Sezon 8 zawitał do Fortnite i na mapie w Battle Royale pojawił się olbrzymi wulkan. Więzień uwolniony z zamku Lodowego Króla, przyniósł ogień i żar. Piraci, Ninja i statek wypełniony nowymi wojownikami, walczyć będą o skarby oraz odkrywać legendarne łupy.

Ci z Was, którzy są na tyle odważni, by odkryć nowe lokalizacje, mogą do nich skoczyć korzystając z Wulkanicznych Kominów.

W tym sezonie jest mnóstwo nowych obszarów oraz tajemnic do odkrycia, a X oznacza miejsce!

BATTLE ROYALE

Karnet Bojowy

Nowy sezon, nowy karnet bojowy. 100 poziomów, ponad 100 nowych nagród. Do kupienia w grze za 950 V-dolców.

W tym sezonie, bezpośrednio po zakupie karnetu, gracze natychmiast otrzymują dostęp do dwóch progresywnych postaci: Blackheart oraz Hybrid.

 

Nowością w Sezonie 8 jest Party Assist. Przed meczem możecie wybrać codzienne lub cotygodniowe wyzwania i poprosić znajomych o pomoc w ich ukończeniu.

Wszyscy Ci z Was, którzy ukończyli 13 darmowych wyzwań podczas akcji Podziel się Miłością, mogą odebrać darmowy karnet bojowy w zakładce.

Tryb okresowy: ustawka 50 na 50 graczy

Dwie drużyny po 50 graczy walczą do końca!

Więcej informacji o trybie

  • Busy bojowe obu drużyn zbliżają się do wyspy z przeciwnych stron. Bus sojuszników ma na mapie niebieski kontur, bus wrogów – czerwony.
  • Dodano na mapie przerywaną linię, wskazującą „linię frontu” między obiema drużynami. Przekroczenie tej linii oznacza większe prawdopodobieństwo natknięcia się na wrogów.
  • Przyśpieszono o 25% tempo zbierania zasobów.
  • Skrzynie oraz pojemniki z amunicją pojawiają się częściej niż zwykle i zawierają więcej amunicji.

Tryb okresowy: Bliskie starcia

Walka na ograniczonej przestrzeni z użyciem strzelb i plecaków odrzutowych!

Więcej informacji o trybie

  • Gracze od początku posiadają plecaki odrzutowe.
  • W tym trybie jedyną broń palną stanowią różnego rodzaju strzelby.
  • Burza porusza się szybciej niż zwykle w środkowej i końcowej fazie rozgrywki.

Bronie i przedmioty

Piracka armata

  • Przepchnij armatę w dogodne miejsce, wyceluj i odpal! Możesz również wejść do lufy armaty i wystrzelić siebie!
  • Armata strzela na dużą odległość kulami armatnimi lub graczami. Kule bądź gracze mogą przebić kilka przeszkód, po czym z wielką siłą uderzają w cel, co rani i odrzuca pobliskich graczy.
  • Zadaje 100 pkt. obrażeń przy bezpośrednim trafieniu i 50 pkt. obrażeń wrogom w pobliżu miejsca trafienia.
  • Można je znaleźć na mapie gry.

Usunięto z gry:

  • Podstępny Bałwan
  • Granat schładzający
  • Burzolot X-4
  • Wózek sklepowy
  • Terenowy wózek golfowy (TWG)

Inne:

  • Zrzuty zaopatrzenia są teraz widoczne na mapie
  • Jeśli gracz naciśnie przycisk strzału podczas opóźnienia strzelby po zmianie broni, strzelba automatycznie wystrzeli po upłynięciu okresu opóźnienia.
  • Naprawiono błąd umożliwiający Czepiakom przyczepionym do gracza ranienie innych przez ściany i podłogi.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że gracze próbujący użyć jednorazowego Krzaka niechcący przyczepiali do siebie zdalne ładunki wybuchowe.
  • Naprawiono błąd powodujący przenikanie strzałów ze snajperki przez metalową siatkę, jeśli wystrzelono blisko niej.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający odtworzenie u innych klientów gry rozbłysków oraz smug śrucin legendarnej/epickiej strzelby pompki.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający użycie automatycznego biegu na deskolotce przy sterowaniu kontrolerem.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że przedmioty czasami były niewidoczne dla niektórych graczy.

Rozgrywka

  • Lawa zadaje 1 pkt. obrażeń w kontakcie z nią i powoduje odbijanie się graczy od jej powierzchni. Bądźcie ostrożni!
  • Kominy wulkaniczne wyrzucają graczy i pojazdy wysoko do góry w podmuchu gorącego powietrza!
  • Zwiększono czas trwania Nieustającego Dabowania w lobby z 11 do 12 godzin.
  • Przytulne Ognisko teraz świeci w termowizji, dopóki jest aktywne.
  • Podczas umieszczania pułapki ściennej lub sufitowej gra automatycznie dobuduje elementy budowli wymagane do umieszczenia tej pułapki.

Nowe lokacje

Odkrywajcie nowe miejsca, które pojawiły się na mapie wraz z wulkanem, takie jak Słoneczne Schody czy Leniwa Laguna.

Dźwięk

  • Poprawiono odgłosy kroków dochodzących z góry i z dołu.
    • Bardziej wyraźne odgłosy kroków dochodzących z góry.
    • Zmieniono dystans słyszalności kroków dochodzących z góry i z dołu na bardziej realistyczny.
  • Poprawiono czas odtwarzania odgłosów kroków w warunkach dużego obciążenia gry.
  • Ustawiono przestrzenność ostrzeżenia o powaleniu w świecie gry.
  • Dodano odgłosy stereo dla wszystkich broni u graczy niosących te bronie.
  • Dodano odgłos słyszalny podczas kucania i celowania z broni.
  • Poprawiono odgłos nadlatującej rakiety. Teraz jeśli rakieta leci w twoją stronę, rozlega się dodatkowy odgłos ostrzegawczy.
  • Dodano perspektywę odległości do sygnału dźwiękowego wrogiej lotni.
  • Poprawiono sygnały dźwiękowe zranienia/likwidacji.
  • Dodano nowy odgłos przełamania osłony.
  • Zwiększono głośność odgłosów niszczenia budowli przez wrogów.
  • Poprawiono odgłos trafienia w „słaby punkt” podczas zbierania zasobów.

Interfejs

  • Dodano możliwość przeglądania strony z informacjami o aktualizacjach z poziomu ekranu nowości.
  • Dokonano graficznych poprawek nazw i wskaźników towarzyszy z oddziału.
  • Usprawnienia znaczników w grze
    • Znaczniki w grze są teraz widoczne w świecie gry, jeśli są umieszczone w pobliżu.
    • Dwukrotne kliknięcie przycisku znacznika w grze umieści wersję znacznika oznaczającą zagrożenie. Znaczniki umieszczone podczas celowania z broni również będą oznaczać zagrożenie.
    • Dodano dwuwymiarowe wskaźniki znaczników w grze, co ułatwi dostrzeżenie ich przez przeszkody.
    • Znaczniki w grze mają teraz wskaźniki pozaekranowe i podają odległość twojej postaci do nich.
    • Umieszczenie znacznika w grze na przedmiocie spowoduje wyświetlenie ikony i klasy rzadkości tego przedmiotu.
  • Dodano w szafce zakładki filtrów dla animowanych ekranów wczytywania oraz pupilów.
  • Dodano ikonę rogu karty przy pewnych rodzajach animowanych elementów kosmetycznych.
  • Naprawiono błąd sprawiający, że na początku gry z powodu powolnego wczytywania pojawiał się wskaźnik złych warunków sieciowych.
  • Widoczność informacji budowli
    • Jeśli gracz jest w trybie budowania i przejdzie w stan swobodnego spadku, plany, rysunek i przezroczysty obraz budowli znikają do czasu, aż gracz nie będzie mógł znów budować.
      • Po wylądowaniu plany, rysunek i obraz budowli pojawiają się automatycznie.
  • Ekran zakupu karnetu bojowego / zestawu bojowego wyświetla teraz wspieranego twórcę, o ile jakiegoś ustawiono.
  • Naprawiono błąd czasami powodujący wyświetlanie nieprawidłowej liczby likwidacji dokonanych przez drużynę.
  • Naprawiono błąd uniemożliwiający poprawne zaliczanie likwidacji podczas gry na placu zabaw.

Wersja na urządzenia mobilne

  • Dodano więcej efektów graficznych sygnalizujących naciśnięcie przycisków.
  • Zmieniono widoczność interfejsu podczas lotu na lotni i swobodnego spadku, by bardziej przypominał on wersje na innych platformach.
  • Gracze mogą teraz przełączać się pomiędzy postawą przykucniętą i stojącą w trybie budowania i edycji.

KREATYWNY

Gotowce

Świątynia w dżungli

Twórzcie zabójcze pułapki lub wyczerpujące próby we własnych grach przygodowych przy użyciu nowego gotowca Świątynia w dżungli.

  • Dodano 5 nowych gotowców świątyni w dżungli:
    • Wielka Piramida
    • Piramida
    • Dziedziniec
    • Świątynia
    • Kapliczka A
    • Kapliczka B
  • Dodano 4 nowe galerie świątyni w dżungli:
    • Świątynia w dżungli
    • Świątynia w dżungli, rekwizyty
    • Dżungla, elementy przyrody
    • Świątynia w dżungli, ściana, poszerzona

Inne

  • Dodano galerię sześcianów żywiołów
  • Dodano 5 galerii mostów i przęseł w różnych kolorach:
    • Pomarańczowy, szary, zielony, biały i niebieski
  • Dodano galerię części kręgu
  • Dodano galerię wizualizatora XL
  • Dodano galerię dużych efektów oświetlenia
  • Dodano galerie toru przeszkód w 8 różnych kolorach
    • Biały, pomarańczowy, czarny, niebieski, fioletowy, taśma klejąca, czerwony i zielony
  • Dodano galerię schodów toru przeszkód

Plac zabaw

Plac zabaw przeszedł remont. Przeniesiono go do trybu kreatywnego, dzięki czemu będzie można bawić się z większą liczbą znajomych!

Wyspy

  • Teraz możecie wybrać porę dnia na waszej wyspie!
    • Do menu wyspy dodano nową opcję: „Pora dnia”.
    • Jeśli pora dnia nie zostanie ustawiona, będzie zmieniać się normalnie, jednocześnie z innymi wyspach na tym serwerze, w których ustawiono opcję domyślną.
    • Możecie również ustalić określoną godzinę, dzięki czemu na waszej wyspie będzie przez cały czas panować określona pora dnia lub nocy.
    • Ustawienie „Losowa” spowoduje wybieranie losowej pory dnia po każdym wczytaniu wyspy i zachowanie jej przez całą grę.
  • Wyspy wczytują się teraz dużo szybciej.

Rozgrywka

  • Do gry dodano nową kreatywną wyspę wulkaniczną
  • Dodano nową wyspę centrum kreatywnego
  • Plac zabaw – aktualizacja
    • Razem z 15 dopasowanymi graczami (w sumie w 16 osób) wejdźcie na nowe centrum placu zabaw i odkryjcie 4 wyróżnione wyspy. Możecie również wylądować na jednej z 5 lokacji mapy Battle Royale i potrenować.
  • Dodano nowe galerie świątyni w dżungli
  • Dodano galerię wizualizatora XL
  • Dodano ekwipunek początkowy, Schładzacz i alternatywny wystrój wioski

Narzędzia kreatywne i Smartfon

  • Ulepszono tryb zmiany rozmiaru:
    • Tryb zmiany rozmiaru w Smartfonie pozwoli wam na rozciąganie i kurczenie rekwizytów w danym kierunku – na szerokość, wysokość lub głębokość.  Działa to podobnie jak zmiana osi w trybie obrotu.
    • Podczas zmiany rozmiaru rekwizytów można je teraz również „odwrócić”, zmniejszając je poniżej wartości minimalnej.  Działa to również wtedy, gdy wybierze się konkretny kierunek zmiany rozmiaru i pozwala na nowe możliwości ustawienia rekwizytów!
    • Gdy Smartfon jest w trybie zmiany rozmiaru, można teraz przywrócić domyślny rozmiar obiektu.  Działa to podobnie jak resetowanie pozycji rekwizytu w trybie obrotu.
  • Można teraz osadzać rekwizyty w rzeźbie terenu wyspy.
    • Ustawienie „brak” w trybie kolizji umożliwi przenikanie rekwizytów przez rzeźbę terenu.
    • Wcześniejsze ustawienia „włączone” zostały przemianowane na „wszystko”, a „wyłączone” na „tylko teren”.
  • Dodano nowe efekty graficzne pomocy podczas stawiania rekwizytów:
    • Pozycja „środka wyrównywania” rekwizytów jest teraz widoczna po włączeniu opcji wyrównywania.
    • Podczas obracania rekwizytu teraz pojawia się oznaczenie wybranej osi obrotu.
    • Podczas zmiany rozmiaru rekwizytu teraz pojawi się oznaczenie kierunku, w którym zostanie on powiększony, zmniejszony, rozciągnięty lub skurczony.
    • Oznaczenia te pojawiają się również chwilowo po zmianie trybu obrotu, zmiany rozmiaru i wyrównywania.
  • Gracze mogą teraz używać obiektów w rodzaju drzwi, urządzeń i pułapek nawet podczas lotu.

Urządzenia

  • Dodano billboard
    • Na tej tablicy można pisać i publikować tekst, a potem łatwo zamieścić go na wyspach kreatywnych.
  • Dodano nową piracką armatę
    • Przepchnij armatę w dogodne miejsce, wyceluj i odpal! Możesz również wejść do lufy armaty i wystrzelić siebie!
    • Armata strzela na dużą odległość kulami armatnimi lub graczami. Kule bądź gracze mogą przebić kilka przeszkód, po czym z wielką siłą uderzają w cel, co rani i odrzuca pobliskich graczy.
    • Zadaje 100 pkt. obrażeń przy bezpośrednim trafieniu i 50 pkt. obrażeń wrogom w pobliżu miejsca trafienia.
  • Dodano odbijacze i łapki flipera
    • Tymczasowe
  • Dodano więcej opcji do urządzenia Bariery
    • Podstawa widoczna podczas gry – dodano opcję włączenia/wyłączenia widoczności płyt podstawy.
      • Wyłączenie tej opcji ukrywa podstawę urządzenia podczas gry.
    • Blokuj bronie podczas gry – po wyłączeniu tej opcji bariera będzie przepuszczać bronie i pociski.
  • Przyśpieszacze można umieszczać na ścianach pionowych.
  • Dodano opcję ukrycia punktu kontrolnego podczas gry.
  • Dodano opcję umożliwiającą opróżnienie ekwipunku graczy po tym, jak dotrą do punktu kontrolnego.
  • Urządzenie Bariery można teraz ustawić tak, aby było całkowicie czarne.
  • Zmieniono nazwę Strefy Likwidacji na Strefę Niszczącą.
  • Dodano szereg opcji do Strefy Niszczącej.
    • Podstawa widoczna podczas gry – wyłączenie tej opcji ukrywa podstawę urządzenia podczas gry.
    • Rodzaj obrażeń – Określa, czy strefa powoduje natychmiastową likwidację, czy też zadaje obrażenia stopniowe.
    • Obrażenia – określa, ile obrażeń gracz odnosi przy każdym wystąpieniu obrażeń stopniowych.
    • Częstotliwość otrzymywania obrażeń – określa, jak często zadawane są obrażenia stopniowe.
    • Drużyna bezpieczna – drużyna, której ta strefa nie będzie zadawać obrażeń.
    • Obrażenia osłony – po wyłączeniu tej opcji obrażenia strefy nie powodują redukcji osłony, lecz od razu zmniejszają zdrowie gracza.
  • Gracze mogą teraz wybrać, do której drużyny zostanie przydzielony Wartownik.
  • Dodano opcję włączenia/wyłączenia dodatkowego zapasu amunicji dla broni tworzonych przy pomocy generatora przedmiotów.
    • Po wyłączeniu tej opcji niektóre bronie będą mieć bardzo mało amunicji.
  • Dodano opcję pozwalającą na nieustające działanie Modulatora Ruchu podczas gry.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here