W zeszłotygodniowym dzienniku developerskim, ekipa Revelation Online podzieliła się z graczami informacjami dotyczącymi misji oraz fabuły tej gry. W tym tygodniu skoncentrowano się na nieco bardziej wymagającej zawartości tej gry.
Instancje grupowe oraz rajdy – bo o nich właśnie mowa, to z pewnością jedne z najpopularniejszych elementów PvE z jakimi zetkną się przyszli gracze Revelation Online. Jeśli o mnie chodzi – to jeden z moich ulubionych elementów gier MMO.
O misjach solo i frakcjach w Revelation Online
To właśnie w tamtych miejscach gracze staną do walki z najbardziej wymagającymi przeciwnikami i za ich pokonanie otrzymają stosowne nagrody. Normalne instancje grupowe skierowane są do grup składających się z tanka, lekarza i trzech klas zadających obrażenia. Do miejsc tych można wejść używając narzędzia szukającego grupy lub też przekraczając portal, szczególnie dla grupom chcącym ukończyć instancję w mniejszym składzie.
Pierwsze pięć instancji grupowych będzie dostępnych juz od poziomu 20. Każda z nich ma dwa poziomy trudności i wewnątrz gracze stawią czoła dwóm bossom. Ale to dopiero początek, bo w miarę rozwoju postaci gracze uzyskają dostęp do kolejnych instancji oraz trudniejszych trybów. W Revelation Online istnieje pięć głównych poziomów trudności w instancjach: łatwy (easy), ciężki (hard), heroiczny (heroic), śmiertelny (deadly) oraz epicki (epic). Jednakże niektóre z nich posiadają aż dziesięć poziomów trudności!
Kolejne poziomy trudności to nie tylko więcej punktów życia u przeciwników. Gracze mogą spodziewać się nowych przeszkód i pułapek, a także nowych umiejętności jakie będą używane przez ich przeciwników. Zmiany te maja sprawić, że każdorazowy wypad do instancji grupowej, a szczególnie na nowym poziomie trudności, będzie ciekawy i pełen wyzwań.
Jeśli wypady grupowe w 5 osób to dla Was za mało, to jeszcze większe wyzwania czekać będą na Was w instancjach na 10 osób, czyli popularne rajdy. Ukończenie ich będzie wymagało od wszystkich członków grupy znajomości taktyki, gdyz jeden mały błąd i wszyscy uczestnicy walki z bossem umrą. Za pokonanie bossów w tych instancjach gracze otrzymają różnego rodzaju nagrody, w tym ekwipunek dla ich postaci.
W dzienniku tym ekipa Revelation Online omówiła także system wyszukiwania osób do grupy, które to ukryty jest w menu Eventów (O), oraz wyzwania dla graczy solo za które można otrzymać punkty doświadczenia.
Dodatkowo 200 najlepszych graczy solo znajdzie się w specjalnym rankingu, który to resetowany jest każdego tygodnia. W grze znajdują się także rankingi związane z kończeniem instancji grupowych, ilościami zdobytych osiągnięć, a także dla gildii. Postacie znajdujące się na najwyższych miejscach rankingów otrzymywać będą nagrody.
No i co o tym myślicie? Będziecie walczyć o miejsce w rankingu?
Hmm jak graliśmy na becie jeden poziom trudności nazywał się Hell mod.
No ale potwierdzam, jak se przypominam tego hell moda na 3 gwiazdkach, to, no hardo było, szczególnie że 2/3 bossy były czysto mechaniczne i gear grał małą rolę (no jakąś tam grał ale jak boss zabija normalnego gracza na hita a tankowi ten skill zabiera z 70% hp to dobry heal i tak nie wyratuje, tak samo ostatni boss i ady co biją za miliard).
Bo ady sie kiteuje w ogień 😀 Mechanika jest naprawde fajna oby utrzymala poziom na kolejnych dungach.
co na 3* nie jest takie proste, w ch** szybkie są skubańce.
Nikt nie twierdził że będzie łatwo 😀