Trzeba powiedzieć jedno – ekipa Entrada Intearctive naprawdę w miarę regularnie wprowadza aktualizacje do Miscreated. Dzisiaj doczekaliśmy się kolejnej.
Niestety, w związku z gruntowną aktualizacja bazy danych, która to ma naprawić wiele problemów, w tym te związane z duplikowaniem przedmiotów, twórcy Miscreated musieli przeprowadzić częściowy wipe serwerów tej gry. Oznacza to, że usunięto wszystkie postacie oraz przedmioty, poza bazami, instrukcjami i pojazdami. Wszystkie rzeczy znajdujące się w skrzynkach, namiotach i pojazdach, włączając w to części służące do ich uruchomienia, zostały usunięte. Bardzo rzadko zdarza się, że studio Entrada Interactive decyduje się na wipe i dlatego też, zanim zaczniecie narzekać, warto pamiętać, że gra ta nadal jest we wczesnym dostępie i trzeba się na to przygotować.
Całe szczęście moja piękna baza, stworzona przez Przedsiębiorstwo KRÓLE, nie uległa zniszczeniu. Niestety, ponownie muszę poszukać pałki i odpowiedniego wdzianka 🙁
Przyjrzyjmy się teraz nowościom oraz najważniejszym zmianom, jakie aktualizacja #52 wprowadziła do Miscreated.
- Dodano opancerzoną ciężarówkę;
- Dodano buggy;
- Dodano nowy budynek restauracji;
- Dodano wiele kolorów kasków;
- Dodano zielone i niebieskie wskaźniki laserowe;
- Dotychczasowy model zepsutego autobusu zastąpiono nowym;
- Dodano możliwość wykonywania bełtów do kuszy;
- Ulepszono wygląd okna czatu;
- Bluzy poprawnie pokazują decale;
- Zmieniono magazynek KrissV na mały i ulepszono animacje przeładowywania;
- Nowa animacja strzelania strzelbą taktyczną 870;
- Dodano dźwięki i światła dla windy;
- Nie można wyrzucić broni podczas jej przeładowywania;
- Wyłączono możliwość sprintu podczas przeładowywania;
- Wyłączono atak podczas free look;
- Pułapki umieszczone w bazie utrzymują się poprzez restart serwera;
- Kropki wskaźników są mniejsze co pozwala na dokładniejsze celowanie;
- Zamieniono celownik karabinu myśliwskiego nowym;
- Zredukowano ilość patyków w stosie z 15 na 10;
- Ulepszono efekt wizualny min;
- Zmieniono efekt wybuchów pojazdów;
- Zredukowano przepustowość sieci zużywanej przez AI o około 95%.
Zdjęcia co niektórych nowości znajdziecie poniżej, a nową animację przeładowywania KrissV klikając na ten link.
Najważniejsze poprawki:
- Naprawiono wywalanie się klienta gry związane z celownikiem laserowym;
- Naprawiono nie działające przedmioty do rzucania w niektórych częściach mapy;
- Rzucane przedmioty na ziemię ląduja teraz w nieco bardziej losowych miejscach;
- Naprawiono windę w Hayward;
- Naprawiono lewitujące lunety i niewidzialne bronie;
- Wciśnięcie F podczas niesienia zwierzęcia teraz je prawidłowo porzuca;
- Naprawiono brutale utykające w wąskich przejściach;
- Naprawiono szyby w zepsutych autobusach.
I jak Wam się podobają te zmiany? Udało się Wam już znaleźć buggy lub nową ciężarówkę?
„Bluzy poprawnie pokazują decale;” chyba „detale” ;D Sorry Kinya XD