Osoby, które miały szansę wypróbować w zeszłym roku New World, na ogół dobrze oceniły tę produkcję. Jednak, znalazł się pewien aspekt, który był bardzo mocno krytykowany: zadania dla graczy.

Było to wręcz zaskakujące, że przy tak wielkim budżecie jaki ma to studio, zaprezentowane nam misje i zadania, nie tylko nie wprowadzały nas w historię Aterneum, ale przy tym były potwornie nudne i mało kreatywne.

To jednak ma się zmienić, bo wygląda na to, że ekipa New World zrozumiała w końcu iż zadania są podstawą narracji w tej grze. Dlatego też postanowiono ulepszyć cały system zadań, a do tego do wielu z nich dodano podkład głosowy – na razie angielskojęzyczny, ale narracja w innych językach jest w trakcie przygotowania.

Początkowe doświadczenie i wczesny główny wątek fabularny, aż po zdobycie azothowej laski – kluczowej broni w walce ze skażeniem – doczekały się wielu poprawek i zmian, które mają usprawnić postępy w grze. Dodatkowo wszystkie istniejące zadania otrzymały zaktualizowane dialogi, aby ulepszyć charakterystykę postaci NPC i poprawić wytyczne.

Zadania w wielu strefach zostały zrestrukturyzowane pod kątem fabularnym. Ponadto w wielu przypadkach zastąpiono ogólne cele ze zdobywaniem łupów nowymi interaktywnymi przedmiotami dostosowanymi do konkretnej misji.

Prócz tego dodano nowe zadania na poziomie 40, które pozwolą graczom tworzyć i zdobywać rzadkie zestawy zbroi i legendarne uzbrojenie. Warto jednak dodać, że legendarne przedmioty wykonane przez rzemieślników, nadal będą najlepsze.

W przyszłych aktualizacjach developerzy nadal planują rozwijać główny wątek fabularny, dodając oparte na narracji klimatyczne wydarzenia aż do maksymalnego poziomu. Wprowadzić one mają nowych wrogów, unikalne cele oraz nowe historie, których gracze będą mogli doświadczyć podczas swoich wypraw podczas odkrywania sekretów Aeternum.

Czytaj także: Cesarska aktualizacja w New World

Poniżej próbka zmian i trzeba powiedzieć, że New World prezentuje się teraz znacznie lepiej, chociaż nadal uważam, że zadania z podkładem głosowym nie są niczym nadzwyczajnym w grach MMO. To normalność jak dla mnie…

Dajcie znać w komentarzach na Facebooku, co sądzicie w tych zmianach: na plus, czy też jest Wam to obojętne, bo i tak się tylko przeklikujecie i pędzicie do przodu 🙂