Kilka dni temu, doczekaliśmy się premiery we wczesnym dostępie pierwszego rozszerzenia do Conan Exiles: Isle of Siptah, i w związku z tym opublikowano nowy list producenta, z którego dowiedzieć się możemy o planach względem tej gry.
Dzięki wczesnemu dostępowi Wyspy Siptaha, ekipa Conan Exiles ma nadzieję wprowadzić – i ulepszyć wraz z graczami – sporo zmian, które wpłynąć mają zarówno na nowe rozszerzenie, jak i na podstawową wersję gry.
W pierwszej kolejności developerzy mają w planach skupić się na ulepszeniu ekonomii oraz systemu rzemiosła, zbalansowaniu niektórych nowych systemów obecnych na Wyspie Siptah, a także dodaniu funkcji ponownej zmiany wyglądu postaci.
Prócz tego producent Scott Junior omówił także powody zmiany systemu leczenia w Conan Exiles, jakie zawitały do gry kilka dni temu. W skrócie: jedzenie nie jest już głównym elementem leczenia, a ma jedynie delikatnie pomagać.
Do niedawna, większość graczy korzystała właśnie z jedzenia, jako głównego środka leczącego, kompletnie bagatelizując zdrowie i inne opcje leczenia. Od kilku dni gracze muszą używać do leczenia eliksiry i bandaże, dzięki czemu walki stały się bardziej dynamiczne i zmuszają do wykorzystywania odpowiednich przedmiotów leczących.
Wyspa Siptaha na nowo rozbudziła zainteresowanie Conan Exiles, dzięki czemu dodano kilka nowych serwerów, a dodatkowo na ten tydzień zapowiedziano sesję Pytań i Odpowiedzi z developerami