Tak jak obiecywano, ekipa Ghost Recon Breakpoint opublikowała w końcu szczegóły związane z zapowiadanym trybem imersyjnym, a także aktualizacją 2.0 oraz kolejnego Epizodu: Tajna Władza.

Po dość nieudanej premierze Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, twórcy gry postanowili nieco zmienić podejście i skupić się na nowych priorytetach. W związku z tym zebrano wszelkie dostępne dane oraz opinie graczy i na ich podstawie stworzono nowy tryb gry umożliwiający użytkownikom tworzenie własnych, spersonalizowanych przeżyć w roli agentów oddziałów specjalnych.

Nowy tryb zadebiutuje już 24 marca wraz z premierą aktualizacji 2.0.0 oraz Epizodem 2: Tajna władza, który będzie automatycznie  dostępny dla wszystkich posiadaczy przepustki na rok 1.

System wrażeń z rozgrywki

Już od 24 marca, tuż po uruchomieniu Ghost Recon Breakpoint, gracze będą mogli wybrać jeden z dwóch przygotowanych trybów lub też stworzyć własne ustawienia:

  • Standardowa rozgrywka zaoferuje zabawę znaną z premierowej wersji Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint, w której obecne są poziomy sprzętu i progresja łupów.
  • Realistyczna rozgrywka to  zupełnie nowe doświadczenie, pozbawione poziomów sprzętu i progresji łupów oraz oferujące wiele nowych opcji taktycznych.
  • Niestandardowa rozgrywka umożliwi dobranie własnych ustawień, by stworzyć doświadczenie idealnie dostosowane do preferencji gracza. Do wyboru będą między innymi takie opcje jak: brak poziomu sprzętu; realistyczne łupy sprawiające, że można podnosić broń upuszczaną przez przeciwników; utrata amunicji przy przeładowaniu; poziom kondycji; ryzyko urazu; regeneracja zdrowia; tryb prywatny; nowe ustawiania interfejsu.

Zarówno w trybie realistycznym, jak i standardowym, możliwa będzie gra na dowolnym poziomie trudności, który można dodatkowo dostosować w ustawieniach. Ponadto ustawienia wybrane w celu stworzenia własnego trybu gry, jak i poziomu trudności, nie będą współdzielone z drużyną w trybie współpracy.

Warto dodać, że Projekt Tytan będzie dostępny jedynie przy włączonym poziomie sprzętu. Oprócz tego, podczas udziału w rajdzie nadpisanych zostanie także kilka innych ustawień PvE: poziom trudności – przeciwnicy, poziom trudności – taktyka, a także tryb eksploracji.

KLASA INŻYNIERA

Inżynierowie zadają większe obrażenia dronom, noszą dodatkowy sprzęt ofensywny i mają premię podczas korzystania z granatników. Ich umiejętność specjalna to dron obronny, który atakuje pobliskich wrogów, a narzędzie klasowe – to dron zaopatrzeniowy dostarczający sojusznikom dodatkową amunicję.

Klasa ta będzie dostępna dla posiadaczy przepustki na rok 1 już 24 marca, a dla pozostałych użytkowników tydzień później.

AKTUALIZACJA 2.0

Aktualizacja wprowadzi też wiele  zmian, o które prosiła społeczność, wliczając w to:

  • Położenie kamery: dynamiczne, bliskie i odległe
  • Zwiększona liczba części do broni
  • Lepsze opcje sortowania broni i sprzętu
  • Rozmontowywanie wszystkiego
  • Opcja szybkiego wyposażania w nowy sprzęt/ broń
  • Ulepszony system skoków spadochronowych
  • Ulepszona mechanika helikopterów, animacji motocykli oraz sterowanie pojazdami

PRZYSZŁOŚĆ GHOST RECON BREAKPOINT

Developerzy kontynuują prace nad usprawnieniem SI przeciwników, a także dodaniem członków drużyny sterowanych SI.

Niestety, ekipa Ghost Recon Breakpoint postanowiła anulować prace nad kolejnym rajdem.  Uwolnione w ten sposób zasoby wykorzystane zostaną do ulepszenia rozgrywki, a konkretnie do dodatkowej aktualizacji związanej z trybem realistycznym.

Dajcie znać co sądzicie o trybie realistycznym i rezygnacji z kolejnego rajdu.

ŹRÓDŁOStrona oficjalna
Poprzedni artykułArcheAge: Unchained dodaje Charybdisa i solo dungeon
Następny artykułThe Division 2: Coney Island kolorowym wprowadzeniem do Nowego Jorku