Survivale: grudniowe zmiany i nowości, które mogliście przegapić

3

Wprawdzie grudzień już dawno za nami, ale w ferworze świątecznych zakupów i przygotowań, mogliście przegapić aktualizacje, jakie trafiły do Waszych ulubionych survivali. A było tego naprawdę sporo: nowe mapy, rozszerzenia, fabuła, miasta, czy też funkcje. Poniżej znajdziecie te według mnie najważniejsze.

4. SCUM

Grudniowa aktualizacja do Scum wprowadziła mnóstwo nowości, zmian i ulepszeń. Było tego tak dużo, iż twórcy podjęli decyzję o resecie wszystkich serwerów, tak by gracze mogli zacząć od nowa. Fani doczekali się także pierwszego serwera PvE.

W grze pojawiło się nowe miasto – Samobor, ulepszone animacje broni oraz zmieniony system pojawiania się zombie, które można teraz spotkać nawet w budynkach. Twórcy ulepszyli także zarządzanie klanem (squad), dodali mnóstwo nowych elementów służących do budowy baz oraz pułapek, wliczając w to miny i sensory, a także nową żeńską twarz. Ponadto gracze muszą teraz dbać i naprawiać posiadane przez siebie wyposażenie oraz pojazdy.

Prócz tego dodano nowe umiejętności: inżynierskie oraz rozbiórki. Podczas gdy umiejętności inżynierskie związane z budową baz, te drugie powiązane są z pułapkami – i to zarówno tworzeniem, jak i rozbrajaniem.

Poprzedni artykułThe Division 2 ujawnia zawartość Epizodu 3 i zarys planowanych zmian
Następny artykułThe Division 2: Turbogroszki na straży bezpieczeństwa Agentów
3 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
ghoulas

Hmmm kilka gier dzieki temu dodałem do listy życzeń. Poczekam aż będzie na nie jakieś fajne promo.

Biurokrata

Subsistence wygląda całkiem fajnie. 🙂

Zhar

DayZ – 100% (Na nowej mapie rodzinne miasto i 2 wioski z okolicy)

Conan – 101% (Po prostu wciągnęło + server)

NMS – 50/50 (zobaczymy bo … syntezator muzyczny to kpina ale miło się lata po planetach).

Reszta nicht interesiren 😉