Nowy tryb okresowy w Fortnite Battle Royale zmusi Was do kręcenia biodrami, a nowo dodana poczwórna wyrzutna zmasakruje Waszych przeciwników.
TRYB OKRESOWY: TANECZNA DOMINACJA
Czas na ostateczne starcie taneczne. Na wyspie Battle Royale pojawiły się parkiety. Zajmujcie je, likwidując przeciwników i tańcząc, by unieść kulę dyskotekową z podłogi. Mecz wygrywa drużyna, która zgromadzi najwięcej punktów za zajmowanie i obronę parkietów!
- Dwie drużyny po 50 graczy.
- Odradzanie się jest możliwe aż do trzeciego (ostatniego) kręgu burzy.
- Kiedy burza nie przemieszcza się, na mapie pojawia się pięć parkietów.
- Używanie emotek na parkiecie wolnym od wrogów unosi kulę dyskotekową na środku parkietu i zajmuje go na rzecz twojej drużyny.
- Im więcej graczy z drużyny tańczy naraz na parkiecie, tym szybciej zostanie on zajęty.
- Po zajęciu parkietu zacznie zapełniać się „pasek tańca” drużyny widoczny w interfejsie. Będzie kontynuować, dopóki na parkiecie nie pojawi się wróg lub nie skończy się odliczanie burzy, a sama burza nie zacznie się przemieszczać. Wygrywa drużyna, która pierwsza zapełni pasek w 100%.
- Parkiety w późniejszych etapach gry będą zapełniać pasek szybciej, więc nie poddawajcie się, jeżeli zostajecie w tyle!
- Na parkietach nie można budować, ale da się ich bronić, wznosząc dokoła nich forty.
- W tym trybie włączona jest możliwość wielokrotnego rozkładania lotni. Można to zrobić wciskając przycisk skoku podczas spadania.
- W tym trybie znajdziecie tyle samo łupów i zasobów, co w Ustawkach 50 na 50 graczy.
BRONIE I PRZEDMIOTY
Poczwórna wyrzutnia
- Wystrzeliwuje po łuku do czterech rakiet, jedną po drugiej.
- Dostępna w wariancie epickim i legendarnym.
- Obrażenia bazowe: 80/84 pkt. za każdą rakietę.
- Promień wybuchu: 300.
- Można je znaleźć w skrzyniach, zrzutach zaopatrzenia i automatach do sprzedaży przedmiotów.
Zmiany w częstotliwości występowania broni
- Zmniejszono szansę pojawienia się pospolitych pistoletów z 5,8% do 5,47%.
- Zwiększono szansę pojawienia się epickich czterotaktowych karabinów snajperskich z 0,33% do 0,42%.
- Zmniejszono szansę pojawienia się rzadkich samopowtarzalnych snajperek z 0,92% do 0,71%.
- Zwiększono szansę pojawienia się epickich ciężkich karabinów snajperskich z 0,33% do 0,4%.
- Zwiększono szansę pojawienia się legendarnych ciężkich karabinów snajperskich z 0,07% do 0,13%.
- Zmniejszono szansę pojawienia się rzadkich granatników z 1,45% do 0,99%.
- Zwiększono szansę pojawienia się epickich wyrzutni rakiet z 0,59% do 0,66%.
- Zwiększono szansę pojawienia się legendarnych wyrzutni rakiet z 0,08% do 0,21%.
- Zwiększono szansę pojawienia się epickiej rakiety kierowanej z 0,11% do 0,2%.
- Zwiększono szansę pojawienia się legendarnej rakiety kierowanej z 0,03% do 0,05%.
Inne
Forteca Kieszonkowa powraca i znów można ją zdobyć w grze.
- Zmniejszono dostępność Fortecy Kieszonkowej z 2,43% do 1,83%.
ROZGRYWKA
- Cofnięto wprowadzoną w wersji 6.01 nieumyślną zmianę, która powodowała, że Kostek szczekał częściej, niż powinien.
- Usunięto błąd sprawiający, że kręgi przemieszczały się bliżej poprzedniej strefy bezpiecznej przed burzą, niż było to zamierzone.
WYDAJNOŚĆ
- Usunięto kilka przestojów w grze na Switchu związanych z wczytywaniem danych interfejsu
- Zwiększono pulę przesyłanych tekstur na konsoli Xbox One, co pozwoli uniknąć części problemów powodujących wyświetlanie niewyraźnych tekstur oraz poprawić wydajność renderowania
RATOWANIE ŚWIATA
Sklep tygodniowy
- Dodano wyrzutnię szlachetną, która wystrzeliwuje falę przebijającej energii.
- Strzelba Dezintegrator Vindertechu powróciła do gry.