Po wakacyjnej przerwie ekipa The Division 2 podzieliła się w końcu zmianami, jakie wprowadzone zostaną w zaplanowanej na październik aktualizacji TU6. I trzeba powiedzieć, że będzie się działo…

Na pierwszym z trzech zaplanowanych streamów, na których developerzy omawiać będą zaplanowane zmiany na TU 6 zmiany poruszono kwestie dotyczące wyposażenia, łupów, rekalibracji oraz wytwarzania. Za tydzień przedstawione zostaną zmiany związane z Mrocznymi Strefami i PVP, a w kolejnym usłyszymy o planach związanych z przyszłością The Division 2.

WYPOSAŻENIE

W związku z wprowadzanymi zmianami w wyposażeniu związanymi z dodaniem wielu nowych elementów, ekipa The Division 2 podjęła decyzję o zwiększeniu wielkości skrytki do 300 miejsc.

MARKI (BRAND)

Wyposażenie markowe (np. Airaldi, Gila Guard, itd.) dają określone bonusy związane z ilością założonych elementów. W tej chwili określone elementy poszczególnych zestawów związane są z odpowiednimi slotami. Na przykład zestaw Badger Tuff można zdobyć tylko dla slotów: kamizelka, nakolanniki oraz kabura.

I to się zmieni w TU6, bo prawie wszystkie zestawy markowe będą dostępne na wszystkie sloty.

Wyjątkiem będzie zestaw 5.11, który pozostaje bez zmian.

ZESTAWY

Zestawy wyposażenia (np. True Patriot, Hard Wired) działają w podobny sposób jak marki, ale wymagają założenia co najmniej dwóch elementów danego zestawu by odblokować jedną z premii. Zostały one zaprojektowane z myślą on endgame i zapewniają potężniejsze bonusy.

Aktualizacja TU6 pozwoli odblokować końcowy bonus setów zakładając jedynie cztery elementy.

Do tej pory zestaw Hard Wired można było tylko wytwarzać, natomiast elementy True Patrion i Ongoing Directive można było otrzymać z Czarnych Kłów. Po TU6 elementy tych trzech zestawów znajdą się w puli ogólnych łupów, co oznacza, że będzie można je otrzymać praktycznie wszędzie.

Dodatkowo wszystkie plecaki i kamizelki należące do zestawów otrzymają mocne talenty.

Zestawy z Operacji Czarna Godzina

Jeśli chodzi o zestawy dostępne do tej pory jedynie z rajdów (np. Asy i Ósemki, Grot Włóczni), to to także ulegnie zmianie. Maski, kabury, nakolanniki i rękawiczki trafią do ogólnej puli łupów, natomiast plecaki i kamizelki będzie można zdobyć tylko z najazdu.

PRZEDMIOTY NAZWANE

W tej chwili w grze dostępnych jest zaledwie kilkanaście przedmiotów nazwanych, które dość często są pomijane przez graczy. Twórcy mają w planach je ulepszyć, a także w TU6 dodać ponad 35 nowych.

Zacznijmy od tego, że większość z nich będzie mieć ulepszone efekty wizualne. Przedmioty te mają być nieco lepsze od obecnych żółtych przedmiotów i zgodnie ze słowami twórców „gdzieś pomiędzy egzotykami z The Division 2, a The Division”.

Czym przedmioty te będą się wyróżniać? Otóż każdy z nich będzie mieć jeden przypisany na stałe talent, który z nazwy może wydawać się podobny do tego już istniejącego w grze, ale tak naprawdę będzie mocniejszy. Na przykład zamiast +10% do obrażeń, będzie mieć +15%. Unikalnego talentu nie będzie można przenieść na inną broń, a pozostałe talenty i statystyki statystyki będą losowe.

Przedmioty te zawitają także do Mrocznej Strefy i będą nieco mocniejsze od tych zdobytych z PvE.

Jeśli chodzi o sposób ich zdobywania to będzie różnie. Część otrzymywać będziemy za ukończenie pewnych wyzwań, część trafi do ogólnej puli łupów, inne do misji heroicznych, czy też punktów kontrolnych na poziomie 4.

ŁUPY

Wszyscy wiemy, że pula łupów w The Division 2 jest tak olbrzymia, że ciężko jest zdobyć brakującą rzecz. I to się zmieni dzięki nowemu systemowi, który przypisze dany zestaw, markę, czy też modyfikacje do konkretnej strefy lub lokacji na określony czas (24 godziny). Oznacza to, że jeśli na przykład w Downtown West będzie zwiększona szansa na otrzymanie elementów Gila Guard, to z misji „Siedziba Banku” będzie można zdobyć elementy Wyvern.

Na mapie gracze będą mogli dokładnie zobaczyć, gdzie jest zwiększona szansa na wypadnięcie danych elementów, a dodatkowo będą one gwarantowanym łupem z ukończenia aktywności, misji, skrzynek, czy też po zabiciu bossów.

W tym samym czasie, szansa na wypadnięcie łupów nie związanych z tematyką danego miejsca, zostanie zmniejszona.

Przykład jak to będzie wyglądać znajdziecie poniżej. Zwróćcie uwagę na elementy oznaczone czerwonym kolorem.

REKALIBRACJA

Sporo dobrych zmian czeka także rekalibrację.

Przede wszystkim to nowy interfejs, który po wybraniu przedmioty do przeróbki pokaże teraz dostępne do przeniesienia współczynniki, a dopiero potem na jakim przedmiocie znajduje się ten wybrany.

Poza tym w końcu będzie można wymieniać statystyki nie tylko o różnych kolorach (np. czerwony na żółty), ale i z innych przedmiotów (np. z nakolanników, na rękawiczki).

Ulepszona rekalibracja zniesie także ograniczenia związane z niektórymi talentami przypisanymi do pewnych elementów i pozwoli przenieść te talenty na inne elementy tego samego typu (np. talent Berserker z kamizelki Gila Guard na kamizelkę Alps Summit).

Twórcy mają nadzieję, że w przyszłości umożliwią graczom także zmianę kolorów modyfikacji na elementach wyposażenia, ale na ten moment jest to w trakcie prac i nie wiadomo kiedy zostanie wprowadzone.

RZEMIOSŁO

Wraz z TU6 gracze będą mogli przechowywać jeszcze więcej materiałów rzemieślniczych, a dodatkowo powróci perk umożliwiający dzielenie się materiałami pomiędzy wszystkimi postaciami. Zmniejszona także zostaną koszty wytwarzania wyposażenia

Poza tym więcej materiałów będziemy otrzymywać z zabitych przeciwników, a gdy osiągniemy limit, to materiał ten przestanie wypadać. Osoby lubiące zdobywanie materiałów rzemieślniczych podczas eksploracji, także zauważą zmiany, gdyż z kontenerów wypadać będzie zawsze dwa rodzaje materiałów. Dodatkowo włókna węglowe (polycarbonate) będzie można uzyskać z dekonstrukcji przedmiotów.

I na koniec dobra informacja dla osób gubiących się w brakujących schematach. Kiedy gracz osiągnie endgame, na stole rzemieślniczym pojawią się wszystkie schematy – nawet te nie posiadane, wraz z informacją w jaki sposób można je zdobyć.


W przeciągu następnych kilku dni uruchomiony zostanie serwer testowy, na którym dostępne będą niektóre z ogłoszonych, jak i jeszcze tych nie omawianych zmian. Twórcy prosili, by za bardzo się nimi nie przejmować, gdyż mogą one ulec zmianie zanim ostatecznie trafią do gry.

Dajcie znać co sądzicie o zmianach w wyposażeniu, łupach, rekalibracji i rzemiośle, które omówione zostały podczas dzisiejszego programu State of the Game.

2 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here