Parę dni temu poszedł na serwery testowe Update, który zdecydowanie ma niby poprawić zdolności tankowania Guardianów. W zamierzchłych czasach, czyli przed dodatkiem The Shadow Oddysey, Guardiani z pewnością byli najmocniejsza klasą tankującą z ogromną przeżywalnością. Ale nadeszło TSO, i nagle Shadwonight i Palladyn zostali wzmocnieni, a dobrzy starzy Guardzi poszli w zapomnienie…. No ale oto powracaja dni wspaniałości dla Guardianów. Na Test poszły właśnie zmiany dotyczące Guardianów, ich CA oraz AA:
- „Got Your Back” jest teraz raidwide i ma zasięg 50 metrów.
- „Cripple” jest teraz combat art’em, który zadaje damage oraz redukuje riposte damage o 75%.
- „Call of Shielding” zwiększa maximum health rajdu oraz podnosi defense.
- „Guardian Sphere” ma teraz 0.5 sek czas castowania. Trwa przez 12-20 seconds i daje guardianowi 25% (na masterze) szansę zabsorbować atak.
- „Recapture” zmniejsza het grupy o 1 pozycję.
- „Iron Will” redukuje efekty spowolnienia u guardiana oraz zwiększa staminę (36% na Masterze – 90 lvl).
- „Plant” zmusza moby w pobliżu do targetowania guardiana.
- „Enhance: Plant” (AA) teraz wydłuża czas trwania o 0.4 seconds za 1 pkt.
- „Double Attack” to teraz „Flurry” i daje 3% szansy na Flurry a nie 9% double attack.
- „Bind Wound” leczy guardiana/zerka do 100%.
Dodatkowo zmieniono całą linię AA „Cripling” i nazwano ja „Agression”:
- „Enhance: Intercept” także redukuje damage dla osoby na której jest Intercept.
- „Enhance: Moderate” podnosi crit bonus o 1%.
- „Enhance: Rescue” zastąpiono „Enhance: Call to Arms”, który zwiększa skille o 7% za punkt.
- „Enhance: Reinforcement” zastapiono „Enhance: Call of Shielding”, który zwiększa spelle o 5% za punkt.
- „Enhance: Ruin” to teraz „Enhance: Provoke” i zwiększa hate o 7% za punkt.
- „Enhance: Concussion” to teraz „Enhance: Shout” i zwieksza potency oraz redukuje szansę zresistowania Shout.
- „Enhance: Sever” to teraz „Enhance: Hatred” i zwiększa generowanie hate przez guardiana o 2% za punkt.
- „Cripple” to teraz „Shoulder the Burdon” i przekazuje 10% hate z membera w grupie dla guardiana.
- „Hold the Line” oraz „Aggressive Defense” mają 100% szansę odpalić threat jesli guardian zablokuje uderzenie.
- „Aggressive Nature” zwiększa therat na „Hold the Line” i „Aggressive Defense.”
Zmiany czekają jeszcze iluzjonistów, monków i ranger’ów. Z pewnością będą powoli dodawane na serwer testowy. Natomiast na pozostałych serwerach zobaczymy je w tzw. GU57B, który ma być w październiku.
Wraz ze wzmocnieniem Guardianów, na serwer Testowy poszła również „naprawa” mitygacji. Jak zakomunikował Xelgad, obecnie mitygacja, a szczególnie bonusy uzyskiwane z tzw. niebieskich efektów na przedmiotach są kompletnie zepsute. Na przykład zwiększenie mitygacji o 10% w efekcie pozwalało zwiększyć mitygacje dla tanków Plate o 30% a dla brawler’ów nawet o 54%. Cała ta zmiana, najprawdopodobniej będzie wymagała od wielu tanków używania armora defensywnego… No nie sądzę, aby to się spodobało co niektórym tankom, a już słyszę narzekania brawlerów…
No wiec – nie boje sie! 🙂 Wreszcie bede mogl spokojnie poleczyc 🙂
Gra jest na tyle stara kazdy i tak juz gra swoja postacia – ciezko soluje sie berka/guarda co z tego ze zrobia ich lepszych – DPS sie liczy, a przezywalnosc i tak robia lekarze, bo nie wierze ze dadza tak ciala ze zrobia go niesmiertelnego! Zycze powodzenia… a co do niebieskich efektow – bardoz sie ciesze, ze nie mam nic niebieskiego bo bym zalowal, a tak to nie mam czego.
ps. Wracam jutro – bojcie sie bo jestem wyglodnialy 🙂
Uff jak dobrze ze juz nie gram i nie musze sie wzburzac kolejnymi zmianami i nerfami berserkera 🙂
Jakimi nerfami zerka?? Przecież własnie wzmacniają warriorów… Przynajmniej tak mi się wydaje 🙂
Coz, chyba wiekszosc z tego co tu widze to upgrade AA dla guardianow, nie warriorow 🙂