Studio Funcom kontynuuje odświeżanie najważniejszych miejsc w Conan Exiles dodając do nich nowe przepisy, łupy i minibossy. Na serwer testowy trafiła wczoraj kolejna aktualizacja, która prócz kolejnych zmian w Sapermeru i Nowym Asagarth, dodała także sporo nowości, wliczając w to nowe lokacje.
Prócz tego autorzy tego lekko niedocenionego survivala ulepszyli sztylety i młoty dwuręczne, prowadzili kolejne zmiany w AI niewolników, dodali nowe animacje pływania oraz naprawili kilka exploitów i wiele błędów.
NOWOŚCI
Zatopione Miasto
Nowa lokacja skierowana do graczy na maksymalnym poziomie (60), gdzie Starożytny ma zamiar przedrzeć się przez oddzielającą go od tego świata membranę rzeczywistości i wyzwolić nową erę grozy na Ziemiach Wygnańców. Prócz nowych przeciwników do pokonania, znaleźć będzie tu można także mnóstwo skarbów oraz nowe przepisy.
Położona niedaleko Sapermeru, opuszczona Kopalnia Srebra skrywa mroczne tajemnice.
Sepermeru, Nowy Asgarath, Miejsce Przywołań i Wulkan zostały przeprojektowane i ponownie zaludnione. W miejscach tych będzie można napotkać nowe minibossy i innych agresywnych przeciwników – wliczając w to spokojne do niedawna Sepermeru i Wulkan, a także zdobyć nowe łupy i przepisy.
Gracze mogą przywołać Mroźne Giganty, a także oswajać skorpiony. Do gry dodano także nowy Wyczyn, który pozwoli na przywołanie szkieletów, którzy będą wiernymi sługami – coś w sam raz dla fanów grozy.
Powiększono pulę nagród w Bezimiennym Mieście, a wszystkie bossy dostały dodatkowy łup. Ponadto biblioteka artefaktów ezoterycznych otrzymała jeszcze więcej przepisów do odblokowania.
Do Conan Exiles dodanych zostało wiele nowych przepisów, wliczając w to bronie, przedmioty dekoracyjne, a także wypychane zwierzęta.
Powyższe nowości udostępnione zostaną za darmo wszystkim posiadaczom Conan Exiles.
DLC – TURAN
Już niedługo studio Funcom udostępni kolejne płatne rozszerzenie, które bazować będzie na kulturze perskiej i doda sporo nowych przedmiotów dekoracyjnych, zbroje, elementy budowlane oraz skórki dla oswojonych zwierząt.
INNE ZMIANY
- Naprawiono problem z broniami z Obsidianu, które miały złe składniki w swoich przepisach;
- Naprawiono składniki w przepisach na wzmocniony taboret i stół;
- Naprawiono rodzaj materiałów potrzebnych do naprawienia wytworzonych czaszek;
- Zwiększono ilość punktów doświadczenia otrzymywanych za wytwarzanie elementów budowlanych ze wzmocnionego czarnego lodu, a do tego zwiększono ilość potrzebnych składników, jako iż elementy te były zbyt tanie;
- Dwuręczne młoty zostały wzmocnione: do lekkich ataków dodano hyper-armor uszkadzający pancerz i będzie można nimi łatwiej trafić przeciwników;
- Wzmocniono sztylety: do ciężkich ataków dodano hyper-armor uszkadzający pancerz;
- Niewolnicy walczący dwuręcznymi mieczami i młotami będą poprawnie wykonywać kombinacje ataków;
- Niewolników będzie można okulawić;
- Usunięto animacje głodu dla niewolników i zwierząt;
- Lwy mają poprawne statystyki podczas walki;
- Olbrzymie węże zatruwają jadem;
- NPC walczący bronią wręcz będą prawidłowo przechodzić przez drzwi;
- By nauczyć się przepisów wężoludzkich należy znać przepisy na narzędzia z gwiezdengo metalu;
- Palisady będą zadawać już poprawne obrażenia;
- Antidotum Seta nie usuwa już krwawienia.
Oczywiście lista poprawek jest znacznie dłuższa i znajdziecie ją w tym miejscu.
Jeśli natomiast chcielibyście zobaczyć jak wyglądają dodane nowości, to zdjęcia znajdziecie w galerii Conan Exiles – nie chciałam dawać tutaj zbyt wielu spoilerów.
Dajcie znać w komentarzach poniżej jak Wam się podoba nowa zawartość i wprowadzane zmiany.
No i portfel znów cierpi 🙂
schody…schody są mega….wspominałem ze schody najbardziej mi się podobają? nie ale serio schody są super, w końcu konkurencja do równie zabudowanych akwilonskich, lecz w tym przypadku kolor bardziej przystępny 😀
Patrzę i widzę i cieszy mnie to…