Gry MMORPG tworzone są jako te, które posiadają rozległy świat, w skład którego wchodzą różnego rodzaju krainy, czy też kontynenty.
Oczywiście ogrom świata może oznaczać także, że znajdzie się w nim wiele niewykorzystanego przez twórców miejsca (np.: w Vanguard: Saga of Heroes), ale to nie znaczy, że nie będzie co tam robić. Można na przykład zwiedzać i podziwiać uroki…
Twórcy Revelation Online chcieli upewnić się, że gracze znajdą czas na podziwianie widoków przez nich stworzonych i dlatego też wprowadzili do tej gry system zwiedzania.
Dla wielu graczy, wliczając w to mnie, podziwianie widoków i odkrywanie zakamarków w grze jest równie ciekawe jak i walka – o ile nie bardziej. Jeśli chodzi o Revelation Online, to devsi z chińskiego studia NetEase poszli o krok dalej, bo na mapie dodali specjalne ikony oznaczające miejsca warte do zwiedzenia. Kiedy gracze dotrą do takiego miejsca, to znajdą specjalnego NPC, po rozmowie z którym i obejrzeniu filmiku prezentującego scenerię, otrzymuje się nagrody.
Do nagród jakie otrzymują gracze za odwiedzenie tych miejsca zaliczają się achievmenty (osiągnięcia), atrybuty pomagające rozwijać postać, monety Imperialne, a nawet punkty doświadczenia. Nie są to jakieś duże nagrody, ale przecież wiadomo, że nawet odrobina pomaga, kiedy pracuje się nad wzmocnieniem swojej postaci.
Warto też pamiętać, że świat Nuanor jest olbrzymi. Gracze znajdą tutaj dziesięć prowincji oraz trzy olbrzymie miasta, które można zwiedzać. Oznacza to, że gracze odkryć mogą w tym świecie wiele interesujących historii, a wiadomo, że im więcej się wie o Nuanor, tym szybciej wykona się pewne zadania.
Więc jeśli gracie w Revelation Online, to warto pozwiedzać ten świat.
I tak wszystko się kręci wokół daily questów 😛 albo questów typu f f f-spacja-autopatching. Ale mimo to gram więc mnie jakoś wciągnęło.