Dwa tygodnie minęły od rozpoczęcia Sezonu 3 w Z1 Battle Royale, a co za tym idzie powrotem do starych animacji, oświetlenia i mechanik. Oczywiście przywracając te funkcje, studio NantG Mobile, które od kilku miesięcy sprawuje pieczę na tą wersją gry, miało nadzieję, iż wzbudzą one zainteresowanie i przyciągną większą ilość użytkowników.
Prócz jednak powrotu do „starych dobrych korzeni” ekipa Z1BR dodała do gry także pewną nowość: mecze w trybie Ranked Pro, który chyba nie do końca spełnił swoje oczekiwania i czekają go spore zmiany.
Pierwotnie mecze Ranked Pro dostępne miały być bez żadnych ograniczeń dla graczy, którzy osiągnęli rangę Diamond 5. To właśnie jedynie poprzez uczestnictwo w tym trybie nastawionym na agresywna rozgrywkę, można było uzyskać rangę Master i Royalty, a do tego zakwalifikować się do turnieju Showdown.
Niestety, zbyt mała ilość graczy, którzy osiągnęli wymagana rangę, czy też brak większego zainteresowania tym trybem, spowodował iż twórcy planują wprowadzić do niego kilka zmian.
Jeden z planów zakłada by mecze Ranked Pro były dostępne tylko w weekendy. Inny natomiast, by dodać zautomatyzowany system sprawdzający ilość graczy z minimalną rangą Diamond 5 i powyżej dostępnych online, który to będzie włączał lub wyłączał dostępność do tych meczy. Oczywiście dyskusje nad ewentualnymi zmianami jeszcze trwają i możecie się podzielić z twórcami Waszą opinią na ich temat.
Pewna zmiana związana z Ranked Pro zostanie natomiast wprowadzona: kwalifikacja do turnieju Showdown nie wymagać będzie bycia w TOP 75 w ogólnej punktacji sezonowej Pro, ale zamiast tego twórcy będą brać pod uwagę 10 najlepszych rozegranych meczy w tym trybie.
Dzisiejsza aktualizacja natomiast wprowadza możliwość zdobycia rangi Master i Royalty w zwykłych meczach Solo, a także naprawia błąd z brakiem bandaży w meczach Ranked Pro.
A co wy sądzicie o podziale na mecze zwykłe i Ranked Pro?