Ekipa PUBG Corp. wprowadziła na serwer testowy PlayerUnknown’s Battlegrounds kolejną aktualizację ulepszającą opracowywany przez nich system wyłapywania oszustów oraz wprowadzającą pewne zmiany na pustynnej mapie Miramar.

Niekończąca się walka z oszustami w tej mega popularnej strzelance trwa i już w poprzedniej aktualizacji, która trafiła na serwer testowy kilkanaście dni temu, gracze mogli wypróbować nowy system bazujący na powtarzających się wzorcach rozgrywki wyłapanych przez twórców gry. Tym razem na serwer testowy trafiły kolejne rozwiązania ulepszające ten nowy system.

Nowa metoda jest cały czas w fazie testów, a jej stabilność i kompatybilność muszą zostać zweryfikowane. Naszym celem jest zebrać dane dotyczące potencjalnych problemów, przeanalizować je i rozwiązać te, które mogą się pojawić

Oprócz tego ekipa PlayerUnknown’s Battlegrounds wprowadziła kilka ulepszeń na pustynnej mapie Miramar, co może w końcu wpłynąć na to, że użytkownicy przestaną usuwać z plików gry te dotyczące tej mapy, aby uniknąć konieczności grania na niej. Jest to bardzo dziwne, ale początkowy zachwyt nową mapa już ucichł i wiele osób zdało sobie sprawę, że woli Erangel. Owszem, twórcy obiecują, że w przyszłości dodana zostanie funkcja wyboru mapy, ale trzeba na nią jeszcze poczekać, a tymczasem gracze radzą sobie jak potrafią aby nie grać na Miramar.

Pełne notki zmian, jakie trafiły na serwer testowy PUBG znajdziecie poniżej.

ŚWIAT

  • Ulepszenia Miramar
    • Aby ulepszyć rozgrywkę, dodano więcej budynków oraz osłon na całej mapie;
    • Aby ułatwić poruszanie się pojazdami, dodano więcej tras terenowych;
    • Ulepszono pojawianie się łupów na niektórych obszarach,

POWTÓRKI

  • System powtórek został zaktualizowany do najnowszej wersji i nie można już odtwarzać wcześniejszych plików z rozgrywek.

NAPRAWY BŁĘDÓW

  • Naprawiono błąd związany z możliwością używania przedmiotów leczących pod wodą;
  • Naprawiono błąd przez który postacie nie mogły się wydostać z niektórych miejsc na Miramar;
  • Naprawiono błąd powodujący niepoprawne wyświetlanie się tekstur na niektórych budynkach na Miramar;
  • Naprawiono błąd związany z niewłaściwym wyświetlaniem się budynków w  okolicy Hacienda del Patron.

ŹRÓDŁOPUBG Corp.
Poprzedni artykułEpic Games zamyka Paragon, zwraca pieniądze wydane na grę
Następny artykułEkipa Just Survive szykuje się do ulepszenia systemu konstrukcji i rajdowania baz
1 Komentarz
Inline Feedbacks
View all comments
Patryk Balcerek

Miramar, jest bardzo dużą mapą, fajnie, że coś robią.