Jestem przekonana, że większość z Was widziała już wczorajszą prezentację Wrela najnowszego pistoletu NS. W dniu dzisiejszym możemy zobaczyć jak będzie wyglądał jego model:

201602_ps2_ns-auto-pistol

Nie tylko Wrel zdecydował się na prezentację tego pistoletu, ale także inny projektant z ekipy PlanetSide 2 – Brian Burness.

To jednak nie pistolet NS wzbudził entuzjazm graczy PlanetSide 2, ale pewna funkcja, o którą od dawna prosili gracze, ale dotychczas nie było to możliwe. Obejrzyjcie filmik i skupcie się na tym co dzieje się w tle 😀

 

Zgodnie ze słowami Burnessa:

Kilka tygodni temu mieliśmy spotkanie i ponownie poruszony został temat hackowania pojazdów. Powiedziałem wtedy, że ponownie się temu przyjrzę. Na następny weekend wpadłem na pomysł, shackowałem pewne dane i zadziałało. Po uzyskaniu kodu od LordCosine (projektant DBG) mieliśmy dowód – to właśnie możecie obejrzeć na filmie.

Jest jeszcze wiele do zrobienia zanim funkcja ta będzie gotowa, ale na ten moment wygląda to bardzo obiecująco. Pociągniemy to albo jako projekt poboczny, podobnie jak było z maskowaniem sunderera, lub też znajdziemy na to czas po zakończeniu prac nad systemem konstrukcji.

Poprzedni artykułBlade & Soul wkracza do zachodniej ligi e-sportu
Następny artykułEkipa The Repopulation zmienia silnik na Unreal i ogłasza survival Fragmented
12 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Artur Chabiński

Chce to już dziś 😀 ! Już mam kilka niecnych planów związanych z tą zabaweczką ]:-> .

Viktor Hark

Bardzo nie podoba mi się to co dzieje się w tle… Jeśli dobrze rozumiem, nie będe mógł się oddalić od pojazdu nawet na moment bo ktoś w kilka sekund może mi go pod****ić. Niefajnie.

Balrogos

No i co walka 100vs100 podhocdzi 1 snajper bo reszta to i tak gracze typu kartofle wlazi pod sundka i go hackuje dla mnie bezsens 😐 co z rozkladanym folding stockiem w tym skorpionie ja myslem ze to bump trigger jest a to jakas pseudo szyna na magazynek 😮

Nukemski

Nawet spoko, niech hackują. Ale info dla załogi musi być, że ktoś grzebie przy sprzęcie. Jak są na zewnątrz oczywiście, żeby mogli zareagować.

PLHammerhand

Dla mnie pojazdy frakcyjne powinny być hakowalne do wyłączenia ich z walki (zmniejszona szybkość, wydłużone przeładowanie, efekt podobny do EMP). A żeby było śmieszniej, to można by było zrobić, że granaty EMP mogą uratować przez shakowaniem 😀

Salusik

Jak Sunderery będą do shackowania to troche lipa

Kamil118

W walkach 100vs100 prędkość respawnów prawdopodobnie będzie wystarczająca, żeby takiego infiltratora zabić zanim przejmie pojazd, albo po prostu będą jakieś ograniczenia, np rozstawiony sundek.

Viktor Hark

W walkach 100 na 100 widziałem sytuacje że kilkadziesiąt osób nie potrafiło ubić niewidzialnego flasha z fury który sobie bezczelnie na nich farmił także ten tego, nie przeceniaj możliwości bojowych zergów może?

Otori

Proste zasady:
Hakujesz czołg gdy ktoś jest w środku? Spoko, ale trwa to dłużej lub miga mała dioda którą trzeba będzie pilnować a nie syrena i migający na czerwono ekran.
Sandomierza rozstawionego będzie można ale też dłużej niż nie rozstawionego, i mały komunikat w grze do właściciela, że ktoś grzebie przy sprzęcie – podobny do tego, że Twój ostatni punkt spawnu jest ostrzeliwany. Co do opuszczonego pojazdu nie będącego sandkiem to proponuję by nie było komunikatu ale szybkość wynosiła tyle co 2-3 poziom przejmowania terminala od pojazdów przez infiego.

Balrogos

Chyba nie znasz planetsajdowych realiów 🙂

badziewiak

Hahahahaaaaa! Wreszcie bede mogl pojezdzic vanguardem bez zmiany frakcji lol!

VIRUZ

Nooo już widzę te złodziejstwo xD