Od kilku dni, oczy wielu graczy lubiących klimaty sci-fi, a także budowanie i niszczenie, skierowane są na zapowiedziane kosmiczne MMO Starbase, które to oferować ma w pełni zniszczalne otoczenie oraz stale powiększający się świat.
Szykując się do startu zapowiadanego na ten rok wczesnego dostępu na Steam, studio Frozenbyte opublikowało pierwszy dziennik developerski, w którym skupiono się na tym co najważniejsze: zniszczeniu.
Wierzymy, że zasługujecie na to, by nie tylko zobaczyć z dużymi szczegółami to co stworzyliście, ale i zniszczenia jakie powodujecie.
Zastosowanie w Starbase hybrydowej technologii łączącej vertexy i voxele, pozwoli graczom na niszczenie rzeczy ze sporą precyzją. Rodzaj i wygląd uszkodzeń zależeć będzie nie tylko od używanej broni, ale i kąta trafienia. I podczas gdy wszystkie obiekty będą mogły zostać zniszczone na tysiące malutkich kawałków, to gracze będą mieli także możliwość odzyskiwania części z unoszących się szczątków, a specjalne narzędzie do budowania pozwoli nawet na rekonstrukcję zniszczonej rzeczy.
Fajnie, super, Wygląda to nieźle ale… niestety wiem co nie co żeby nie ufać w ich zapewnienia że ot będzie działać. Może na singlu jest o do ogarniecia ale na multi? Możemy albo zniszczenia modelowac po stronie klienta ( co doprowadzi do nadużyc) albo po stronie serwera (co bedzie mega obciążające dla infrastruktury) Wiec albo zrobimy grę gdzie 80% graczy bedzie cheatować albo zrobimy gre w kosmosie z bardzo małymi instacjami co zupełnie pozbawi sensu umieszcznie tego w kosmosie.
Nie czarujmy się. Ani ładnie, ani realistycznie to nie wygląda. Ot taka minecraftowa pikseloza w nieco większej rozdzielczości.
Mnie podoba się ten system zniszczeń.