Na serwery The Division 2 trafiła dzisiaj od dawna oczekiwana aktualizacja 3.1, która podobno naprawiła najbardziej irytujące błędy, jakie pojawiły się po ostatniej wielkiej aktualizacji TU3.

Prócz poprawek błędów, twórcy usunęli także exploit pozwalający na nienormalne skalowanie się wartości pancerzy po normalizacji. I niestety – tak jak się spodziewałam, osoby nadużywające tego exploita otrzymały jedynie ostrzeżenie, że każde kolejne naruszenie warunków użytkowania skutkować będzie banem.

Jeśli o mnie chodzi, osoby takie powinny zostać od razu zbanowane, tak by w przyszłości każda kolejna osoba chcąca wykorzystać jakiś exploit, zastanowiła się nad ewentualnymi konsekwencjami. Łagodne ostrzeżenia – tym bardziej bez jakiegokolwiek zawieszenia, to błąd.

Jeśli chodzi o poprawki błędów, to w końcu powinny skończyć się problemy z szarżującymi przeciwnikami, a do tego naprawiono szybkostrzelność broni półautomatycznej oraz zwiększono widoczność skrzynek oraz elementów kolekcjonerskich.

The Division 2: Walczę, morduję i ulepszam wyposażenie

Pełną listę zmian znajdziecie poniżej.

  • Zwiększono rozmiar czcionki samouczka na Mega Mapie.
  • Zwiększono widoczność skrzynek oraz elementów kolekcjonerskich w świecie.
  • Naprawiono błąd samouczka związanego z łupami.
  • Naprawiono błąd przez który toast Biegłości Polowej nie obejmował zdobytych nagród.
  • Naprawiono błąd, który mógł powodować, że gracze utykali na dachu misji hotelu Grand Washington.
  • Naprawiono błąd, przez który maski łowców i klucze z kości słoniowej nie wypadały, nawet jeśli gracz poprawnie rozwiązał zagadkę i zabił Łowcę.
    • Ta poprawka powinna pozwolić graczom na ponowne wykonanie tych zadań i zebranie brakujących elementów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że szybkostrzelność broni półautomatycznej była niższa niż planowana.
  • Naprawiono błąd, przez który niektóre maski na twarz wydawały się mniejsze niż zamierzano.
  • Naprawiono błąd, przez który otwieranie skrzynki z przedmiotami kosmetycznymi Czarnych Godzin mogło spowodować ciągłą pętlę dźwięku.
  • Naprawiono błąd, który usunął opcję „podnieś jako złom” (Loot All as Junk).
  • Naprawiono błąd, przez który wrogowie NPC pędzili obok graczy, by dostać się do osłony.
  • Naprawiono błąd, przez który wrogowie NPC zbyt często flankowali graczy.
  • Naprawiono błąd, przez który wrogo nastawieni NPC nie reagowali na żadną walkę, dopóki nie dotarli do osłony lub nie przerwali ruchu.
  •  Naprawiono exploit, w którym po normalizacji pancerz skalował się do niezamierzonych wartości.

I co sądzicie o tych poprawkach?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here