacji wyglądu postaci, jej zaawansowana kontrolą oraz progresją, gdzie posiadane umiejętności umożliwią przetrwanie.
Użytkownicy SCUM będą musieli równoważyć i zarządzać potrzebami postaci począwszy od metabolizmu, zdrowia, nawodnienia, wagą ciała, a skończywszy na stosowaniu broni, stylach walki, czy nawet hakowaniu systemów bezpieczeństwa. Gracze będą musieli także wykazać swoje umiejętności przed ich sponsorami korporacyjnymi, gwarantując sobie otrzymanie w ten sposób licznych prezentów.
Ekipa SCUM obiecuje dostarczyć graczom najbardziej zaawansowane funkcje związane z przetrwaniem, jakie kiedykolwiek zawitały do jakiejkolwiek gry tego gatunku. Na przykład zbyt długie przebywanie ne deszczu może spowodować przeziębienie, a do tego tkaniny namakają, ograniczając poruszanie się postaci.
Podsumowując: strach się bać.
Oto jak wyglądać będzie personalizacja wyglądu postaci w SCUM
I chociaż nie ma podanej jeszcze konkretnej daty, to SCUM zadebiutować ma jeszcze w sierpniu na Steam Early Access. Więcej informacji z pewnością usłyszymy na GamesCome, który rusza za kilkanaście dni.
A tymczasem obejrzyjcie kolejne zdjęcia z tej gry.