W Fortnite Battle Royale rusza dzisiaj specjalne wydarzenie Wysokie Stawki, a wraz z nim do gry dodano nowy przedmiot służący do przemieszczania się postaci oraz tryb okresowy, w którym walczyć będziemy o klejnot.

WYSOKIE RYZYKO

Walkę o Wysokie Stawki czas zacząć! Zbierzcie ekipę na nowy tryb okresowy Królewska Ucieczka i ukończcie wyzwania, aby otrzymać darmowe nagrody.

Więcej informacji  na temat tego wydarzenia oraz nagród do zdobycia, znajdziecie w tym miejscu.

TRYB OKRESOWY: KRÓLEWSKA ROBOTA

Celem graczy jest jak najszybsze zdobycie klejnotu i ucieczka z nim przy użyciu furgonetki ewakuacyjnej, zanim zrobią to inni!

  • Klejnoty
    • Klejnoty można znaleźć w specjalnych sejfach zrzucanych jako zaopatrzenie na obwodzie pierwszego kręgu burzy. Rozprucie takiego sejfu trwa dość długo, więc zanim weźmiecie się do dzieła, sprawdźcie, czy w okolicy nie ma wrogów!
    • PRZEZ CAŁY CZAS na mapie znajdują się 4 klejnoty. Jeśli któryś z graczy ucieknie z klejnotem lub klejnot zaginie w Burzy, pojawi się nowy zrzut zaopatrzenia z kolejnym klejnotem.
    • Po podniesieniu klejnotu przez 30 sekund będzie on widoczny na mapie dla wszystkich graczy.
    • Gracz niosący klejnot będzie z czasem odzyskiwać zdrowie i osłony, lecz będzie również o 10% wolniejszy.
  • Furgonetki ewakuacyjne
    • Na mapie znajdują się ŁĄCZNIE cztery furgonetki – trzy pojawiające się we wczesnej fazie meczu i jedna, która zjawia się dopiero pod koniec.
    • Furgonetki wiszą w powietrzu. Aby dokonać ucieczki, posiadacz klejnotu musi najpierw zbudować podejście, a następnie użyć furgonetki.
    • Celem gry jest znalezienie klejnotu lub odebranie go innym, a następnie odniesienie go do jednej z furgonetek, co zapewnia graczowi Królewskie Zwycięstwo.
    • Po tym, jak zrzuty z sejfami i furgonetki pojawią się na wyspie, będą one przez cały czas widoczne na mapie.
  • Inne
    • Na początku meczu ląduje 12 czerwonych, „pościgowych” zrzutów zaopatrzenia. Zawierają one różne bronie dalekiego zasięgu oraz inne przedmioty. Stanowią również jedyny sposób zdobycia Przysysaka w tym trybie.
    • Zwiększono o 50% ilość pozyskiwanych zasobów.
    • W tym trybie można znaleźć tylko bronie o klasie rzadkiej lub lepszej.
    • Usunięto szczeliny, szczeliny na wynos oraz panele skokowe w celu poprawienia interakcji z furgonetkami.
    • W tym trybie statystyki profilu (stosunek zabójstw do śmierci oraz wygrane) są rejestrowane, lecz nie można zdobyć parasoli za zwycięstwa.

BRONIE I PRZEDMIOTY

Przysysak

  • Można go wystrzelić w pobliski obiekt, co spowoduje przyciągnięcie gracza do celu.
  • Można je znaleźć jako łup luzem, w skrzyniach, zrzutach zaopatrzenia, automatach do sprzedaży przedmiotów i lamach.
  • Pozwala przemieszczać się na dużą odległość dzięki możliwości strzelania w locie.
  • Posiada 15 ładunków. Po ich zużyciu przedmiot jest wyrzucany.
  • Epicka klasa rzadkości.

Zmiany kolorów rzadkości

  • Niektóre przedmioty zostały usunięte lub zmienione, by ich wygląd lepiej odzwierciedlał ich skuteczność. Zmiany dotyczą jedynie ich kolorów, reszta parametrów pozostaje bez zmian.
  • Usunięto zwykły pistolet maszynowy z tłumikiem
  • Usunięto rzadką wyrzutnię rakiet
    • Dla równowagi nieznacznie zwiększono dostępność epickich i legendarnych wyrzutni rakiet.
      • Zwiększono częstotliwość występowania epickich wyrzutni rakiet o 18,57%.
      • Zwiększono częstotliwość występowania legendarnych wyrzutni rakiet o 2,05%.
  • Usunięto legendarny czterotaktowy karabin snajperski
  • Usunięto rzadki pistolet
  • Zmieniono klasę rzadkości zdalnych ładunków wybuchowych z rzadkiej na epicką.
  • Zmieniono klasę rzadkości Fortu Kieszonkowego z epickiej na rzadką.
  • Zmieniono klasy rzadkości samopowtarzalnego karabinu snajperskiego z epickiej i legendarnej na niepospolitą i rzadką.
    • Zwiększono częstotliwość pojawiania się samopowtarzalnych karabinów snajperskich, aby zrównać je z resztą broni o tej klasie rzadkości.
      • Zwiększono częstotliwość występowania niepospolitych samopowtarzalnych karabinów snajperskich o 9,29%.
      • Zwiększono częstotliwość występowania rzadkich samopowtarzalnych karabinów snajperskich o 9,29%.
  • Zmieniono klasy rzadkości par pistoletów z epickiej i legendarnej na rzadką i epicką.
  • Zmieniono klasy rzadkości pistoletów z tłumikami z epickiej i legendarnej na rzadką i epicką.

Karabiny szturmowe

Zmieniono celność karabinów szturmowych (krótkie serie):

  • Przy przytrzymaniu spustu pierwsze 2 serie są bardziej celne;
  • Zwiększono redukcję rozrzutu podczas celowania z 35% do 40%;
  • Zmniejszono redukcję rozrzutu podczas kucania z 25% do 20%;
  • Zmniejszono pogorszenie rozrzutu podczas skoku/upadku z 25% do 10%;
  • Zmniejszono pogorszenie rozrzutu podczas sprintu z 50% do 30%.

Inne

  • Rewolwery przeniesiono do skarbca;
  • Zwiększono liczbę discobomb w stosach z 1 do 2;
  • Zwiększono maksymalną liczbę śmierdzibomb w stosie z 5 do 6;
  • Zwiększono maksymalną liczbę mikstur osłony w stosie z 2 do 3;
  • Usunięto błąd uniemożliwiający odtwarzanie dźwięków i efektów dotyczących innych graczy pijących miksturę osłony.

ROZGRYWKA

  • Gdy w fazie ruchu burzy dotrze ona do celu, powoduje przypływ energii, niszczący budowle graczy położone na ścianie burzy.
  • Sterowanie ruchem działa teraz jednakowo we wszystkich rodzajach sterowania na konsoli Nintendo Switch i urządzeniach mobilnych. Do menu ustawień dodano opcje umożliwiające zmianę osi obrotu przy sterowaniu ruchem.
    • Usunięto martwą strefę przy sterowaniu ruchem.
  • Usunięto błąd powodujący w pewnych sytuacjach dwukrotne odtworzenie efektów lądowania zrzutu zaopatrzenia.
  • Poprawiono niekonsekwentne działanie automatycznego podnoszenia przedmiotów przy lądowaniu na nich i gdy są one wyrzucane z pojemników.

WYDAJNOŚĆ

  • Poprawiono wydajność wczytywania gry na konsoli Nintendo Switch w celu zredukowania problemów związanych z opóźnionym wczytywaniem budynków (np. niskiej rozdzielczości budynków podczas swobodnego spadku).
  • Usunięto przyczynę znacznego pogorszenia wydajności w związku z efektami, co powodowało obniżenie płynności gry w wersji 5.30 (szczególnie na konsolach Nintendo Switch).

DŹWIĘK

  • Podgłośniono odgłos podkładania zdalnych ładunków wybuchowych;
  • Poprawiono jakość dźwięku odtwarzanego podczas skakania z busa bojowego na urządzeniach mobilnych i konsolach Nintendo Switch;
  • Poprawiono położenie odgłosu otwarcia skrzyni dla innych pobliskich graczy;
  • Zredukowano nadmiar odgłosów odbijania się przedmiotów, gdy zsuwają się one po zboczu wzgórza;
  • Usunięto kilka błędów związanych z odgłosami interfejsu.

INTERFEJS

  • Menu wyboru emotek jest teraz dostępne w lobby i nie jest ograniczone do odtwarzania pierwszej emotki wybranej w szafce;
  • Pełnoekranowa mapa pozwala na sterowanie ruchem na konsoli Nintendo Switch.

WERSJA NA URZĄDZENIA MOBILNE

  • Dodano funkcję VOIP do wersji na Androida.
  • Do listy obsługiwanych urządzeń dodano urządzenia: Essential-PH, Motorola, HTC i Sony Xperia.
  • Poważnie zoptymalizowano zarządzanie pamięcią na urządzeniach z Androidem i karta graficzną Adreno. Pomoże to zlikwidować spadek wydajności związany z zapchaniem pamięci.
  • Zastosowano nowy mikser dźwięku, co powinno poprawić jego jakość i spójność.
  • Przedmioty leżące na ziemi mają teraz opisy.
  • Zmieniacz układu interfejsu ma teraz bardziej konsekwentny rozkład przycisków „zastosuj/anuluj”.
  • Paski zdrowia gracza i oddziału można teraz przesuwać w zmieniaczu układu interfejsu.
  • Przeciągnięcie i upuszczenie przedmiotu z paska szybkiego dostępu teraz spowoduje upuszczenie całego stosu. Aby podzielić stos, przeciągnij przedmiot przy otwartym oknie ekwipunku.
  • Przeciągnięcie i upuszczenie przedmiotu z paska szybkiego dostępu nie przerywa już użycia przedmiotu jednorazowego.
  • Teraz widoczne są komunikaty możliwości wejścia do pojazdu i zmiany miejsc.

POPRAWKI BŁĘDÓW

  • Usunięto błąd powodujący pozostawianie w pamięci niepotrzebnych zasobów po zmianie z kampanii Ratowanie Świata na tryb Battle Royale lub odwrotnie.
  • Usunięto błąd powodujący drganie kamery przy jednoczesnym zakończeniu sprintu, przeładowaniu i celowaniu z broni.
  • Usunięto błąd czasami powodujący zawieszenie się serwera podczas edycji budowli.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający oddanie strzału po zmianie broni podczas przytrzymywania przycisku strzału.
  • Usunięto błąd powodujący zbaczanie celownika, jeśli gracz używający snajperki szybko naciska przycisk celowania.
  • Usunięto błąd powodujący dwukrotne odtwarzanie efektów zniszczenia niektórych budowli.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający poprawne odświeżanie ilości amunicji w panelu szczegółów na ekranie ekwipunku.
  • Naprawiono antyaliasing w trybie przenośnym na konsoli Nintendo Switch.
  • Sklep z przedmiotami pokazuje teraz opis przedmiotu podczas jego oglądania.
  • Wymagania wyzwań tygodniowych w ósmym i dziewiątym tygodniu Wyjazdu w Trasę pokazują teraz poprawną wartość ukończenia.
  • Usunięto błąd sprawiający, że pakiety wyzwań nie wyświetlały prawidłowej liczby gwiazdek w zakładce wyzwań.
  • Usunięto błąd sprawiający, że podgląd stylu nie był pokazany na środku pola widzenia.
  • Sztandary zdobyte z karnetu bojowego nie pokazują już pustego okna opisu.
  • Usunięto błąd sprawiający, że przerzut zadania dnia w trybie Battle Royale nie powodował wyboru nowego zadania.
  • Prezenty zawierające styl pokazują teraz trójwymiarowy podgląd postaci po założeniu tego stylu.
  • Usunięto błąd powodujący spadek wydajności podczas przeglądania szafki.
  • Usunięto błąd powodujący pozostawanie informacji na ekranie po opuszczeniu zakładki wyzwań.
  • Usunięto błąd sprawiający, że ciągłe klikanie strony wyboru trybu gry uniemożliwiało jej zamknięcie.
  • Usunięto błąd sprawiający, że po otwarciu/zamknięciu mapy dotykiem krzyżak kontrolera przestawał reagować.
  • Usunięto błąd powodujący wyświetlanie nieprawidłowych informacji o członkach ekipy poza jej przywódcą na ekranie wczytywania.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający wyświetlenie modeli graczy podczas gry.
  • Usunięto błąd powodujący chwilowe rozpikselowanie niektórych wzorów graffiti.
  • Usunięto błąd powodujący przenikanie smug z tylnych świateł lotni Redukcja przez obiekty.
  • Usunięto błąd powodujący podwojenie efektów likwidacji u gracza nagrywającego powtórkę.

SKÓRKI I EMOTKI ZNALEZIONE W PLIKACH GRY

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here