Wygląda na to, że Z1 Battle Royale może mieć spore problemy. Na ten moment nie wiadomo, czy gra przestanie istnieć, ale wiemy jedno: cała ekipa NantG Mobile pracująca nad tą wersją gry, została zwolniona.
Przypomnijmy, iż we wrześniu 2018 studio Daybreak Games pozyskało nowego inwestora i utworzyło spółkę córkę NantG Mobile, która to w całości przejęła zarządzanie oraz rozwój prac nad H1Z1 na PC. Do spółki tej przeszło wówczas kilkanaście osób pracujących nad tą grą, a na czele tej ekipy stanął Jace Hall.
Od września nowa ekipa pracująca nad Z1 Battle Royale, wprowadziła wiele poprawek ulepszających rozgrywkę. Jednak największe nadzieje wiązano z aktualizacją z początku marca, która to rozpoczęła Sezon 3, dodała nowe misje oraz przywróciła najpopularniejsze aspekty z pre-sezonu 3: powrót starych animacji, mechaniki pojazdów, broni, map i oświetlenia. Kilka dni po jej wprowadzeniu, Jace Hall odszedł z ekipy NantG Mobile, pozostawiając przyszłość Z1BR w – wydawałoby się, dobrych rękach.
Wczorajsze zwolnienie całej ekipy Z1BR zszokowały wiele osób. Pracę stracili między innymi Adam „Arclegger” Clegg – główny projektant, producent Anthony Castoro, wielu programistów oraz niedawno zatrudniony Community Manager – Jaseon „Sup3rSon1k” Burns.
Got laid off by NantG. Will write a tweet longer soon. We tried very hard to make it work and I couldn’t be more happier and proud of the people we worked with trying to make this happen. Love you all <3 H1 community will always be in my heart just like Planetside will.
— Arclegger (@Arclegger) April 4, 2019
Lots of incoming messages so just let me say, I am no longer affiliated with NantG, Z1 or DB. The last 6 months was an awesome ride with a great team who were willing to give it their all, no matter the odds. To the H1 community, thanks for sticking with us. Wish you the best.
— Anthony Castoro (@CastoroGamer) April 4, 2019
Got laid off by NantG. Not sure if I will be posting a twit longer or not about it, but I want you all to know that if you were ever a part of the @H1Z1 or @Z1BattleRoyale community I love you guys. Will let you all know where I land at.
— Jason Burns (@SUP3RSoN1K) April 4, 2019
W długim poście skierowanym do fanów Z1 Battle Royale, Adam Clegg serdecznie przeprasza społeczność survivala H1Z1/ Just Survive, za to iż porzucił ten tytuł w 2015 roku i przeszedł do ekipy pracującej nad Battle Royale.
Świetnie się bawiłem tworząc i pomagając by ten survivalowy świat, w którym tak dobrze się bawiliśmy, i żałuję że nie poświęciłem mu więcej czasu. Ale widząc wówczas co działo się z trybem Battle Royale i jak wielki może on się stać, nie mogłem się oprzeć by nie stać się jego częścią.
Mam nadzieję, że przyjmiecie moje przeprosiny.
Jeśli chodzi o chodzi o to, co stało sie z gra po 2015 roku, to nie miałem na to wpływu. Kiedy przeszedłem do ekipy BR, zakończyła się moja praca nad trybem przetrwania.
W dalszej części wpisu Arclegger dziękuje Jimmiemu Wisenhunt oraz Smedleyowi – oryginalnej ekipie H1Z1, Jace Hallowi za bycie największym fanem tej gry oraz osobom, z którymi współpracował.
W poście dzieli się także swoja opinią na temat najważniejszych wydarzeń z życia H1Z1:
- Podział gry na dwa tytułu – dwie rożne społeczności i gry, a ta sama baza danych, co wprowadzało mnóstwo zamieszania oraz frustracji dla fanów survivala z racji tego iż to Battle Royale skupiał całą uwagę;
- Combat Update – był przeciwny, ale nie miał nic do gadania. Wprowadzany on został po tym jak KotK został zbanowany w Chinach i zadebiutował PUBG, co spowodowało iż ekipa zarządzająca czuła się zobligowana wykonać jakiś ruch.
Jeśli chodzi o całkowite przywrócenie H1Z1, do znanego i kochanego przez wiele osób okresu z pre-sezon 3, to:
Rozmawialiśmy o tym wielokrotnie, ale prace związane z infrastrukturą były bardzo drogie i żaden z developerów nie myślał, iz będzie to dobre doświadczenie dla graczy. Wszyscy widzieliśmy, gdy w trakcie pre-sezon 3 społeczność zaczęła domagać się naprawienia lagów o rejestracji obrażeń.
Owszem, PS3 był okresem, kiedy mieliśmy najwięcej graczy i nie było konkurencji, ale wyłożenie pieniędzy i przywrócenie gry do stanu z tego okresu, by po prostu ją zepsuło, jako iż była ona wówczas bardzo zbugowna i stara.
Wiem, że niektórzy z Was się nie zgodzą i myślą, że całkowite powrót do PS3 by ponownie przywrócił świetność tej grze, ale trochę gonicie za duchami. Ten sezon był niesamowity, ponieważ buł to niesamowity czas. Wszyscy streamerzy grali w H1Z1, gra nie miała konkurencji, miała mnóstwo graczy, wliczając w to Chiny. Jedynym sposobem na ponowne uchwycenie tej magii jest stworzenie nowej gry, która będzie równie niesamowita lub też zapoczątkuje nowy gatunek.
Zwolnienia te miały miejsce kilkanaście godzin temu, więc musimy poczekać na oficjalny komunikat NantG Mobile/ Daybreak Games co do przyszłości Z1 Battle Royale.
Dajcie znać w komentarzach poniżej, co sądzicie o tej sytuacji i co według Was stanie się z Z1BR. jestem ciekawa Waszych opinii 🙂
Zdjęcie wyróżnione: IGPhotographer
They Break Games 🙂
Mam pytanie chciałem pograć w Conan Exiles na twoim serwerze Czy twój serwer ,,Turbogroszkowo Wyklęte” na Conanie jeszcze działa lub ktoś go jeszcze obsługuje ?Chciałem pograć zobaczyć ale w piątek przed południem nieczynny .Teraz parę minut po 9 poniedziałek rano dalej nie czynny. To trzeci dzień ,chyba brak aktualizacji Conana lub dodatku.
Serwer jest czynny i gramy 🙂 Nie wiem jaki masz błąd, ale jedyne chwile kiedy serwer jest wyłączony to aktualizacje moda. Nawet w tej chwili gdy piszę komentarz widzę 6 osób na serwerze. Jesteś pewien, że masz zaznaczone serwery z modyfikacjami?
W to już nikt nie gra content jest ultra słaby. Teraz na PS Plus jest jak darmowa gra miesiąca trochę ludzi gra ale moim zdaniem szkoda czasu na te grę. Ostatnia gra jaka kupiłem od Funcomu zawartość i wsparcie to istna tragedia.
Mam inne zdanie gra mi się podoba chyba najlepsza survivalowa jaką grałem.
Zwracam honor, grałem solo bo niedawno kupiłem grę ,. Pierwszy raz chciałem zagrać na publicznym serwerze nie ustawiłem na dodatek który zawiera serwer ( nie odhaczyłem). Przepraszam